Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا فیروزجا توانست یک پیروزی دیگر را در رقابت‌های آمریکا به نام خود کند.

به گزارش ایسنا، علیرضا فیروزجا که در سوپر تورنمنت کریپتو کاپ آمریکا (ششمین مرحله از تور قهرمانان شطرنج ۲۰۲۲) شرکت کرده است، در دور چهارم این مسابقات به مصاف دودا، شطرنج‌باز مطرح لهستانی رفت و توانست به پیروزی ۲.۵ بر ۱.۵ دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیرزوجا که با ریتینگ ۲۷۹۳ در این مسابقات حضور دارد، در حالی به پیروزی رسید که حریف او دارای ریتنیگ ۲۷۹۲ بود.

مگنوس کارلسن، قهرمان شطرنج جهان هم در این رقابت توانست یک پیروزی دیگر را مقابل حریفش به دست آورد تا هم‌چنان صدرنشین این رقابت‌ها باشد. فیروزجا با توجه به نتایج کسب شده با یک پله صعود در رده سوم این مسابقات ایستاده است.

به گزارش ایسنا، مگنوس کارلسن، علیرضا فیروزجا، لوون آرونیان، آنیش گیری، یان کریشتوف دودا، لیم لی، هانس نیمن و پراگ ناناندها هشت شطرنج بازی هستند که در میامی آمریکا به مصاف هم می‌روند. این رقابت در ۷ دور سریع برگزار می‌شود که پیروز هر دیدار ۳ امتیاز را به دست خواهد آورد. هم‌چنین هر بازیکن که در بازی خود پیروز شود، ۷۵۰۰ دلار برنده خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علیرضا فیروزجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۸۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نوشاد عالمیان با شروعی قدرتمندانه در نخستین بازی خود در مرحله نخست رقابت‌های گرند اسمش عربستان به مصاف سدریک دارنده رنکینگ ۸۹ دنیا از بلژیک رفت و با اقتدار ۳ بر صفر به پیروزی رسید. 

عالمیان در دو گیم  ۱۱ بر ۵ و در گیم سوم ۱۱ بر ۳ پینگ پنگ باز بلژیکی را شکست داد و گام به مرحله دوم مسابقات معتبر گرند اسمش عربستان گذاشت.

پینگ پنگ باز ایران در این مرحله با برنده دیدار آندریاس لونکو با رتبه بندی ۸۸ جهان از اتریش و لیلیان باردت که صاحب رنکینگ ۱۱۸ دنیا از فرانسه رو به رو می شود. 

دیگر خبرها

  • رقابت گلرهای سرخابی به اوج خود رسید
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا