Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@15:57:02 GMT

"چری" چین در روسیه تولید خواهد شد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۸۰۵۰

'چری' چین در روسیه تولید خواهد شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

تاس به نقل از شماکوف گفت: ابتدا در برنامه‌های ما نیاز به بومی‌سازی تولید در خاک روسیه است.

به گزارش رویترز، تاس همچنین به نقل از شماکوف مدیر شعبه روسیه چری گفت که این شعبه می‌خواهد فروش چری در روسیه را به حدود ۸۰ تا ۱۰۰ هزار دستگاه در سال ۲۰۲۲ برساند.

چری با فروش ۹۵۹ هزار دستگاه خودرو در سال ۲۰۲۱ نهمین تولیدکننده بزرگ خودرو در چین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش انجمن تجارت اروپا، چری ۴۰ هزار و ۸۷۴ دستگاه خودرو در سال ۲۰۲۱ در روسیه فروخته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: روسیه خودروی چری چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور روسیه برای افزایش تولید تسلیحات

گرچه کشور‌های غربی سیل تسلیحات نظامی را به اوکراین روانه کرده‌اند و در آخرین مورد کنگره آمریکا بودجه ۶۱ میلیارد دلاری به این کشور را تصویب کرد، اما روسیه وارث غول صنایع نظامی اتحاد جماهیر شوروی است به طوری که اکنون قدرت توپخانه‌ای مسکو ۱۰ برابر کی یف است و تحلیلگران بر این باورند غرب یارای رقابت با روسیه در تولید تسلیحات را ندارد. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، وزارت دفاع روسیه امروز (چهارشنبه) دستور افزایش بیشتر تولید تسلیحات را به صنایع نظامی این کشور داده و تاکید کرد: اکنون ما نیازمند ارسال سریعتر تسلیحات برای رفع نیاز‌های جنگ اوکراین هستیم. 

در بیانیه این وزارتخانه آمده است: ارتش روسیه در حال پیشروی در نقاط کلیدی یک هزار کیلومتر جبهه‌های نبرد با اوکراین است و تسلیحات آمریکایی هرگز نمی‌تواند مانع از پیروزی مسکو شود. با این حال، این تسلیحات تنها به تشدید تنش‌ها دامن می‌زند. 

سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه در دیدار با مقامات ارشد نظامی این کشور تاکید کرد: حجم، کیفیت و سرعت تولید تسلیحات ما نیازمند افزایش است. ما برای حفظ سرعت عملیات خود در جبهه‌های نبرد نیازمند افزایش بیشتر تسلیحات هستیم. 

روسیه اکنون موفق شده ۱۸ درصد از مساحت اوکراین را به خاک خود ضمیمه کند. با توجه به عدم توازن قوا میان دو طرف به ویژه در حوزه نیروی انسانی، توان توپخانه‌ای و قدرت هوایی، تحلیلگران می‌گویند اوکراین در نهایت محکوم به شکست است و سوال اصلی در حال حاضر میزان مساحتی است که این کشور در پایان جنگ از دست خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • سقوط تیر برق برروی ۲ دستگاه خودرو در قزوین
  • دستور روسیه برای افزایش تولید تسلیحات
  • تولید اتوبوس ناوگان حمل ونقل عمومی در سال گذشته زیر ۱۰۰۰ دستگاه بود
  • بازدید دکتر رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل در اسلامشهر
  • خودروسازان به ازای هر ۱ میلیون دلار ارز تخصیصی، چه تعداد خودروی نو تولید کردند؟
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟