Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@10:34:00 GMT

قیمت مرغ در بازار قزوین افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۹۱۰۷

قیمت مرغ در بازار قزوین افزایش یافت

ایسنا/قزوین گزارش بازار این هفته ایسنا قزوین به بررسی قیمت کالاهای اساسی پرداخته و نوسانات قیمت کالاها را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

به گزارش ایسنا، این هفته قیمت مرغ در بازار قزوین بار دیگر صعودی شد و از ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان به ۵۴ تا ۵۵ هزار تومان رسید. همچنین هر کیلو ران مرغ ۶۰ تا ۶۴ هزار و ۸۰۰ تومان و هر کیلو سینه مرغ ۹۰ تا ۹۳ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر شانه تخم‌مرغ تنظیم بازار نیز ۶۵ هزار تومان است.

پیش از این در جلسات ستاد تنظیم بازار قزوین که در استانداری برگزار می‌شود، عنوان شد که قیمت مرغ به میزان عرضه و تقاضا بستگی دارد و مردم نباید به محض اینکه قیمت مرغ کمی افزایش پیدا می‌کند نگران شوند و اقدام به خرید این کالا بیش از نیاز خود کنند، چرا که این کار موجب کمبود مرغ در بازار و افزایش قیمت مجدد آن می‌شود.

قیمت مصوب گوشت قرمز در بازار قزوین

چند هفته‌ای است که گوشت قرمز در بازار قزوین با افزایش قیمت مواجه شده است. این روزها مردم کمتر به سراغ قصابی‌ها می‌روند و عموماً ترجیح می‌دهند پروتئین مورد نیاز بدن خود را با کالاهای جایگزین تأمین کنند، چرا که دستشان به گوشت قرمز نمی‌رسد.

قیمت مصوب هر کیلو از انواع گوشت قرمز در بازار قزوین به این شرح است: گوساله بی‌چربی ۲۵۰ هزار تومان، گوساله با چربی ۲۳۵ هزار تومان، گوساله مخلوط ۲۱۵ هزار تومان، گوسفندی بی‌چربی ۲۲۰ هزار تومان، گوسفندی با چربی ۲۰۵ هزار تومان، گوسفندی مخلوط ۱۶۰ هزار تومان.

ماهی گران شد

ماهی که پیش از این نیز در سفره غذایی مردم کمرنگ شده بود، بار دیگر طعم گرانی را چشید. علیرغم اینکه پزشکان توصیه به استفاده ۲ وعده ماهی در هفته می‌کنند، اما مشاهدات میدانی نشان می‌دهد ماهی‌فروشان اطراف قزوین بازارشان کساد است و مردم به‌دلیل هجوم گرانی‌ها تمایلی به خرید این کالا ندارند و اغلب خانواده‌ها آن را از لیست کالاهای اساسی خود حذف کرده‌اند.

قیمت انواع ماهی در بازار قزوین به این شرح است: قزل‌آلا ۶۵ تا ۸۶ هزار تومان، سالمون ۷۰ تا ۸۴ هزار تومان، شیر ماهی ۷۶ تا ۸۴ هزار تومان، حلوا ۶۰ تا ۷۳ هزار تومان، آزاد ۳۵ تا ۵۹ هزار تومان، بیکت ۵۵ هزار تومان، تن ۴۵ تا ۵۵ هزار تومان، قباد ۳۳ تا ۳۵ هزار تومان.

بازار برنج‌های نیمدانه و خارجی داغ‌تر از سایر برنج‌هاست

با توجه به اینکه برنج طی ماه‌های گذشته با افزایش قیمت مواجه شده است و خرید برنج‌های ۱۲۰ هزار تومانی در وسع اغلب مردم نیست، به همین دلیل بازار برنج‌های نیمدانه و خارجی داغ‌تر از سایر برنج‌هاست و مردم ترجیح می‌دهند برنج‌های خارجی را تهیه کنند، از آن‌جا که این برنج‌ها عطر و طعمی ندارند، آن را با برنج ایرانی نیمدانه یا لاشه مخلوط کنند تا قدری عطر و طعم بگیرد.

قیمت انواع برنج در بازار قزوین به این شرح است: صدری هاشمی ۱۰۰ تا ۱۱۵ هزار تومان، علی کاظمی ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزارتومان، دم‌سیاه هاشمی ۱۲۰ هزار تومان، دودی ۱۰۰ هزار تومان، علی هاشمی ۹۰ هزار تومان، عنبربو ۷۰ تا ۸۳ هزار تومان، طارم ۷۵ تا ۹۰ هزار تومان، فجر ۵۸ تا ۹۵ هزار تومان، شیرودی ۶۶ تا ۸۰ هزار تومان، خوشپخت ۳۰ تا ۴۸ هزار تومان، هندی ۳۰ تا ۳۲ هزار تومان، پاکستانی ۳۰ هزار تومان، تایلندی ۲۰ هزار تومان، سرلاشه کاظمی ۴۹ هزار تومان، لاشه کاظمی ۴۳ تا ۵۲ هزار تومان، ، سرلاشه درشت هاشمی ۷۵ هزار تومان، سرلاشه هاشمی ۴۸ تا ۵۸ هزار تومان، نیمدانه هاشمی ۵۲ هزار تومان، موتوری هاشمی ۴۰ تا ۴۷ هزار تومان، لاشه هاشمی ۴۳ هزار تومان.

قیمت حبوبات ثابت شد

قیمت حبوبات در بازار قزوین هفته‌های متمادی است که ثابت شده است، انتظار می‌رود قیمت کالاهای اساسی دیگر نیز به ثبات برسد تا مردم هر روز که برای خرید می‌روند با قیمت‌های جدید مواجه نشوند.

قیمت حبوبات در بازار قزوین به این شرح است: لوبیا چیتی ۶۳ تا ۷۰ هزار تومان، لوبیا کشاورزی ۴۵ تا ۵۲ هزار تومان، لوبیا چشم‌بلبلی ۴۵ تا ۴۶ هزار تومان، لوبیا قرمز ۴۴ تا ۵۰ هزار تومان، لوبیا سفید ۳۵ تا ۴۵ هزار تومان، لپه ۴۳ تا ۵۰ هزار تومان، عدس ۴۸ تا ۶۵ هزار تومان، ماش ۳۸ تا ۴۰ هزار تومان، نخود ۴۴ تا ۵۹ هزار تومان.

بازار تره‌بار قزوین

قیمت انواع میوه در بازار قزوین به این شرح است: موز ۳۵ تا ۴۲ هزار تومان، زغال‌اخته ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان، انجیر ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان، انگور شانی ۳۰ تا ۳۵ هزار تومان، انگور یاقوتی ۳۵ هزار تومان، انگور بیدانه ۲۵ هزار تومان، هلو ۱۰ تا ۳۰ هزار تومان، هلو انجیری ۱۵ تا ۳۵ هزار تومان، گلابی ۱۵ تا ۶۰ هزار تومان، شلیل ۱۰ تا ۳۵ هزار تومان، سیب گلاب ۱۰ تا ۴۰ هزار تومان، آلو بخارا ۶ هزار و ۵۰۰ تا ۳۰ هزار تومان، خیار ۶ تا ۱۳ هزار تومان، طالبی ۶ تا ۱۰ هزار تومان، هندوانه ۳ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان، خربزه ۶ تا ۹ هزار تومان.

قیمت مغزیجات تازه در بازار قزوین نیز به این شرح است: پسته تازه دو پوست ۲۰۰ تا ۲۲۰ هزار تومان، بادام تازه دو پوست ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان، گردوی تازه دو پوست ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان.

قیمت انواع صیفی‌جات در بازار قزوین به این شرح است: گوجه‌فرنگی ۶ هزار و ۵۰۰ تا ۱۳ هزار تومان، گوجه‌گیلاسی ۱۵ هزار تومان، سیب‌زمینی ۱۲ تا ۱۸ هزار تومان، پیاز ۷ هزار و ۵۰۰ تا ۱۳ هزار تومان، سیر ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان، کدو ۷ تا ۱۰ هزار تومان، بادمجان ۷ تا ۱۳ هزار تومان، برگ‌کلم ۷ تا ۱۲ هزار تومان، کاهو ۷ تا ۱۰ هزار تومان، کرفس ۶ تا ۸ هزار تومان، بامیه ۴۰ هزار تومان، لوبیاسبز ۱۰ تا ۱۶ هزار تومان، هویج ۷ تا ۹ هزار تومان، فلفل‌دلمه ۸ تا ۲۵ هزار تومان، فلفل‌شیرین و لیموترش ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان، بلال ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی قزوين بازار قزوین قیمت مرغ تا ۱۳ هزار تومان تا ۲۵ هزار تومان تا ۳۵ هزار تومان تا ۴۰ هزار تومان ۳۰ هزار تومان ۲۰ هزار تومان قیمت انواع هزار و ۵۰۰ گوشت قرمز قیمت مرغ برنج ها ۶ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۹۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات سایپا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ افزایش قیمت شاهین و کوییک در بازار

فرارو- شاهین دنده‌ای امروز شنبه هشتم اردیبهشت با رشد قیمت پنج میلیونی روانه بازار شده و همین تغییر در ارقام پیشنهادی فروشنده‌های کوییک دیده می‌شود.

قیمت شاهین دنده‌ای در بازار آزاد امروز به ۷۷۰ میلیون تومان رسید و خرید کوییک دنده‌ای تیپ GX به‌طور متوسط ۴۵۰ میلیون تومان خرج برمی‌دارد.

شاهین اتوماتیک به‌عنوان گرانقیمت‌ترین سواری داخلی سایپا ۸۶۵ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد و آنطرف معدود تیبا صندوقدار صفرکیلمتر موجود در بازار به طور متوسط ۳۹۷ میلیون تومان آگهی می‌شوند. قیمت روز محصولات سایپا در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت روز خودروهای سایپا

مدل ششم اردیبهشت هشتم اردیبهشت
پراید 151 تیپ DA مدل 1403

340 میلیون تومان

340 میلیون تومان

تیبا صندوقدار مدل 1401

397 میلیون تومان

397 میلیون تومان

تیبا هاچبک مدل 1401

402 میلیون تومان

402 میلیون تومان

ساینا S دنده‌ای مدل 1403

445 میلیون تومان

445 میلیون تومان

کوئیک GX مدل 1403

445 میلیون تومان

450 میلیون تومان

کوئیک SR دنده‌ای مدل 1403

455 میلیون تومان

455 میلیون تومان

اطلس مدل 1403

595 میلیون تومان

595 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 2

یک میلیارد و 740 میلیون تومان

یک میلیارد و 740 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 3

یک میلیارد و 950 میلیون تومان

یک میلیارد و 950 میلیون تومان

شاهین دنده‌ای مدل 1403

765 میلیون تومان

770 میلیون تومان

شاهین اتوماتیک مدل 1403

865 میلیون تومان

865 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • قیمت هر شاخه تیرآهن در سال جدید چقدر است؟
  • بازارساز ترمز رشد ارز را کشید/خبری از افزایش قیمت دلار نیست
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله
  • قیمت محصولات سایپا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ افزایش قیمت شاهین و کوییک در بازار
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • نفت در مدار رشد؟
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • قیمت گذاری دستوری، باعث افزایش قیمت لاستیک می‌شود