Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مراسم معارفه سرپرست هیات کشتی منطقه آزاد اروند در فدراسیون برگزار شد. 

طی مراسمی در تهران و با حضور علیرضا دبیر رییس فدراسیون، امید وزیری پور به عنوان سرپرست هیات کشتی منطقه آزاد اروند معرفی شد. 

به گزارش ایسنا، در این نشست که با حضور محمد موسایی رئیس امور استان‌های فدراسیون کشتی صورت گرفت، درخواست میزبانی مسابقات کشتی قهرمانی کشور در  رده سنی کشتی فرنگی نوجوانان و کشتی آزاد جوانان در شهرهای آبادان و خرمشهر ارائه و مقرر شد پس از بررسی در کمیته های مربوطه، نظر فدراسیون اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ادامه نیز در جهت پیشرفت کشتی اروند هماهنگی های لازم برای دعوت از مربیان کشتی آزاد و فرنگی مطرح و مقر شد برای حمایت از کشتی اروند فدراسیون کشتی نیز مربیان و کشتی گیران رده های پایه را به صورت ادواری به اردوهای پایه دعوت کند. 

در ادامه نیز در خصوص بحث سخت افزاری سالن های کشتی صحبت و مقرر شد پیگیری های لازم در خصوص شناسایی اماکنی که امکان واگذاری به کشتی وجود دارد به عمل آید و با حمایت شخص رئیس فدراسیون برای واگذاری این اماکن پیگیری لازم را انجام شود.
 
در ادامه وزیری پور با محمد ابراهیم امامی سرپرست هیات کشتی تهران دیدار کرد و مقرر شد به زودی تفاهم نامه میان هیات های کشتی تهران و اروند منعقد شود و طی این تفاهم نامه برگزاری اردوهای فرهنگی ورزشی، مسابقات تیم به تیم و استفاده از ظرفیت ها و امکانات فنی مشترک انجام شود. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان کشتی سرپرست هیات کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری این جشنواره ملی در سه بخش فیلم ۱۰۰ثانیه‌ای، عکس و پوستر گفت: برگزیدگان در سه بخش ملی، کیش و آزاد؛ معرفی خواهند شد.

سیدعلیرضا فاطیمان‌پور با اشاره به استقبال هنرمندان از جشنواره کیش بهشت خانواده‌ها، گفت: حمایت از هنرمندان بومی و توسعه رویداد‌های ملی و بین‌المللی حوزه خانواده در از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: سه موضوع خانواده و نشاط اجتماعی، حریم خانواده و احترام به قانون و خانواده و محیط زیست با هدف ارتقای فضای بومی، هویت دینی و ملی در نظر گرفته شد تا بتوانیم نقش موثری به عنوان الگویی مناسب در توسعه گردشگری منطقه داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد