Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان طی مراسمی با حضور جامعه ورزش و فوتبال، اصحاب رسانه و خانواده شهدا «هادی خرمیان» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری جویبارشهر به عنوان مدیرعامل و کارگزار جدید باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان معرفی شد و در این جلسه شایعه و شائبه خروج پاس از همدان به شدت تکذیب شد.

به گزارش ایسنا، آئین تکریم و معارفه مدیرعامل و کارگزار جدید باشگاه پاس همدان صبح جمعه ۲۸ مرداد با حضور جامعه ورزش و فوتبال، رسانه‌ها و خانواده شهدا در هتل باباطاهر همدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدصادق چیت سازیان، نماینده هیأت امنای موسسه فرهنگی ورزشی آموزشی الوند که متولی اصلی باشگاه پاس به شمار می‌روند در این نشست با تاکید بر این‌که باشگاه پاس زیرمجموعه این موسسه است، اظهار کرد: با تصمیم اعضا مدیریت این باشگاه به صورت پیمانی و به مدت سه سال به بخش خصوصی واگذار شد.

وی افزود: شائبه خروج پاس از همدان را به شدت تکذیب می‌کنیم؛ هیچ قدرتی نمی‌تواند پاس را از همدان خارج کند و طبق مقررات فیفا و فدراسیون فوتبال این امر غیرممکن است و این تیم به هشت هزار شهید استان هبه شده است.

چیت سازیان تصریح کرد: طبق قراردادی که با کارگزار جدید باشگاه بسته شده هیچ امکانی برای خروج پاس از همدان در نظر گرفته نشده است و خیال فوتبالی‌ها و هواداران پاس از این بابت راحت باشد و به شائبه‌ها و شایعات گوش ندهند.

وی ادامه داد: هدف ما بازگرداندن پاس به جایگاه اصلی خود یعنی لیگ برتر است و انتظار داریم همه به مدیریت جدید کمک کنند؛ سال گذشته باشگاه در مرحله فروپاشی بود و همه با کمک هم تیم را نجات دادیم.

نماینده هیأت امنای موسسه فرهنگی ورزشی آموزشی الوند خاطرنشان کرد: ارکان و ساختار باشگاه پاس اعم از کمیته فنی، اخلاقی، انضباطی، فرهنگی و رسانه تشکیل شده و کار خود را به زودی شروع خواهند کرد.

پیش از این حمیدرضا عابری منصور مدیرعاملی باشگاه پاس را به صورت پیمانی در نیم فصل برعهده داشت و پنج میلیارد تومان برای این تیم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور هزینه کرد.

برای قطعی شدن و تضمین همکاری هادی خرمیان، مدیرعامل و کارگزار جدید باشگاه از وی ضمانت‌نامه ۱۰ میلیارد تومانی اخذ شده است و مدیریت این باشگاه با توجه به سند تحول دولت مردمی و از طریق مزایده عمومی به مدت سه سال و به صورت مدیریت پیمانی منتهی به اجاره به شرط تملیک به هادی خرمیان، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری جویبارشهر که بخش خصوصی به شمار می‌رود واگذار شد.

هیات امنا باشگاه پاس تلاش می‌کند تا با سپردن سکان مدیریت این باشگاه به بخش خصوصی، زمینه بازگشت قهرمان سابق آسیا را به لیگ برتر فراهم کند.

امتیاز باشگاه پاس همدان سال ۱۳۸۶ از تهران به همدان انتقال یافت و از آن زمان تاکنون سیدکاظم اولیایی، کریم ملاحی، عباس صوفی، عبدالحمید رمضانی (۲ دوره)، بهرام یدی، حسن عزیزی، محمدتقی رحیمی، امیر عظیمی (۲ دوره)، محمد مظهری و حمیدرضا عابری منصور به عنوان مدیرعامل در این باشگاه فعالیت داشته‌اند؛ هم‌چنین در مقطعی سردارشهید علیرضا شمسی پور و سیدمحمد عیوقیان نیز به عنوان سرپرست امور مدیریتی این باشگاه را برعهده داشتند.

اما با وجود تغییرات مداوم و پی‌درپی در طی این سال‌ها، پاس هیچ گاه طعم شیرین صعود را تجربه نکرد و ماحصل این مدت سقوط از لیگ برتر به لیگ یک در سال ۹۰، سقوط از لیگ یک به لیگ ۲ در سال ۹۴ و حتی سقوط از لیگ ۲ به لیگ سه در بهمن ماه سال ۱۳۹۶ بود که در نهایت با خرید امتیاز پرسپولیس مشهد از بروز این اتفاق فاجعه‌بار جلوگیری شد و پاس چند سالی است که در لیگ دو فوتبال کشور به سختی تنفس می‌کند!

در حال حاضر پاس همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد و فوتبالی‌های همدان و هواداران پاس امیدوار هستند که این روند رو به افول و نزدیک به سقوط باشگاه با تغییر و تحولات جدید دیگر تکرار نشود و مدیرعامل و کارگزار جدید باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان بتواند سنت شکنی کند و دیگر سکان و ساختار مدیریتی این باشگاه طی مدت کوتاه دچار تغییر و تحول نشود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی پاس همدان تیم پاس فوتبال همدان ورزش همدان فوتبال مدیرعامل و کارگزار جدید باشگاه فرهنگی ورزشی باشگاه پاس پاس همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۹۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حقوردی هادی  با اشاره به اجرای طرح هادی روستایی در میاندوآب، چهاربرج و باروق، اظهار کرد: تاکنون طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب اجرا شده که شامل ۴۹ درصد روستاهای شهرستان است.   رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میاندوآب گفت: هم چنین طرح هادی در ۲۲ روستای باروق شامل ۴۶ درصد روستاها و در ۱۱ روستای چهاربرج شامل ۷۸ درصد روستاهای این شهرستان‌ها اجرا شده است.   وی با اشاره به تخصیص قیر رایگان برای روستاها، افزود: در سه سال گذشته توسط دولت سیزدهم از محل قیر رایگان در ۴۵ روستای میاندوآب ۵۳۳ هزار مترمربع ریال به ارزش ۲۴۵ میلیارد ریال آسفالت‌ریزی شده است.   هادی تصریح کرد: همچنین در این مدت در ۶ روستای باروق ۷۵ هزار مترمربع به ارزش ۲۱ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال و در هشت روستای چهاربرج به مساحت ۱۲۸ هزار مترمربع به ارزش ۶۱ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال در قالب قیر رایگان آسفالت‌ریزی شده است.   رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میاندوآب به ادامه اختصاص قیر رایگان روستایی در سال ۱۴۰۳ اشاره و اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته امسال از محل قیر رایگان معابر ۲۴ روستای میاندوآب به مساحت ۷۳ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی می‌شود.   وی گفت: هم چنین آسفالت‌ریزی معابر ۲ روستای چهاربرج به مساحت ۱۱ هزار مترمربع و ۳ روستای باروق به مساحت ۱۲ هزار مترمربع از محل قیر رایگان نیز در برنامه‌ریزی‌های امسال قرار دارد که امیدواریم با تخصیص قیر رایگان انجام شود.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • ببینید | استوری مشکوک یکتا ناصر و منوچهر هادی؛ ماجرای چیست؟
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • آخرین امتیازهای میلاد عبادی‌پور در روسیه به درد نخورد