Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، فرزاد حسین‌خانی امشب در نشست خبری قبل از بازی مقابل پیکان اظهار داشت: فردا اولین بازی خانگی خود را در شهر خودمان انجام می‌دهیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم بچه‌های ما انگیره‌های خاص خودشان را دارند امیدواریم در اولین قدم به اهدافی که داریم برسیم و باعث خوشحالی استان شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم مس کرمان افزود: تغییر زمان بر است چندین سال است که در لیگ یک بودیم ‌ متأسفانه شرایط فراهم نمی‌شود به لیگ برتر صعود کند و این تغییر زمان‌بر است و همه باید دست به دست هم بدهیم و ما هم با آگاهی کامل به این موضوع قبول مسوولیت کردیم.

حسین‌خانی گفت: ولی مطمئنا هر چه جلوتر می‌رویم به روند تاکتیکی بهتری می‌رسیم در همه زمینه‌ها باید یک تغییر در خودمان ایجاد کنیم که همه جوره یک تیم لیگ برتری باشیم.

تمام فکر و ذهن ما سر زمین است و حاشیه‌ای نمی‌بینیم و به کارمان ادامه می‌دهیم و کارمان را انجام می‌دهیم و بچه‌های ما هم می‌دانند کار ما در زمین است و تلاش می‌کنند و همه باید در تغییر دست به دست هم دهیم.

وی عنوان کرد: مجتبی حسینی از مربیان جوان و باسابقه لیگ برتر است و فردا کار سختی داریم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم اولین بازی خانگی را با سه امتیاز تمام کنیم.

انتهای پیام/۳۳۸۸

منبع: فارس

کلیدواژه: فرزاد حسین خانی سرمربی مس کرمان فرزاد حسینخانی فرزاد حسین خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی صداقت در نشست خبری پیش از تقابل تیم‌های ذوب‌آهن و نساجی در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر در فولادشهر، عنوان کرد: میدان اصفهان و ذوب‌آهن همیشه سخت و چالش‌برانگیز است که الان هم بیشتر شده، زیرا کادر فنی اقای ربیعی و همکارانش هستند. با این حال محکوم به جذب امتیاز هستیم.

وی افزود: شرایط جدولی اجازه هیچ فکر یا تصمیم دیگری نمی‌دهد و امیداریم بتوانیم آن را تغییر بدهیم. تمام تلاشمان را بر جذب حداکثری امتیاز انجام می‌دهیم.

مربی نساجی با بیان اینکه فوتبال شرایط غیرقابل پیش‌بینی دارد و زیبایی آن همین است، ادامه داد: با تمام تلاش و انرژی بهترین کیفیتمان را ارائه می‌کنیم. این جدول از دیدگاه باشگاه نساجی اشتباه است و تلاش می‌کنیم آن را تغییر دهیم.

صداقت در ادامه گفت: در بازی با تراکتور ۳ بازیکن اصلی نداشتیم. برای فردا هم همینطور است و با تمام تلاشی که کردیم ۳ مصدوم و یک محروم خواهیم داشت، اما تمام فکر و تمرکزمان بر جذب امتیاز است و بازیکنان نیز همیشه توانسته‌اند جواب اعتماد ساکت الهامی را بدهند. امیدوارم فردا اتفاقات فوتبالی به نفع تیم ما باشد.

دیگر خبرها

  • ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم