Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان ورزشکاران زنجانی اعزامی به رقابت‌های همبستگی کشورهای اسلامی با کسب ۵ مدال نقره و برنز در رشته وزنه‌برداری خوش درخشیدند.

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه برگزار شد که ورزشکاران زنجانی اعزامی به این رقابت‌ها در رشته وزنه‌برداری با کسب ۵ مدال نقره و برنز و یک عنوان چهارمی خوش درخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از رقابت‌ها مهدی کرمی در دسته ۱۰۹ کیلوگرم توانست با مهار وزنه‌های ۱۷۳ کیلوگرم در یک‌ضرب و ۲۰۷ کیلوگرم در دو ضرب و با ثبت مجموع ۳۸۰ کیلوگرم در نخستین حضور بین‌المللی خود صاحب دو نشان برنز دو ضرب و مجموع و نقره یک‌ضرب شود.

حسین سلطانی، دیگر وزنه‌بردار خوش‌آتیه زنجانی نیز در دسته ۸۱ کیلوگرم با مهار وزنه‌ ۱۵۸ کیلوگرم صاحب نشان برنز یک‌ضرب شود. وی در حرکت دو ضرب با مهار وزنه ۱۹۲ کیلوگرم توانست مدال برنز را از آن خود کند. این ورزشکار زنجانی در مجموع با ۳۵۰ کیلوگرم چهارم شد.

الهه رزاقی، یکی دیگر از ورزشکاران زنجانی اعزامی به این مسابقات بود که جایگاه چهارمی را به خود اختصاص داد تا وزنه‌برداری زنجان در این مسابقات عملکرد درخشانی داشته باشد. گفتنی است کاروان ورزشی ایران با کسب ۱۳۲ مدال به عنوان سومی پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی دست یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی زنجان وزنه برداري مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی همبستگی کشورهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز محشری در بوکس قطعی شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، روز سوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا، امروز (سه‌شنبه - 11 اردیبهشت ماه)  با مسابقات رده سنی امید در قزاقستان پیگیری شد و محمد محشری با برتری مقابل حریفی از هند ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد و سه نماینده دگیر کشورمان حذف شدند.

در وزن 75 کیلوگرم، محمد محشری در مصاف با گورپاد‌ از هند به برتری رسید  و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. او  در مرحله نیمه‌نهایی‌ با جواهر‌ اوماتالیف‌ از ازبکستان دیدار خواهد کرد.

آرشام حسنی در وزن 48 کیلوگرم در مصاف با دیگر نماینده هند شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. حسنی در نخستین مبارزه خود مقابل بوکسوری از کره‌جنوبی به برتری رسیده بود.

در وزن 60 کیلوگرم، آرمان عبادی در پیکاری دیگری با نماینده هند شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. علی گرجی نیز در وزن 67 کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست، در مقابل نماینده قزاقستان نتیجه را واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

در ادامه مسابقات، فردا (چهارشنبه - 12 اردیبهشت ماه*)  مسابقات رده‌ سنی جوانان برگزار می‌شود و پنج نماینده ایران بالای رینگ می‌روند. در وزن 51 کیلوگرم، مهدی کاظمی به مصاف  ظفربیک‌ کمیل‌اوف‌ از قرقیزستان می‌رود‌.

در وزن 57 کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس‌ عشیش‌ اردنی‌ روبه‌رو‌ خواهد شد. در وزن 63.5 کیلوگرم، سیدعلی‌ اکبرمیراحمدی‌ با سینگ‌ یاشی‌واردان‌ هندی می‌رود.

در وزن 80 کیلوگرم، سام‌ استکی با مهرالدینوف‌ ازبکستانی مبارزه خواهد کرد و در وزن 92 کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان‌ از هند جدال‌ می‌کند.

دیگر خبرها

  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی