Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی بیگ‌زاده در جلسه برنامه ریزی هفته دولت ضمن عرض تبریک سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و با اشاره به رشادتهای شهید شهسواری که در زمان اسارت با دستان بسته، خود را در مقابل دشمن محکم و استوار نگه داشت و شعار مرگ بر صدام ضد اسلام را به گوش جهانیان رساند افزود: آزادگان اسطوره‌های مقاومت در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و برای همه ما الگو هستند و در زمان اسارتشان سربلند از کیان جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیگ زاده در بخش دیگری از سخنان خود به رسالت برگزاری هفته دولت اشاره داشت و افزود: در این هفته ما به نوعی به تبیین فرهنگ سازمانی شهیدان رجایی و باهنر می‌پردازیم و باید به این نکته توجه داشت که گرامیداشت این دو شهید، گرامیداشت خوبی هاست و با اینکه این دوشهید بزرگوار دوران کوتاهی مسئولیت داشته و به شهادت رسیدند اما امروز به عنوان یک الگو به تمام معنای مدیریت اسلامی در نظام جمهوری اسلامی مطرح هستند.

دکتر بیگ زاده در ادامه با بیان اینکه نقش امروز ما ترویج ادامه راه این دو شهید و رسالت بزرگشان در جامعه است، افزود: علی رغم تحریم های ظالمانه و فشارهای اقتصادی حاکم بر کشور، خوشبختانه امسال شاهد رشد قابل توجه و خوبی در افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها در زمینه های مختلف در سراسر کشور به مناسبت هفته دولت هستیم و کل عملکرد یکساله دولت در این هفته به نمایش گذاشته خواهد شد

بیگ زاده با بیان اینکه دستاوردهای دولت باید به خوبی در این هفته به سمع و نظر مردم و شهروندان برسد، اظهار کرد: از فرمانداران این در خواست را داریم که پروژه هایی که به صورت کامل آماده بهره‌برداری بوده را به ستاد هفته دولت معرفی کنند و از افتتاح طرح هایی که آمادگی لازم را برای بهره برداری ندارند و یا بدون هماهنگی باشد، ممانعت کنند

وی با بیان اینکه افتتاح پروژه های شاخص استان در هفته دولت با حضور مقامات استانی و مدیران کل انجام خواهد شد، تاکید کرد: پروژه های برنامه ریزی شده برای افتتاح در هفته دولت باید به صورت کامل به اطلاع فرماندارهای شهرستانها برسد و هرگونه جابه جایی اعتبارات و مکان پروژه های مختلف شهرستان باید با هماهنگی و اطلاع فرمانداری انجام شود.

کد خبر 1663716

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دولت سیزدهم آزادگان جنگ تحمیلی جمهوری اسلامی هفته دولت بیگ زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌ رضوی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از مشهد، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار محمد زهرایی در نشست خبری هفته جهاد خدمت‌رسانی که امروز در مشهد برگزار شد، اظهارداشت: سال گذشته 2 هزارو 950 طرح محرومیت زدایی و عمرانی تصویب شد و امروز در آستانه هفته بسیج سازندگی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در خصوص عملکرد مثبت جهادگران خراسان رضوی عنوان کرد: در خراسان رضوی 9 تیم جهادی وجود دارد که این سرآمد کشور بوده و از قدمت بالایی برخوردار است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور  افزود: یک هزار و 102 پروژه مسکن ،132 پروژه آسفالت و اصلاح معابر، 85 پروژه آبرسانی،38 پروژه ای کشاورزی و هزارو 531 پروژه مرمت مجموعه های فرهنگی و ورزشی ... به بهره‌برداری خواهد رسید.

سردار زهرایی مطرح کرد: در راستای آب رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار عصر امروز با حضور در شهرستان بردسکن پروژه آبرسانی و آسفالت روستای«شهر اباد» و 15 روستای اطراف آن به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور  تصریح کرد: مجموعه های کمیته امداد ، جهادکشاورزی، استانداری، آب و فاضلاب، بنیاد مسکن مارا در این امر یاری کرده اند که جای قدردانی دارد، همچنین برای سال 1403 از محل تبصره 2 تسهیلات اشتغال زایی مجلس مبلغ 3‌.2 همت برای پروژه های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده است.

 قرار است به مناسبت هفته جهاد خدمت‌رسانی، 12 عملکرد برجسته بسیج سازندگی خراسان‌رضوی به‌زودی در سطح شهر مشهد و دیگر شهرستان‌های استان اکران شود.

انتهای پیام/28

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • ماهیت واقعی تمدن غرب برای جوانان تبیین شود
  • دیدار مؤسس جمعیت آموزش و فرهنگ مقدونیه با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون حوادث دانشگاه‌های آمریکا
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود