Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@19:20:17 GMT

اسکوچیچ در ویژه‌ترین جایگاه ورزشگاه انزلی(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۸۲۲۶

اسکوچیچ در ویژه‌ترین جایگاه ورزشگاه انزلی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ که دوران موفقی به‌عنوان سرمربی ملوان انزلی داشت و بارها از علاقه‌اش به هواداران این تیم صحبت کرده، پنج‌شنبه شب نخستین مسابقه خانگی قوهای سپید در فصل جدید لیگ برتر مقابل استقلال را زیر نظر گرفت و این بار به جوی نیمکت، در یک جایگاه خاص مسابقه ملوان را دید.

اسکوچیچ که در فصل گذشته بارها با حضور در ورزشگاه‌های مختلف ایران مسابقات لیگ برتر و جام حذفی را زیر نظر گرفته بود، امسال هم همین رویه را در ماه‌های منتهی به جام جهانی در پیش گرفته تا بازیکنان مدنظرش را از نزدیک انتخاب کند و در دیدار ملوان و استقلال نیز حضور پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی ایران که هفته گذشته بازی استقلال و سپاهان و همچنین ذوب‌آهن و پرسپولیس را از نزدیک نظاره کرده بود، پنج‌شنبه شب در ورزشگاه زنده‌یاد سیروس قایقران حاضر شد تا بازی ملوان انزلی و استقلال را زیر نظر بگیرد، اما او بازی را در شرایط ویژه‌ای تماشا کرد.

اسکوچیچ با وجود اینکه می‌توانست در جایگاه ویژه ورزشگاه سیروس قایقران حضور پیدا کند، به اتاق کوچک گزارشگر مسابقه ملوان و استقلال رفت تا در یک فضای عجیب که شبیه کانکس بود، این بازی را زیر نظر بگیرد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ سرمربی زیر نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۸۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست پرسپولیس: دستگردی نه، با تماشاگر!

به گزارش ورزش سه،  از آنجایی که باشگاه استقلال قصد دارد شرایطی فرام کند که بازی هفته آخر این تیم مقابل پیکان در حضور تماشاگر و ورزشگاهی غیر از دستگردی اکباتان برگزار شود ، باشگاه پرسپولیس هم در نظر دارد برای تغییر محل دیدار خود با تیم هوادار با سازمان لیگ نامه نگاری کند.

طبق برنامه دیدار تیم های هوادار و پرسپولیس از هفته بیست و هفتم لیگ برتر عصر شنبه و یک روز قبل از بازی استقلال مقابل فولاد در  ورزشگاه دستگردی تهران برگزار خواهد شد.

در این دیدار تیم هوادار میزبان است و از آنجایی که شورای تامین استان تهران برای بازی های سرخابی  در ورزشگاه دستگردی اکباتان اجازه حضور تماشاگر را نمی دهد این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

در عین حال از آنجایی که استقلال سعی دارد شرایطی فراهم کند که بازی هفته آخرش مقابل پیکان از همین ورزشگاه به ورزشگاه دیگری منتقل شود که هوادارانش حضور داشته باشند و جشن قهرمانی احتمالی اش را در حضور هواداران خود برگزار کند، باشگاه پرسپولیس هم قصد دارد با نامه نگاری از سازمان لیگ بخواهد دیدار این تیم مقابل هوادار هم در ورزشگاهی دیگر با حضور هوادارانش برگزار شود تا در جنگ قهرمانی بین دو تیم مدعی عدالت برقرار شده باشد.

فعلا باشگاه پیکان با تغییر محل بازی خود مقابل استقلال مخالفت کرده اما در این خصوص نه سازمان لیگ بلکه شورای تامین استان تهران تصمیم گیرنده است و امکان تغییر محل آن مسابقه وجود دارد.

سهیل مهدی مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ روز سه شنبه گفته بود باشگاه پرسپولیس هیچ درخواستی برای تغییر محل بازی خود مقابل هوادار نداده اما قرار است این اتفاق امروز انجام شود و پرسپولیس در فاصله سه روز مانده تا مسابقه مقابل هوادار درخواست تغییر محل برگزاری این مسابقه را داشته باشد.

گفتنی است درست یک سال قبل در هفته بیست و هشتم لیگ برتر شورای تامین با درخواست باشگاه پرسپولیس برای برگزاری بازی این تیم مقابل پیکان در ورزشگاه آزادی موافقت کرد تا سرخ ها به جای ورزشگاه دستگردی در ورزشگاه ازادی و با حضور هواداران شان به میدان بروند و با یک برد دیگر به سمت قهرمانی حرکت کنند.

باید دید در صورت درخواست باشگاه پرسپولیس واکنش باشگاه هوادار و استقلال چه خواهد بود و در نهایت سازمان لیگ و شورای تامین تهران درباره این دو دربی حساس هفته‌های پایانی دو مدعی قهرمانی چه تصمیمی خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • نورمحمدی: در جام حذفی هدفی جز قهرمانی نداریم
  • پرسپولیس مثل استقلال شاکی شد
  • درخواست پرسپولیس: دستگردی نه، با تماشاگر!
  • استقلال خوزستان وارد کل‌کل با نساجی شد!
  • اعلام رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان/ بازی رفت و برگشت فقط با حضور زنان!
  • نقره داغ هواداران مرد سپاهان و پرسپولیس؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده با حضور بانوان تماشاگر
  • بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!