Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر دریادار امیر رستگاری به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس تصریح کرد: سازمان صنایع دفاعی در کنار آمادگی نیروهای نظامی به آن درجه از قدرت و توان رسیده که استکبار ناچار شده ادبیات خود را از گزینه نظامی به مذاکره سیاسی تغییر دهد.

این مقام بلندپایه نظامی اظهار داشت: رییس جمهور سابق آمریکا (ترامپ) از تهدید هدف قرار دادن نقاط راهبردی ایران سخن می‌گفت اما به تدریج این ادبیات تغییر کرد و رییس جمهور فعلی آمریکا می‌خواهد از هر طریقی شده به برجام بازگردد چون قدرت نظامی ایران را به عیان در میدان دیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر دریادار رستگاری ادامه داد: استکبار آمریکا فهمیده است دوران قلدری گذشته و دیگر امکان اقدام بی‌شرمانه‌ای مانند حمله به هواپیمای مسافری مانند پرواز ۶۵۵ را ندارد.
مدیرعامل صاایران خاطرنشان کرد: دشمن می‌داند اگر دست از پا خطا کند در آسمان، دریا و زمین با پاسخ پشیمان کننده مواجه خواهد شد.
امیر رستگاری یادآور شد: پیشرفته ترین پهپاد دشمن به نام گلوبال هالک وارد فضای کشور شد اما در بدو ورود توسط رادارهای ساخت ایران شناسایی و رهگیری شد و با یک فروند موشک ساخت صنایع پشتیبانی  به قعر خلیج فارس فرستاده شد که همین، نماد توانمندی ایران است.
وی از ساخت جت‌های جنگی و آموزشی کوثر و یاسین به عنوان ۲ دستاورد دیگر حوزه صنایع دفاعی ایران نام برد و تاکید کرد: این موفقیت‌ها در شرایطی به دست آمده که دشمن علاوه بر تحریم اقتصادی تخریب صنعتی را نیز علیه ایران به طور جدی در دستور کار قرار داده است.
به گفته امیر دریادار رستگاری؛ پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نهایت توانمندی ما تهیه ۳۰ نوع تسلیحات سبک بود و ۳۰ هزار مستشار نظامی خارجی نیز از تجهیزات دریایی و هوایی ایران نگهداری می‌کردند که با پیروزی انقلاب، از ایران خارج شدند و به صدام نیز گرا دادند که ایران دیگر قادر به نگهداری از تجهیزات دفاعی و تسلیحات نظامی خود نیست تا برای حمله به ایران تشویق شود.
وی تصریح کرد امروز با استناد به مصادیق موفقیت‌های بزرگ ایران می‌توان گفت سازمان صنایع دفاعی جمهوری اسلامی ایران، نهادی اقتدار ساز و قدرت آفرین است.

برچسب‌ها هرمزگان بندرعباس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان بندرعباس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هرمزگان بندرعباس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۰۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر دفاع به قزاقستان

 امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به‌منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای، تهران را به مقصد آستانه پایتخت قزاقستان ترک کرد.

سخنرانی و گفتگو با وزرای دفاع حاضر در این اجلاس از برنامه‌های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر خواهد بود.

 سازمان همکاری‌های شانگهای (SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت‌های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی با کشور‌های عضو، فرصت‌های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشور‌ها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و هند 
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند
  • توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و هند
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • انگلیس درصدد راه اندازی گنبد آهنین
  • ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • انگلیس درصدد راه‌اندازی گنبد آهنین
  • ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف