Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز (28 مرداد) تهران، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام حزن و شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران با وفایشان، گفت: از خداوند متعال می‌خواهم روح بلند و  ملکوتی امام راحل (که) و همه شهیدان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم را با سید و سالار شهیدان محشور نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشتیانی با اشاره به اینکه در آستانه 31 مرداد روز صنعت دفاعی و هفته دولت هستیم،گفت: یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و همچنین شهید صیاد شیرازی، حاج قاسم سلیمانی و شهید همدانی اسوه مقتاومت و از خود گذشتگی و سه وزیر دفاع شهید، شهیدان چمران،نامجو و فکوری را گرامی می داریم.

وی در ادامه تصریح کرد: مولفه های دفاع و امنیت مردم پایه و خوداتکا در ساخت قدرت ملی از یکسو و ویژگی های خاص دینی و انقلابی و موقعیت ژئوپلیتیکی جمهوری اسلامی ایران، موقعیت خاص و ممتازی برای وزارت دفاع ایجاب میکند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه گفت: وزارت دفاع مبتنی بر دکترین دفاعی بازدارندگی با راهبرد مقاومت فعال، نیروهای فعال دفاعی را پشتیبانی می کند. تاثیر و کیفیت این پشتیبانی عملا با موقعیت و توان نیروهای مسلح در سطح منطقه ارتباط مستقیم داشته و آثار و نتایج آن در میدان، کسب موفقیت های راهبردی برای جمهوری اسلامی ایران را رقم زده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امیر حاتمی نماز جمعه دکترین دفاعی بازدارندگی مقاومت فعال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۰۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع ملی ترکیه امروز دوشنبه در بیانیه‌ ای از عملیات این کشور در منطقه خاکورک در شمال عراق خبر داد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، سازمان اطلاعات ملی ترکیه (میت) در عملیاتی که هفته گذشته در منطقه خاکورک در شمال عراق انجام داد، ۱۵ تروریست را که برای اقدامات خرابکارانه آماده می‌ شدند، از پای درآورد.

بر اساس اعلام منابع امنیتی ترکیه، میت یک گروه تروریستی را که برای اقدام علیه یگان های نیروهای مسلح ترکیه و پاسگاه های مرزی در حال آمادگی بودند را هم شناسایی کرده است.

در این عملیات ۱۵ تروریست از جمله شماری از سرکردگان آنها از پای درآمدند.

در بیانیه وزارت دفاع ترکیه اضافه شده است که نیروهای مسلح این کشور بدون وقفه به مبارزه موثر و قاطع با تروریست‌ها ادامه می‌دهند تا تروریسم را در نطفه ریشه کن کنند.

این در حالیست که ترکیه در سال‌های اخیر به بهانه مبارزه با تروریست های پ ک ک، بر خلاف منشور ملل متحد در لزوم عدم نقض تمامیت ارضی یک کشور مستقل، بدون کسب مجوز از بغداد بارها به خاک عراق تجاوز کرده است؛ اقدامی که اعتراض عراق را نیز به همراه داشته است.

کد خبر 6092365

دیگر خبرها

  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و هند 
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند
  • توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و هند
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند