Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@10:42:16 GMT

واتساپ ویندوز با سرعت و پایداری بیشتر رسما منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۹۲۶۹

واتساپ ویندوز با سرعت و پایداری بیشتر رسما منتشر شد

فرارو-متا آزمایش برنامه رسمی واتساپ بتا برای ویندوز را به پایان رسانده است و این اپلیکیشن اکنون برای دانلود از طریق فروشگاه مایکروسافت در دسترس گرفته است.

به گزارش فرارو، ویژگی اصلی این نسخه این است که استفاده از آن نیازی به همگام سازی با اپلیکیشن واتساپ گوشی هوشمند ندارد. تاکنون کاربران واتساپ در رایانه‌های ویندوزی مجبور بودند از طریق نسخه وب با یکدیگر  تعامل داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون آن‌ها می‌توانند از یک کلاینت تمام عیار واتساپ برای ویندوز استفاده کنند.

این نسخه نسبت به نسخه وب، سریعتر و روانتر شده است و یک رابط کاربری متناسب با ظاهر این پلتفرم را ارائه می‌دهد. قابل توجه‌ترین تغییر این است که کاربران برای همگام سازی پیام‌ها بین نسخه‌های موبایل و دسکتاپ مجبور نیستند دائما در حال اجرا بودن واتساپ را در تلفن همراهشان بررسی کنند. قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که با حفظ رمزگذاری سرتاسری و بدون استفاده از تلفن هوشمند خود حداکثر چهار دستگاه را به حساب واتساپ خود پیوند دهند. طبق برخی گزارش ها، متا در حال طراحی یک کلاینت کامل واتساپ برای سیستم عامل macOS نیز می‌باشد.

این پیام رسان اخیرا تلاش‌هایی نیز در جهت افزایش حریم خصوصی کاربران انجام داده است. جدیدترین ویژگی این پلتفرم این امکان را به کاربران می‌دهد تا شماره تلفن خود را از همه اعضای یک گروه واتساپ مخفی کنند. این قابلیت تاکنون تنها در نسخه بتای اندروید ۲.۲۲.۱۷.۲۳ مشاهده شده است.

«مارک زاکربرگ» می‌گوید: «ویژگی جدید به شما این امکان را می‌دهد تا شماره تلفن خود را از همه اعضای یک گروه پنهان کنید. می‌توانید لیستی از افراد را تعیین کنید تا واتساپ فقط شماره شما را به آن‌ها نشان دهد. ما به ایجاد راه‌های جدیدی برای محافظت از ارتباطات و حفظ حریم خصوص کاربران ادامه خواهیم داد.»

منبع: gizchina

منبع: فرارو

کلیدواژه: واتساپ دسکتاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!

افزایش فزاینده آمار خودکشی در میان جوانان در سال‌های اخیر، زنگ خطری را در میان کشورهای مختلف به صدا در آورده است. این آمار در سال گذشته در آمریکا به ۵۰ هزار مورد خودکشی رسید که تعداد زیادی از این قربانیان، جوانان بودند، همچنین شماره تلفن ۹۸۸ (خط تلفن آمریکا برای کمک به پیشگیری از خودکشی) که بیش از ۲۰۰ مرکز در آمریکا دارد که در سال گذشته شاهد افزایش ۱۰۰ هزار تماس در ماه بود.

دریافت 24 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: محمدرضا زمانیان
 

دیگر خبرها

  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم
  • ماجرای داغ حمایت هنرمندانه از غزه در ونیز/غرفه ایران رسما فعال شد
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • هشدار مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه