Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@19:42:00 GMT

سکه رکورد کاهش قیمت را شکست

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۱۱۵۰

سکه رکورد کاهش قیمت را شکست

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، محمد کشتی آرای اظهار کرد: در آخرین معاملات روز گذشته بهای انس جهانی به یک هزار و ۷۶۳ دلار رسید که نسبت به ابتدای هفته ۴۲ دلار کاهش داشت. نرخ ارز نیز از ابتدای هفته به دلیل روند مثبت مذاکرات برجام سیر نزولی به خود گرفت و به کانال ۲۹ هزار تومان نزول یافت. این دو عامل (افت نرخ ارز و انس جهانی طلا) باعث شد قیمت سکه و طلا نیز سیر نزولی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سکه طرح قدیم یک میلیون تومان، سکه طرح جدید ۹۰۰ هزار تومان کاهش، نیم سکه و ربع سکه ۴۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت هفتگی را ثبت کردند.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: هر مثقال طلای آب شده ۲۹۵ هزار تومان، هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۶۷ هزار تومان و طلای ۲۴ عیار هم گرمی ۹۰ هزار تومان کاهش هفتگی قیمت داشتند.

به گفته این مقام صنفی، حباب سکه این روزها به دلیل کاهش تقاضا و اینکه افراد فروشنده هستند و تقاضای خرید در بازار نیست، ۲۰۰ هزار تومان در هفته جاری کاهش یافت ولی همچنان حباب سکه حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

کشتی آرای بیان کرد: کاهش ۸۱۰ تومانی نرخ ارز و افت ۴۲ دلاری بهای جهانی طلا موجب شد قیمت انواع سکه و طلا در بازار سیر نزولی داشته باشد.

وی اظهار کرد: شرایط موجود به‌گونه‌ای است که با توجه به سیر نزولی قیمت‌ها خریدار در بازار به شدت کاهش یافته است و معاملات کم شده و تقاضا بسیار پایین آمده اما عرضه زیاد شده و این امر به کاهش بیشتر قیمت‌ها کمک کرده است.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: پیش‌بینی می‌شود هفته آینده با توجه به روند مثبت مذاکرات برجام در یکی دو رو آینده کاهش قیمت‌ها ادامه خواهد داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم سلمان رشدی سامانه سماح مذاکرات وین بیمه ناباروری سکه طلا محمد کشتی آرای سکه طرح قدیم محرم سلمان رشدی سامانه سماح مذاکرات وین بیمه ناباروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۱۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم

بایرلورکوزن در بازی هفته سی و یکم بوندس‌لیگا از اشتوتگارت میزبانی کرد و به تساوی ۲ - ۲ رسید.  

اشتوتگارت با گل‌های کریس فوریخ در دقیقه ۴۷ و دنیز اونداو در دقیقه ۵۷ از میزبان پیش افتاد. لورکوزن توسط امین عدلی در دقیقه ۶۲ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.  در حالی که اشتوتگارت تا دقیقه ۹۶ با نتیجه ۲ - ۱ پیش بود، در نهایت رابرت آندریخ در ثانیه‌های پایانی بازی را به تساوی کشاند تا باز هم روند شکست ناپذیری خود را در ثانیه‌های پایانی حفظ کند. شاگردان آلونسو اکنون ۴۶ بازی بدون شکست در فصل جاری را گذرانده اند.

این تیم آلمانی در ۱۲ بازی اخیر خود، ۱۳ گل بعد از دقیقه ۸۰ به ثمر رسانده است. شاگردان ژابی آلونسو در همه رقابت‌های فصل جاری تاکنون در ۱۰ بازی موفق شده اند در وقت‌های تلف شده نیمه دوم، باخت را با مساوی یا برد عوض کنند. آنها پس از دقیقه ۹۰ تاکنون ۱۳ گل زده اند و هیچ گلی دریافت نکرده اند.

با این نتیجه لورکوزن ۸۱ امتیازی شد و اشتوتگارت هم با ۶۴ امتیاز همچنان در رده سوم جدول باقی می‌ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • وقتی تیم های حریف بایرلورکوزن فکر می کنند رکورد شکست ناپذیری این تیم را پایان داده اند (فان) / فیلم
  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • تداوم نزولی قیمت طلا و سکه
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت؛ تداوم نزولی قیمت طلا و سکه
  • هلی کوپتر ایرباس رکورد سرعت را شکست
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست