Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس داده‌های بورس مسکو در روز پنجشنبه، مبادلات ارزی یوان و روبل برای اولین بار از مبادلات دلار و روبل پیشی گرفته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، بر اساس داده‌های بورس مسکو در روز پنجشنبه، مبادلات ارزی یوان و روبل برای اولین بار از مبادلات دلار و روبل پیشی گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان مبادلات جفت ارز یوان-روبل در ساعت 11:26 به وقت گرینویچ به 45.37 میلیارد روبل (756 میلیون دلار) رسید در حالی که معاملات دلار-روبل به 43.7 میلیارد روبل (729 میلیون دلار) رسید.

در همین حال، ارزش مبادله شده در جفت ارز یورو-روبل به 49.9 میلیارد روبل (832 میلیون دلار) رسید. جفت ارز یوان-روبل در 29 ژوئیه از مبادلات جفت ارز یورو-روبل فراتر رفته بود.

توافق ترکیه و روسیه برای پرداخت پول گاز بصورت روبلروسیه بدهی‌های خارجی خود را به روبل پرداخت کرد

افزایش علاقه به یوان و سایر ارزهای آسیایی در میان سرمایه گذاران روسی در بحبوحه تحریم‌های بی سابقه‌ای صورت می‌گیرد که دولت‌های غربی در پاسخ به عملیات نظامی مسکو در اوکراین اعمال کردند.

اوایل ماه جاری میلادی، بورس مسکو معاملات اوراق قرضه به یوان چین را در تلاش برای جذب بیشتر سرمایه گذاران آسیایی آغاز کرد. اولین پیشنهاد توسط تولیدکننده آلومینیوم روسیه یعنی شرکت روسال Rusal صادر شد.

مسکو روش پرداخت برای صادرات گاز طبیعی به کشورهای متخاصم را به روبل تغییر داد و این امر ارزش پول روسیه را افزایش داد.

روز پنجشنبه، روبل در برابر دلار و یورو به بالاترین رقم بیش از دو هفته اخیر رسید و بازار سهام روسیه با افزایش قیمت نفت خام همراه با دوره مالیاتی آتی تقویت شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسکو اخبار چین اخبار روسیه مسکو اخبار چین اخبار روسیه بورس مسکو جفت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه غنایم جنگ اوکراین در مسکو/تسلیحات ۱۲کشور مقهورارتش روسیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، براساس اعلام کاخ کرملین، تجهیزات و تسلیحاتی که ارتش روسیه در جریان جنگ بیش از ۲ ساله با اوکراین، به غنیمت گرفته است، در نمایشگاه «پوکلونایا هیل/ تپه تسلیم» در مسکو به نمایش درآمد.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین با اشاره به آغاز به کار این نمایشگاه، گفت که انتظار می‌رود مردم علاقه و اشتیاق وافری به این نمایشگاه نشان دهند زیرا آنها باید با چشمان خود نظاره‌گر تجهیزات مغلوب دشمن باشند.

این نمایشگاه در «ویکتوری پارک» پوکلونایا هیل که مقابل موزه «ویکتوری» قرار دارد، برپا شده و در آن تسلیحات ۱۲ کشور شامل آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، ترکیه، سوئد، جمهوری چک، آفریقای جنوبی، فنلاند، استرالیا، اتریش و اوکراین به نمایش درآمده است.

برگزارکنندگان این نمایشگاه ۳۱ واحد تجهیزات را به نمایش گذاشته‌اند. در بین این تجهیزات تانک لئوپارد ۲A۶ و زره‌پوش پیاده‌نظام «ماردر» آلمان، زره‌پوش «بردلی» آمریکا، نفربر زرهی M۱۱۳ APC و .. به چشم می‌خورد.

کد خبر 6094115

دیگر خبرها

  • همدان زیرساخت‌های خوبی برای مبادلات تجاری با روسیه دارد
  • دستور وزیر دفاع روسیه به ارتش برای اختصاص تسلیحات بیشتر در جنگ اوکراین
  • نمایشگاه غنایم جنگ اوکراین در مسکو/تسلیحات ۱۲کشور مقهورارتش روسیه
  • ارسال اولین محموله کمک چین به افغانستان
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • تجارت ۱.۳۶۴میلیارد دلاری ایران و ترکیه/ رشد ۱۶درصدی صادرات ترکیه به ایران
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه
  • نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟