Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کاشان با بیان اینکه مدیران باید شبانه‌روزی در خدمت مردم باشند، گفت: مدیران دلسوز و جهادی در کاشان جایگزین مدیران ناکارآمد می‌شوند. - اخبار استانها -

محمدشریف زارعی در حاشیه بازدید از روستای آرنجن از توابع بخش برزک در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن تاکید بر تلاش شبانه‌روزی مدیران در خدمت‌رسانی به مردم اظهار داشت: مدیران باید دلسوز و جهادی باشند و خود را وقف مردم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مدیران دولت سیزدهم باید اهل کار و تلاش شبانه‌روزی باشند، افزود: یکی از شاخصه‌های دولت سیزدهم مردمی بودن آن است و مدیرانی که کار نمی‌کنند باید کنار بروند و مدیران دلسوز جایگزین آنان بشوند.

فرماندار شهرستان کاشان در بخش دیگری از سخنان خود تسهیل‌گری در امور تشکل‌ها در حوزه جوانان شهرستان را ضروری دانست و ابراز داشت: در شهرستان کاشان سمن‌های مختلفی در حوزه‌های اجتماعی، مذهبی، فرهنگی و حقوق بشری وجود دارد که با مانع‌زدایی می‌توانند مسیر تحول و حرکت را تسریع کنند.

امام جمعه کرمان: ترویج فرهنگ زکات نیازمند یک حرکت جهادی و تبیینی استاستاندار قزوین: استفاده حداکثری از گروه‌های جهادی برای برپایی مراسم اربعین انجام شودفعالیت نخستین گروه جهادی رسانه کشور در یزد ادامه پیدا می‌کند

وی ضمن تاکید بر ایجاد تسهیل‌گری برای سمن‌ها و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان تشکل‌های مردم نهاد و دستگاه‌های اجرایی گفت: این اقدامات می‌تواند از یک سو مانع موازی کاری‌ و از سویی دیگر نیز متقاضیان نیز دچار سردرگمی و اتلاف وقت نمی‌شوند.

انتهای پیام/801/ح

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت کاشان پس از وقوع سیل

فرماندار شهرستان کاشان آخرین وضعیت این شهرستان را پس از وقوع سیل تشریح کرد.

 

  به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074487 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • آخرین وضعیت کاشان پس از وقوع سیل