Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@19:51:21 GMT

کی کجا میره (14)؛ بازار کساد لالیگا

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۹۳۱۱

عملکرد شش تیم لالیگایی در بازار تابستانی 2022 را در پرونده نقل‌وانتقالاتی این هفته بررسی کردیم 

برنامه «کی کجا میره» آیتم ویژه طرفداری است که هر جمعه سوژه‌های جالب بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا را مورد بررسی قرار می‌دهد.

طرفداری | چهاردهمین اپیزود کی‌ کجا میره به عملکرد تیم‌های اسپانیایی در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی 2022 اختصاص داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا با وجود مشکلات مالی‌اش، اهرم‌های اقتصادی معروف را فعال کرد تا بتواند با خریدهای بزرگ، ترکیبش را بازسازی کند. رئال مادرید پس از دو خرید در ابتدای تابستان، خیلی سریع فعالیت‌هایش را به پایان رساند. اتلتیکو مادرید خلاف فصول گذشته بازار ساکتی را سپری کرد و سایر تیم‌های مطرح فوتبال اسپانیا به دلیل مشکلات مالی‌شان نتوانستند خودشان را چندان تقویت کنند. 

آیتم ویدیویی؛ لالیگایی‌ها چه فعالیت‌هایی داشتند؟  

 

قسمت‌های قبلی: کی کجا میره (1)؛ آینده بازیکنان آزاد چگونه رقم می خورد؟ کی کجا میره (2)؛ انقلاب در منچستریونایتد تن هاخ کی کجا میره (3)؛ قهرمان ایتالیا به دنبال تثبیت قدرت کی کجا میره (4)؛ گران‌ترین انتقالات نافرجام تابستانی کی کجا میره (5)؛ اقدامات فلورنتینو پرز برای ادامه حکمرانی بر اسپانیا و اروپا کی کجا میره (6)؛ بایرن مونیخ مشغول تجدید قوا است کی کجا میره (7)؛ بانوی پیر برمی‌خیزد کی کجا میره (8)؛ جالب‌ ترین هایجک ها در فوتبال اروپا کی کجا میره (9)؛ پایان عصر ریخت‌ و پاش بی‌ رویه در پاریس کی کجا میره (10)؛ خریدهای بزرگ با جیب خالی! کی کجا میره (11)؛ نگرانی هواداران لیورپول، نگرانی کلوپ نیست کی کجا میره (12)؛ چه خبر از بازار سری آ؟ کی کجا میره (13)؛ انگلیسی‌ها چه فعالیت‌هایی در بازار داشته‌اند؟

اخبار داغ 

گل مهدی قائدی به ملوان (ملوان 1-2 استقلال) عذرخواهی سرمربی استقلال از امدادگران در پایان دیدار با ملوان سرقت از روبرت لواندوفسکی پیش از تمرین بارسلونا واکنش سر الکس فرگوسن به درخواست هواداری برای بازگشتش به نیمکت منچستریونایتد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کی کجا میره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۹۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط شهرداری بم به لیگ ۳

تیم فوتبال شهرداری بم در هفته ۲۴ گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در دیداری سرنوشت‌ساز، میهمان آینده سازان اردبیل بود.

این تیم در پایان با یک گل مغلوب شد و بدین ترتیب با توجه به شکست شهرداری بم و پیروزی رقیبان، سقوط نماینده شرق استان کرمان به لیگ پایین‌تر قطعی شد.

شهرداری بم فصل را با مهدی جزینی آغاز کرد؛ اما وی خیلی زود جای خود را به علیرضا آلبوغبیش سرمربی فصل قبل این تیم داد. با این حال حضور آلبوغبیش نیز نتوانست تاثیری در روند شهرداری ایجاد کند و جهانبخش جعفری که یک بار موفق به نجات شهرداری از سقوط شده بود، بار دیگر این ماموریت را به عهده گرفت؛ اما در انجام آن موفقیتی کسب نکرد تا شهرداری بم به عنوان تنها نماینده کرمان در لیگ دو، سقوط تلخی دیگر را به فوتبال کرمان تحمیل کند.

بر این اساس، تیم‌های شهرداری بم و شهدای ساری دو هفته مانده به پایان رقابت‌های مرحله گروهی به لیگ دسته سوم سقوط کردند.

جدول رده‌بندی گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور در پایان هفته بیست و چهارم

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار تا پایان سال
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • ترکیب والنسیا مقابل بارسلونا، جوان‌ترین ترکیب یک تیم در لالیگا طی حداقل 20 سال اخیر
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان