Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@17:27:47 GMT

کشف جسد مرد جوان در صندوق عقب خودرو در ایلام

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۸۰۳۵

کشف جسد مرد جوان در صندوق عقب خودرو در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از کشف جسد مرد جوان در صندلی عقب خوردوی پژو پارس به دلیل جراحات ناشی از ضربات متعدد چاقو درحاشیه شهر ایلام خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ قدرت حیدری زاد اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد مردی در حاشیه شهر ایلام، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۵ جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران کلانتری پس از حضور با جسد مرد جوان ۳۶ ساله‌ای که در صندلی عقب خودروی پژو پارس رها شد بود، مواجهه شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با استعلام شماره خودرو از سامانه‌های پلیس هویت مرد جوان برای پلیس مشخص شد

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه پلیس نامبرده به علت جراحت ناشی از ضربات متعدد چاقو فوت کرده است ادامه داد: دستگیری قاتل یا قاتلان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد

سرهنگ حیدری زاد با بیان اینکه جسد جهت بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال داده شده است خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه برای مشخص شدن ابعاد حادثه نیازمند بررسی‌های بیشتر هستیم، موضوع پس از تکمیل شدن تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: رکنا

کد خبر 597706

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جسد کشف جسد کشف جسد در تهران کشف جسد در خانه کشف جسد در چاه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مرد جوان جسد مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه سقوط فرد در کانال آب در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۱ و ۲۱ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امداد و نجات غواصی از ۲ ایستگاه ۵ و ۲۳ برای این حادثه ابراز کرد: اکیپ‌های غواصی فاصله ۲ کیلومتری بین ۲ دریچه آب بند را بررسی و در نهایت جوان حدوداً ۲۰ ساله را به صورت کاملاً بیهوش از آب خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس اعلام نیروهای اورژانس متأسفانه این جوان جان باخته است، تصریح کرد: از آنجایی که این فرد با لباس در آب بوده به احتمال زیاد سقوط کرده و علت سقوط از سوی نیروی انتظامی در حال بررسی است.

کد خبر 6092012

دیگر خبرها

  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • ببینید | حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • رانندگی خودرو دیزلی با سوخت زیستی