Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@11:24:18 GMT

کی‌روش سرمربی الاهلی مصر می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۹۷۶۷

کی‌روش سرمربی الاهلی مصر می‌شود؟

اخباری ضد و نقیضی در مصر درباره بازگشت سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال مصر به این کشور وجود دارد.

به گزارش مشرق، دیا السید سرمربی سابق تیم ملی فوتبال مصر از طریق حساب شخصی خود در «توییتر» خبر داد کارلوس کی‌روش سرمربی پیشین تیم ملی مصر به او گفته که به زودی به این کشور خواهد رفت. السید نگفته که کی‌روش به چه دلیل قرار است به مصر بازگردد، اما برخی رسانه‌های مصری مدعی شده‌اند که این مربی پرتغالی با باشگاه الاهلی مصر به توافق رسیده است و از فصل پیش‌رو (۲۳-۲۰۲۲) هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت «کوره پلاس» مصر اما احتمال مربیگری کی‌روش در الاهلی را رد کرد و در خبری اختصاصی مدعی شد دیرکرد در پرداخت طلب این مربی پرتغالی از سوی اتحادیه فوتبال مصر، دلیل سفر او به مصر در هفته آینده است.

اتحادیه فوتبال مصر پس از ناکامی تیم ملی این کشور در راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، کارلوس کی‌روش را از سمت سرمربیگری این تیم برکنار کرد. تیم ملی مصر در مدت ۶ ماهی که کی‌روش هدایتش را بر عهده داشت به مقام نایب قهرمانی جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۱ و رتبه چهارمی جام اعراب فیفا ۲۰۲۱ دست یافت.

مصری‌ها همچنین به مرحله پلی‌آف انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آفریقا رسیدند که در این مرحله با شکست برابر سنگال، نتوانستند دومین حضور متوالی خود در معتبرترین تورنمنت فوتبالی جهان را تجربه کنند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین جنگ غزه قیمت تیم ملی فوتبال مصر کارلوس کی روش خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت فوتبال مصر تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۹۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آندره ویاش بواش رئیس باشگاه پورتو شد

آندره ویاش بواش با شغل متفاوتی به فوتبال باز می‌گردد.

طرفداری | رای‌گیری جایگاه ریاست باشگاه پورتو با موفقیت نامی آشنا همراه شد. 

دوران 42 ساله پینتو دا کوستا در پورتو به پایان رسید و پس از رای‌گیری امروز، آندره ویاش بواش حداقل تا سال 2028 به عنوان رئیس باشگاه پرتغالی فعالیت خواهد کرد. ویاش بواش 46 ساله که با سرمربی‌گری در پورتو برای خود نامی در فوتبال دست و پا کرده بود، با عنوان شغلی جدیدی به حضور در مستطیل سبز ادامه خواهد داد. به گزارش فابریتزیو رومانو، تیم مدیریتی جدید پورتو می‌تواند در مورد آینده سرجیو کونسیسائو تصمیم بگیرد. با وجود گذشت 48 ساعت از تمدید قرارداد سرمربی باشگاه، ویاش بواش قدرت لازم برای فسخ آن را دارد. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • آندره ویاش بواش رئیس باشگاه پورتو شد
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد