Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@03:58:28 GMT

قالیباف: مشکل ما با رفع تحریم ها حل نمی شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۸۸۶۴

خبرگزاری آریا- رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل ما با رفع تحریم ها حل نمی شود، اگر می خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم، باید اقتصاد کشور را احیا کنیم.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمدباقر قالیباف در دومین یادواره شهدای عملیات رمضان که در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار شد، افزود: سردار شهید سلیمانی و سردار شهید حسین همدانی برای عزت انقلاب اسلامی، آزادگی و ارامش ما تلاش کردند و جنگ ما همچنان ادامه دارد و عرصه و شیوه جنگ دشمنان امروز تفاوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تأکید کرد: دشمنان صهیونیستی که گروه‌های داعش و منافق را درست می‌کند، هدفشان تخریب کشور‌های ایران و سایر کشور‌های اسلامی است.
قالیباف تصریح کرد: اگر ما با آن‌ها در سوریه نمی‌جنگیدیم باید در خیابان‌های تهران و سایر شهر‌ها می‌جنگیدیم.
وی جنگ اقتصادی و شناختی را مبارزه امروز دشمنان با مردم ایران دانست و گفت: آن‌ها در این جنگ شناختی از فضای مجازی بر‌ای منحرف کردن افکار جوانان ما استفاده کرده اند.
رییس مجلس شورای اسلامی افزود: این جنگ راهش جهاد تبیین است و نباید با کم توجهی راه را برای نفوذ دشمنان باز گذاشت.
وی تحریم‌های غیر انسانی و حقوقی مردم ایران را جنگ اقتصادی دشمنان عنوان کرد و گفت: در همه مذاکرات دشمنان بعد از قبول برجام، یک طرفه برجام را زیر پا گذاشتند و هر کاری که دوست داشتند را انجام دادند و اولین قانون مجلس یازدهم قانون رفع تحریم‌ها بود.
قالیباف افزود: ما معتقدیم اگر دشمنان به تعهدات خود عمل نکنند ما نیز حق داریم در برابر تحریم‌های نابجا و بدعهدی آنان بایستیم تا آن‌ها هم تن دهند به آنچه خود امضا کرده اند.
رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما نشان داده ایم در چهارچوب تعهداتمان هستیم و مشکل ما با رفع تحریم رفع نمی‌شود و ما باید خود را در حوزه اقتصادی قوی کنیم و راه شهدا با این قدرت یابی‌ها ادامه داده می‌شود.
قالیباف افزود: برای رسیدن به پیروزی باید از حضور مردم در صحنه و مشارکت آن‌ها در خط اسلام استفاده کرد و این امر موجب پیروزی مردم سوریه با کمک‌ها و رهبری سردار سلیمانی در منطقه شد و نمونه‌های دیگر آن در عملیات‌های بزرگ دفاع مقدس مانند عملیات رمضان دیده شد.
وی تأکید کرد: در موضوع عدالت و نظارت بر اقتصاد، دولت باید حضور پررنگ داشته باشد اما برای پیشرفت اقتصادی باید به مردم و بخش خصوصی سپرده شود و نقش دولت تنها نظارت باشد.خبرگزاری آریا-

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قالیباف رفع تحریم تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در این مراسم با گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: جامعه روحانیت نیز  در کسوت معلمان جامعه هستند و از محورها و ماموریت‌هایی  که تبلیغات اسلامی در این حصوص تلاش می‌کند مسئله رصد و کارهاو اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا وآمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی با اشاره به نامه ۱۰ سال پیش مقام معظم رهبری به دانشجویان امریکا افزود: منشاء این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به اینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگینتر می‌کند باید جهاد تبین کنیم.
سپس در پایان مراسم با تقدیر از حجت اسلام یداللهی حجت اسلام حسین حسن نژاد را به سمت مسئول تبلیغات اسلامی جغتای معرفی کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای رفع مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای حل مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم