Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@14:04:24 GMT

بازگشایی نمادهای استقلال و پرسپولیس در فرابورس

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۰۱۰۴

بازگشایی نمادهای استقلال و پرسپولیس در فرابورس

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، حسین قربانزاده با اشاره به افشای قراردادهای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: نماد این دو باشگاه با توجه به افشای قراردادها بازگشایی می شود. زمانی که سایر باشگاه‌ها بورسی نیستند و اسرار تجاری سایر رقبا پنهانی است افشای جزئیات قراردادهای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نباید الزامی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید پیش بینی بورس شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱

وی با تاکید بر اینکه شفافیت مرحله به مرحله اتفاق می‌افتد، گفت: در این راستا سازمان خصوصی سازی در نامه‌ای خطاب به هشت  شرکت بورسی اعلام کرد که باید قراردادهای باشگاه‌های زیرمجموعه خود را افشا کنند که آْلومینیم اراک این کار را انجام داده است و سایر باشگاه‌ها نیز درحال آماده‌سازی ان هستند.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی ادامه داد: بنابراین برای بازگشایی نماد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صرفا مجموع قراردادهای بازیکنان و مجموع قراردادهای کادر فنی باید به صورت جداگانه اعلام می‌شد که دو باشگاه این کار را انجام داده‌اند. در این راستا با سازمان بورس صحبت کرده‌ایم و آن‌ها نیز پذیرفته‌اند و نمادها یکشنبه یا دوشنبه هفته اینده باز می‌شوند.

بر اساس این گزارش، بازگشایی نمادهای استقلال و پرسپولیس مستلزم این بود که این دو باشگاه متن قراردادهای خود را افشا کنند. در این راستا در هفته جاری هر دو باشگاه طی نامه‌های جداگانه مجموع قراردادهای خود را افشا کردند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

کد خبر: 1151112 برچسب‌ها بورس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بورس استقلال و پرسپولیس دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۰۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 سازمان خصوصی سازی برای تغییر نام باشگاه استقلال چراغ سبز نشان داد و رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: «اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد.» اظهارات رئیس سازمان خصوصی سازی درباره این تغییرات را می‌بینید و می‌ظشنوید.

دیگر خبرها

  • شاخص کل بورس تهران با کاهش روبرو شد
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • زیرمجموعه وسنا و مپنا به فرابورس می آید؟
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص
  • بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت