Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی پنجشنبه شب در جلسه قرارگاه جمعیت استان به اهمیت موضوع و نقش مسئولان در ایجاد زمینه و بسترسازی آن به خصوص توسط فرمانداران در تمامی مناطق اشاره کرد و افزود: برای اجرای طرح سامان خانواده اعتبارات لازم و حمایت از آن به جد در دستور کار است و اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌ها در سطح کشور و در استان یزد، مسئله افزایش و جوانی جمعیت و اجرای طرح سامان خانواده است بیان کرد: در این ارتباط همه موظف به پیگیری و اجرای قانون تنظیم خانواده هستیم و از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار یزد بیان کرد: برای اجرای کامل طرح سامان خانواده که نیاز به پیگیری مستمر مسئولان مرتبط به خصوص فرمانداران دارد باید سایر دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در کنار جلب همکاری مردم بیش از گذشته شاهد یک تلاش جدی در این خصوص مهم باشیم.

فاطمی در ادامه، اختصاص یک درصد از فروش معادن به استان را موضوعی مهم و تحقق آن را خواستار شد و گفت: اگر این درصد را به استان اختصاص دهند ظرفیت خوبی برای حمایت از فرزندآوری و خانواده‌های چند فرزندی ایجاد می‌شود و باید موضوع پیگیری شود.

همچنین نماینده مردم یزد، اشکذر و ندوشن در مجلس شورای اسلامی به اهمیت طرح سامان خانواده و ضرورت فرهنگ‌سازی آن با همکاری مردم و مسئولان برای اجرای آن اشاره کرد و گفت: باید برای افزایش جمعیت و جوانی آن همه باید وظایف خود را اعم از مردم و مسئولان انجام دهند.

محمد صالح جوکار افزود: برای اجرای طرح‌های مختلف و سامان خانواده باید موضوع دقیق مورد بررسی قرار گرفته و با کمک‌های مختلف مادی و معنوی با فرهنگ‌سازی و رفع موانع برای تحقق آن که جزو ضروریات است در استان گام‌های ارزشمند و اساسی برداشته شود.

وی از تمامی فعالان این عرصه که در سطح استان برای اجرای طرح سامان خانواده که موضوعی مهم و اساسی است تلاش دارند قدردانی کرد و همکاری و پیگیری فرمانداران را با مسئولان در بخش‌های مختلف و همچنین همراهی مردم و دستگاه‌های مسئول اجرایی را خواستار شد.

در این جلسه تعدادی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی گزارشی از فعالیت‌های حوزه خود ارائه کردند.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی یزد نرخ رشد جمعیت مهران فاطمی جوکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی یزد نرخ رشد جمعیت مجلس شورای اسلامی یزد نرخ رشد جمعیت مهران فاطمی جوکار اجرای طرح سامان خانواده برای اجرای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۸۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است

فرماندار ایلام گفت: تسریع در اجرای کنارگذر جنوبی شهر ایلام‌ از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر جنوبی شهر ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه احداث کنار گذر جنوبی شهر ایلام به طول چهار کیلومتر و ۲ تقاطع غیر هم‌سطح در طول مسیر نقش بسیار مهمی در مدیریت ترافیک درون و برون شهری ایفا می‌کند از اولویت‌های بخش راه در شهرستان ایلام است.

وی افزود: استاندار و معاونت عمرانی استاندار سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک داریی‌های شهرستان به این پروژه اختصاص دادند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه نقش مهمی در مدیریت ترافیک اربعین و تسهیل در تردد زوار ایفا خواهد کرد.

نادری اضافه کرد: با توجه به اهمیت پروژه امید می‌رود با همکاری مردم و مالکان برای تملک زمین‌های مسیر احداث پروژه و اهتمام مسئولان راه و شهرسازی در اسرع وقت شاهد بهره‌برداری باشیم.

کد خبر 748472

دیگر خبرها

  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • هشدار به افراد مشهور و خانواده‌شان در زمان اجرای طرح حجاب | فیلم
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است