Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش یو اس ای تودی، به گفته مقامات کالیفرنیا، دو هواپیما در شمال این ایالت هنگام فرود در فرودگاه محلی با یکدیگر برخورد کردند و حداقل دو نفر از سه سرنشین آن کشته شدند.

پس از وقوع این حادثه شهرداری شهر واتسونویل در حساب کاربری توییتر خود با انتشار توییتی نوشت که این حادثه هوایی در فرودگاه شهری واتسونویل و حوالی ساعت ۳ بعد از ظهر (به وقت محلی) رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرودگاه برج مراقبتی برای هدایت هواپیما‌ها هنگام فرود و پرواز ندارد.

به گفته اداره هوانوردی فدرال، قربانیان این سانحه، دو سرنشین در یک سسنا ۳۴۰ دو موتوره و تنها یک خلبان سسنا ۱۵۲ تک موتوره بودند. طبق گفته این مقامات این حادثه چندین کشته برجای گذاشته، اما تعداد آن هنوز مشخص نیست. همچنین هیچ کس از افراد روی زمین در این حادثه صدمه ندیدند. اداره هوانوردی فدرال و هیئت ملی ایمنی حمل و نقل در حال بررسی این سانحه هوایی هستند.

این فرودگاه دارای چهار باند است و ظرفیت، بیش از ۳۰۰ هواپیما را دارد. همچنین هرساله  بیش از ۵۵ هزار پرواز ازا ین فرودگاه انجام میشود که بیشتر آن هواپیام‌های تفریحی هستند با برای مشاغل مربوط به کشاورزی استفاده می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سانحه هوایی حوادث بین الملل حوادث آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک

مددخانی فرماندار آبیک گفت: در حادثه برخورد قطار با گله‌ی گوسفند در حوالی آبیک،  ۵۷ راس گوسفند و دو چوپان از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

در این حادثه، علی رغم وجود پل زیر گذر، گله از روی ریل عبور کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک