Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@17:00:59 GMT

مشکل تاریخی آب همدان برای همیشه حل خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۰۳۴۲

مشکل تاریخی آب همدان برای همیشه حل خواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در بازدید امروز خود از خط انتقال آب شرب همدان به تصفیه خانه شهید بهشتی، گفت: مدیران آب‌منطقه‌ای و آب‌وفاضلاب هرچه سریع‌تر زمان‌بندی دقیقِ برنامه مدیریت توزیع آب شهر همدان را اطلاع رسانی کنند.

وی با بیان اینکه رکورد مصرف آب استان در روزهای اخیر شکسته شده، مردم اصلاح الگوی مصرف را رعایت کنند، ادامه داد: قطعاً با همراهی مردم از این وضعیت مقطعیِ برنامه مدیریت توزیع آب شهر همدان عبور خواهیم کرد

استاندار همدان افزود: مدیران آب‌منطقه‌ای و آب‌وفاضلاب استان، هرچه سریع‌تر زمان‌بندی دقیقِ برنامه مدیریت توزیع آب شهر همدان را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه متأسفانه رکورد مصرف آب استان در روزهای اخیر شکسته شده است، انتطار می‌رود مردم استان بیش‌از پیش، اصلاح الگوی مصرف را رعایت کنند، افزود: با توجه به تلاش بی‌وقفه دست‌اندرکاران طرح آب‌رسانی شهر همدان، درماه‌های آینده مشکل تاریخی آب شرب مردم، در ماه‌های آینده یک‌بار برای همیشه حل‌خواهد شد.

استاندار همدان با بیان اینکه اگر مردم مراعات و همراهی کنند، با تلاشی که همکاران در طرح آبرسانی همدان انجام می‌دهند، قطعاً، از این وضعیت مقطعیِ برنامه مدیریت توزیع آب شهر همدان عبور خواهیم کرد، اضافه کرد: یکی از پروژه‌هایی که با سرعت بسیار بالا _طی این چند ماه_ در سطح کشور اجرا شد، پروژه طرح آبرسانی همدان است.

قاسمی فرزاد افزود: ۱۷ سال در طرح آبرسانی همدان تأخیر صورت گرفته است، که طی این مدت تنها ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته؛ اما با اقدام و تلاش دولت سیزدهم و نگاه ویژه وزیر نیرو به این طرح، اکنون در مدت قریب به چهار ماه، بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: مجموعه نیروهای آب منطقه‌ای و آب‌و فاضلاب استان به صورت شبانه روز در حال تلاش هستند تا طرح آبرسانی به شهر همدان هرچه سریع‌تر به اتمام برسد و مشکل مردم حل شود، شخصاً بر روند انجام پروژه نظارت دارم و از مدیران مربوطه مطالبه و توقع استمرار حرکت جهادی را دارم.

استاندار تصریح کرد: مردم ولایت‌مدار همدان، با خویشتن‌داری، همراهی و همکاری لازم را داشته باشند تا طرح آبرسانی به شهر همدان، به اتمام برسد.

کد خبر 5566923

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری همدان علیرضا قاسمی فرزاد آبفا بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی کرمانشاه گرگان هفته دولت آزادگان جنگ تحمیلی روز خبرنگار اردبیل آمار کرونا اربعین 1401 شیوع کرونا سانحه تصادف قزوین طرح آبرسانی طرح آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان

  مدیرکل دفتر سرمایه انسانی وزارت نیرو در این آیین با بیان اینکه بهره‌گیری از دانش در حل مسائل شرکت توزیع برق همدان جای قدردانی دارد، گفت: مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان پیش نیازهایی، چون تفکر، دانش‌ورزی و ارتقای بهره‌وری را پشت سر گذاشته و حرکت به سمت بهره‌گیری از علم و دانش در حل مسائل دارد.

مصطفی شاه بوداغیان با بیان اینکه تصمیمات آینده ما بر مبنای داده‌ها و هوش مصنوعی است که باید به بهترین شکل از آن‌ها برخوردار شد، اظهار کرد: ستادی در وزارت نیرو شکل می‌گیرد که نیرو‌های شرکت توزیع برق استان همدان می‌تواند با ارتباط‌گیری با آن سرعت پیشرفت کار خود را را در پیشبرد برنامه‌های مورد نظر بیشتر کنند.

شاه بوداغیان با بیان اینکه امیدواریم به سمتی حرکت کنیم که در حوزه‌های مختلف پیش‌بینی‌هایی را با درصد خطای بسیار پایین داشته باشیم، گفت: شرکت توانیر و مجموع شرکت توزیع در این مسیر قدم گذاشتند و امیدواریم در آینده نزدیک به سمتی حرکت کنیم که همه فرآیند‌ها بر مبنای واقعیت‌ها و داده‌ها باشد و تصمیمات کاملا علمی شکل گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان نیز در این آیین گفت: سال گذشته ناترازی در صنعت برق داشتیم بنابراین باید تغییر در حوزه مصرف صورت بگیرد و به اعتدال در مصرف برسیم.

امیرضا یوسفیان با بیان اینکه امروز حرکت به سمت انرژی تجدیدپذیر اجتناب‌ناپذیر است، گفت: از صرفه‌جویی می‌توانیم به سمت تامین تولید برویم تا نیازی به واردات نداشته باشیم.

او با تاکید بر اینکه در موضوع مصرف در همه حوزه‌ها ناترازی وجود دارد بر فرهنگ مصرف انرژی در کشور تاکید کرد و گفت: در خیلی از حوزه‌ها از جمله آب اهل اسراف هستیم و امروز فروچاله‌هایی که به وجود آمده، نتیجه مصرف بی‌رویه ماست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان با اشاره به تامین آب شرب شهر همدان با تلاش‌های انجام شده و اهتمام دولت، گفت: سال گذشته با وجود خشکسالی و کمبود ذخایر منابع آبی توانستیم آب لازم را تامین کنیم تا مشکل آب همدان حل شود، با این حال از آب برای شستشوی منازل و خودرو‌ها استفاده می‌کنیم که این مسائل نیاز به تحلیل رفتار‌های فرهنگی دارد.

او با بیان اینکه کارگر ماهر و پرانگیزه رکن جهش تولید است، افزود: نگاه وزارت نیرو به کار و کارگر و نیروی انسانی منطبق بر نگاهی است که دین اسلام تبیین و تاکید کرده است.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد
  • مصرف ۳ هزار و ۸۸۵ میلیون کیلووات ساعت برق در استان همدان
  • نگران مصرف قلیان هستیم/ دکه‌های مطبوعاتی مجوز عرضه دخانیات ندارند
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر