Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هندسه قدرت در جهان به نفع ملت ایران تغییر کرده و جهان درسایه این تغییر، چشم به ایران دوخته است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا سلیمانی پنجشنبه شب در سی و سومین یادواره شهدای شهر شریفیه که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی با الگوگیری از مکتب عاشورا به امید ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پس از حادثه خونین کربلا اولین قیام برای خونخواهی آن حضرت در سرزمین ایران و قبل از قیام مختار و توابین رخ داد تا ملت ایران از همان ابتدا به دنبال قیام عاشورا حرکت کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: انقلاب اسلامی توسط یک ملت عاشورایی در سال ۵۷ رخ داد و نباید آن را یک حرکت سیاسی دانست بلکه انقلاب اسلامی نتیجه الگوگیری مردم از مکتب عاشورا بود.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی نتیجه قرن‌ها مبارزه و شهادت طلبی برگرفته از مکتب عاشورا و ایستادگی جبهه حق در برابر تمام جبهه باطل و یزیدیان زمان بود.

سلیمانی با بیان اینکه جبهه باطل هرگز حق طلبی ملت ایران را تحمل نکرد، بیان کرد: سال‌ها توطئه، کودتا، حمله نظامی و جنگ تحمیلی بر علیه ملت ایران نتیجه حق طلبی ملت در برابر یزیدیان زمان بود.

وی تاکید کرد: حرکت مردم در طول انقلاب اسلامی نشان داد شاید زمان تغییر کرده، اما جبهه و صف بندی‌ها در برابر باطل هرگز تغییر نکرده و ملت ایران به خوبی این جبهه را درک کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ملت ایران دوشادوش یک دیگر با عزمی راسخ و ثابت در مسیر عاشورا و مکتب حسین (ع) حرکت کرد و در نهایت با عبور از پیچ‌های سهمگین جبهه مقاومت در منطقه را تشکیل داد.

وی عنوان کرد: رژیمی که روزی شعار نیل تا فرات را می‌داد امروز در اطراف خود دیوار‌هایی با ارتفاع ۳ متر ایجاد کرده تا مانع نفوذ مقاومت باشد.

سلیمانی بیان کرد: ملت فلسطین روزی آرزوی پرتاب سنگ به سمت رژیم اسرائیل را داشت، اما امروز رزمندگان جبهه مقاومت ۳ هزار موشک به طرف اسرائیل شلیک می‌کنند.

وی تاکید کرد: هندسه قدرت و مفهوم قدرت در جهان توسط ایران تغییر کرده و تئوریسین‌های غربی هم به این تغییر آگاه هستند.

این مسئول تصریح کرد: شرط پیروزی یک کشور داشتن خودباوری و روحیه مقاومت و نباید تمام شاخصه‌های موفقیت را در فناوری و اقتصاد قوی دانست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هندسه قدرت در جهان تغییر کرده و جهان درسایه این تغییر هندسه چشم به ایران دوخته است، تاکید کرد: غرب با درک این تغییر از تمام توان و ابزار رسانه‌ای خود برای انجام یک عملیات گسترده روانی بر علیه ملت ایران استفاده می‌کند.

وی گفت: ملت ایران به یک ملت الگو تبدیل شده و دشمنان با جنگ ترکیبی سعی در نابودی کشور دارند و دلسوزان نظام و ایران در این جنگ ترکیبی باید با حقایق تاریخی و واقعیت‌های جهان امروز و نظام سلطه را برای مردم تبیین کنند.

سلیمانی با بیان اینکه خیانت‌های غرب و آمریکا به ملت ایران در ۲۰۰ سال اخیر آن‌ها را در نزد ملت ایران بدنام کرده است، اظهار کرد: غارت ملت ایران و مرگ ۱۰ میلیون نفر در این کشور تنها گوشه‌ای از خیانت‌های غرب به ملت ایران است.

وی در پایان یادآور شد: ملت ایران امروز با نگاهی به این سابقه بد غرب و با اتکاء به داشته‌های خود به امید ملت‌های مستضعف تبدیل و در مسیر جدید تمدن سازی قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئیس سازمان بسیج مستضعفین قدرت ایران مکتب عاشورا رئیس سازمان بسیج مستضعفین انقلاب اسلامی هندسه قدرت تغییر کرده ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، انگاته روباد وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط جمهوری آفریقای مرکزی در حاشیه نمایشگاه معرفی توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو)، در گفت و گو با صدا و سیما از آمادگی و تمایل کشورش برای همکاری‌های معدنی در زمینه‌های ساخت کارخانه‌های فراوری مواد معدنی، انتقال دانش فنی و مهندسی و آموزش خبر داد و گفت: آفریقای مرکزی ۴۰۰ معدن شناخته شده از آهک تا فلزات مختلف با مواد معدنی گوناگون دارد و خواستار همکاری با ایران است.

وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط جمهوری آفریقای مرکزی تاکید کرد: ایران روی منابع معدنی اش کار کرده، ما هم به دنبال شرکای تجاری هستیم. ما به دنبال دانش ایرانی هستیم.

کد خبر 6093620 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • دریادار سیاری: دسترسی به دریا یک منبع بسیار مهم برای تولید قدرت و ثروت است
  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره ایرانی‌ها
  • وعده صادق موجب افتخار جهان اسلام شد
  • رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • اندیشمندان دنیا به تغییر ساختار قدرت در جهان اتفاق‌نظر دارند
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • نمره قبولی اکسپو ۲۰۲۴؛ نمایشی از قدرت، اقتدار و امنیت ایران
  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل
  • میوه های فرهنگ و موشک را در اقتصاد بچینید