Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دیدار نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پیشکسوتان مازندران، تیم منتخب ساری توانست در ورزشگاه شهدای این شهرستان با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم شاهین گرجی محله بهشهر به برتری برسد و عنوان قهرمانی فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ لیگ برتر فوتبال پیشکسوتان استان مازندران را کسب کند.

نکته جالب توجه دیدار فینال مسابقات لیگ برتر فوتبال پیشکسوتان مازندران، حضور رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان در ترکیب تیم منتخب ساری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منتخب ساری برای رسیدن به دیدار فینال، در مجموع دیدار‌های رفت و برگشت با نتیجه ۲ بر صفر منتخب نوشهر را از پیش رو برداشت.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی هم شاهین گرجی محله بهشهر در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت، ۲ بر ۱ کشاورز تنکابن را شکست داد.

عنوان آقای گل مسابقات لیگ برتر فوتبال پیشکسوتان مازندران به صورت مشترک به فرشاد ضیاتبار از تیم هما بابلسر و اسماعیل نوپور از تیم شهدای گرجی محله بهشهر اختصاص یافت.

دور مقدماتی این رقابت‌ها با شرکت ۲۴ تیم در ۳ گروه برگزار شد و با برگزاری ۱۸۱ دیدار به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال مسابقات فوتبال پیشکسوتان مازندران لیگ برتر فوتبال پیشکسوتان مازندران منتخب ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۰۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران

حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: برابرآماربدست آمده از ۱۱۲ سامانه تردد شماری منصوب درمحور‌های استان مازندران طی ایام تعطیلات اواسط اردیبهشت امسال نشان می‌دهد تردد انواع وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان در حدود ۴۰ درصد نسبت به مدت مشابه هفته گذشته افزایش داشته و به بیش از ۸۴۹ هزار تردد رسیده است.

او افزود: از این میان تردد در محور سوادکوه به بیش از ۱۶۵ هزار تردد، در محور هراز بیش از ۱۶۳ هزار تردد و در محور کندوان بیش از ۱۵۱ هزار تردد رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در طی بازه زمانی مذکور محور‌های کریدور بزرگراهی ساری تا محمود آباد پر تردد‌ترین محور‌های استان مازندران بوده اند.

پرترددترین ساعات روز نیز معمولا بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ روز جمعه ۱۲ اردیبهشت بوده که در ساعت مذکور بیش از ۱۴۶ هزار تردد از وسایل نقلیه به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران
  • نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی مازندران در بهشهر برگزار شد
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • قهرمان انگلیس و اروپا بعد از 2 دهه به لیگ برتر برگشت!‏
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است