Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری می گوید دیدید که بازیکنان جدید مثل قائدی و محبی و دیگر بازیکنان مثل مهدی‌پور و حردانی همه عالی بودند.

مربی تیم استقلال تهران از هواداران درخواست دارد تا به سرمربی پرتغالی برای بهتر شدن وضعیت این تیم زمان بدهند.

به گزارش طرفداری، خسرو حیدری، مربی تیم استقلال تهران پس از برتری برابر ملوان بندرانزلی به خبرنگاران گفت:

ما مشکل اصلی‌مان این بود که هفته اول در زمین خودمان بازی کردیم و هواداران را نداشتیم و سوال من این است که در این چند روز چه اتفاقی رخ داد که یکباره در استادیوم باز شد و هواداران آمدند؟ 

او ادامه داد:

نمی‌دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق ما ضایع شد، امروز هم تیم ملوان بدون هوادارانش بازی کرد و این یک امتیاز خوب برای ما بود. ما یک بدنسازی خیلی سخت داشتیم و چون اول بازی بازی‌ها سنگین و سخت است، طول کشید تا بازیکنان به شرایط ایده آل برسند. خداراشکر می‌کنیم بعد از اینکه یک هیچ عقب افتادیم، با تغییرات آقای ساپینتو و تغییر سیستم، جواب گرفتیم و خیلی عالی بازی تمام شد.

او درباره حضور و درخشش مهدی قائدی عنوان کرد:

تیم ما واقعا بازی اول کامل نبود و چندتا از بچه‌ها داشتند به ما اضافه می‌شدند و دیدید که بازیکنان جدید مثل قائدی و محبی و دیگر بازیکنان مثل مهدی‌پور و حردانی همه عالی بودند. تیم ما هنوز کامل نشده و کاوه رضایی نمی‌تواند فعلا بازی کند. من یک تشکر ویژه از هواداران دارم که بعد از باخت ما را حمایت کردند و وظیفه ما سنگین‌تر می‌شود که برای قهرمانی بجنگیم.

حیدری درباره اعتراضش به حضور تماشاگران اظهار داشت:

این‌ها مشکلاتی است که همیشه داریم. وقتی می‌گویید سامانه اوکی نیست و یکهو اوکی می‌شود، این جالب نیست. باید همه چیز مساوی باشد. امروز تیم ملوان هم می‌توانست تماشاگرانش را داشته باشد. این بازی اول به ما ضربه زد و اگر ما هواداران را داشتیم، آنطور نمی‌شد. به هر حال آن بازی تمام شده و از هواداران می‌خواهم آقای ساپینتو را حمایت کنند.

حیدری درباره حضور ریکاردو ساپینتو روی نیمکت استقلال عنوان کرد:

ایشان از وقتی آمدند یک بدنسازی فوق حرفه‌ای انجام دادند. کمک‌های خوبی دارند و همچنین بدنساز خوب. تمرینات پرفشاری داشتیم و زمان نیاز است تا بچه‌ها سرحال شوند. آقای ساپینتو بازی 1-0 را عوض کرد و ما سال‌ها در انزلی برنده نشده بودیم و فکر کنم یک رکوردی زدند بعد از این همه سال. امیدوارم روز به روز بهتر شویم و هواداران وقت بدهند آقای ساپینتو لیگ ایران را بشناسند. او بعضی مواقع برنامه‌ریزی‌ها را می‌بیند هنگ می‌کند چون در اروپا این موارد همه چیز اوکی و نرمال است اما اینجا بعضی مواقع...

خسروی حیدری راجع به هیجان ساپینتو گفت:

هیجان که باید بگوییم انگیزه دارد. وقتی بازیکنان حرارت و هیجان مربی را می‌بینند، انگیزه می‌گیرند. من خودم هیجانی شدم و دوست داشتم بازی کنم، بازیکنان داخل زمین هم این هیجان را دریافت کردند و همین هیجان باعث شد بازیکنان متوجه شدند باید بیشتر توان بگذارند تا ببریم.

او درباره قایدی اظهار داشت:

مهدی قایدی کیفیتش را در استقلال قبلا نشان داده و فکر کنم دو روز است به تیم اضافه شده اما دیدیم که قلبش برای استقلال می‌زند. امیدوارم او را در جام جهانی ببینیم.

اخبار داغ 

گل مهدی قائدی به ملوان (ملوان 1-2 استقلال) عذرخواهی سرمربی استقلال از امدادگران در پایان دیدار با ملوان سرقت از روبرت لواندوفسکی پیش از تمرین بارسلونا واکنش سر الکس فرگوسن به درخواست هواداری برای بازگشتش به نیمکت منچستریونایتد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آقای ساپینتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۸۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان درباره دیدار با تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: این دیدار اهمیت فراوانی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده و در مقابل، ما هم انگیزه فراوانی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم. روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.

سرمربی استقلال درباره واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، توضیح داد: واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران او و همینطور احمد شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌ او در استقلال، قدم مهمی برداشت و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کرد. با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.

جواد نکونام در پایان گفت: ما به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم. شش هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظار ماست. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم. جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت. بازیکنان هم تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند. توکلمان به خداست و شک نداریم هواداران حتی نسبت به گذشته بیشتر از ما حمایت خواهند کرد و این موضوع به تیم انرژی می‌دهد.

کد خبر 6093510

دیگر خبرها

  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • بررسی اضافه شدن نام «خلیج فارس» به استقلال/ اولیایی:مالکان جدید باشگاه اول طرح توسعه ارائه بدهند
  • پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر