Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@02:53:30 GMT

ساخت و بهسازی ۴۵ مدرسه در سی سخت

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۹۴۹۱

ساخت و بهسازی ۴۵ مدرسه در سی سخت

سید رضا حسینی نیک به وجود ۱۰۷ مدرسه در دایره وقوع زلزله سی سخت و مناطق اطراف اشاره کرد و گفت: از این تعداد مدرسه، ۴۵ واحد آن آسیب‌دیده تشخیص داده شدند.

او به درجه بندی این مدارس بر اساس آسیب‌های وارده اشاره کرد و افزود: عملیات تخریب، مقاوم سازی و یا تعمیر و بهسازی آن‌ها پس از زلزله آغاز شد.

حسینی نیک تعداد فضا‌های آموزشی درجه یک یا تخریبی را ۸ مورد اعلام کرد و ادامه داد: در هفته دولت امسال ۳ مدرسه به بهره برداری می‌رسند و در اختیار دانش آموزان قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد به بازسازی مدارس تخریبی ناشی از زلزله سی سخت اشاره و اضافه کرد: تاکنون ۴ فضای آموزشی آسیب دیده با اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار، بازسازی شده اند.

به گفته این مقام مسئول؛ بهسازی ۳۳ مدرسه دیگر به پایان رسیده است.

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر شامگاه ۲۹ بهمن ماه ۹۹ شهر سی سخت در شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند و خسارت‌های زیادی به جا گذاشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوسازی مدارس ساخت مدرسه سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۹۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • ۱۰۰ سامانه خورشیدی در مدارس نصب شده است
  • مدارس، صاحب نیروگاه های خورشیدی می شوند
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی
  • تولید انرژی تجدیدپذیر در ۲۰هزار مدرسه هدفگذاری شد