Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

​بولتن نیوز یادداشتی از خادمیان منتشر کرد که در آن با اشاره به جدل مجازی اخیر علی کریمی با حامد رضا معاونیان، روحانی مننقد ملی پوش سابق ،آمده است : در برخی متون فقاهی برای مستعمل آن ۸۰ ضربه شلاق تعیین شده است.

در روزهای گذشته بود که علی کریمی نسبت به نذورات محرم استوری منتقدانه ای را با این مضمون منتشر کرد

"میلیاردها تومان خرج میکنیم نذری بدهیم و در پایان… آرزوی شفای بیماری را داریم که برای نداشتن پول میمیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

التماس…"

اما پس از این استوری فیلمی از یک روحانی دست به دست شد که به علت این اظهارنظر واکنش تندی را نسبت به علی کریمی نشان می‌دهد و به شکل عجیبی چندمرتبه جادوگر فوتبال ایران را «بی‌شرف» می‌خواند! حالا علی کریمی با یک پست در اینستاگرام به نظر می‌رسد به شکل غیرمستقیم به صحبت‌های روحانی مذکور واکنش نشان داده است.

کریمی پستی با این متن را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است:

«بی شرف تو دوزاری هستی که به اسم اسلام هر زر مفتی میزنی........

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین خادمیان، استاد حوزه علمیه در یادداشتی نوشت:

العیاذ بالله نسبت دادن بی شرف به مسلمان جایز نیست و در برخی متون فقاهی برای مستعمل آن ۸۰ ضربه شلاق تعیین شده است.

این که دو شخص در ملاء عام به یکدیگر این کلمه را نسبت دهند صرف نظر از معصیت و وجوب استغفار ؛ سقف سقوط ادب در جامعه ما را نشان می دهد !

لاَ مِیرَاثَ کَالْأَدَبِ

والله المستعان

سید حسین خادمیان

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۷۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند علاوه‌بر درون زمین در خارج از آن هم همیشه با استایل‌های قابل توجهش و پست و استوری‌های در فضای مجازی توجه هواداران و رسانه‌ها را جلب کرده است.

در یکی از تصاویری که در گذشته در فضای مجازی از او وایرال شده بود و مدتی هم با این استایل در تمرینات حاضر شد، او موهایش را کاملا بلند کرده بود و آنها را با کش مو نمی‌‌بست که واکنش‌هایی جالب از هواداران را به دنبال داشت.

حالا او برای چهره جدیدش از هواداران نظر خواسته است. در استوری جدیدی که ستاره منچستر سیتی منتشر کرده، او برای خود سیبیل مصنوعی گذاشته و با متنی در زیر عکسش از هواداران خواسته:«نظرتان درباره استایل جدیدم چیست؟ آن را انتخاب کنم؟»

این تصویر از هالند هم با واکنش مثبت هواداران در فضای مجازی مواجه شده است. آنها در شبکه‌های اجتماعی از ستاره نروژی خواسته‌اند در صورت قهرمانی منچستر سیتی در لیگ برتر با این استایل در جشن قهرمانی حاضر شود و تماشاگران و هم‌تیمی‌هایش را سورپرایز کند.

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده عکس‌ جعلی ترانه علیدوستی و پدرش
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • اخبار جعلی از سر و کول هنرمندان بالا می‌رود
  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی