Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، ظهر جمعه در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهارکرد: دشمنان جنگ فرهنگی گسترده ای را علیه اعتقادات و ایمان مردم در دست اقدام دارند.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: اگر در گذشته شاهد یک فرد ملعون، همچون سلمان رشدی بودیم که در برابر مبانی دینی و اعتقادی قلم فرسایی می‌کرد الان هم اکنون شرایط در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پر مخاطره تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دشمنان با شناسایی برخی جاذبه ها در تلاش هستند، ایمان و اعتقادات جوانان را هدف قرار دهند، ادامه داد: مدیران فرهنگی باید برای تقویت پایه های ایمان در کشور تلاش گسترده ای انجام دهند.

نورمفیدی گفت: برای تقویت ایمان و مباحث اعتقادی باید در پایه های نخست سیستم آموزشی سرمایه گذاری و مباحث اعتقادی و ایمانی را به زبان هنر تشریح و معرفی کنیم.

گفتنی است محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیش از ظهر جمعه وارد گلستان شده و حضور در نماز جمعه و سخنرانی بین خطبه‌ها، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان، بازدید از مجموعه فخرالدین اسعد گرگانی از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وی به استان است.

اسماعیلی همچنین با خانواده شهید هنرمند استان دیدار کرده و در آیین گرامیداشت روز خبرنگار در گنبدکاووس شرکت می‌کند.

در این سفر، وزیر فرهنگ و ارشاد سینما وارنا گنبدکاووس را افتتاح خواهد کرد.

کد خبر 5566996

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی گرگان کرمانشاه هفته دولت آزادگان جنگ تحمیلی روز خبرنگار اردبیل آمار کرونا اربعین 1401 شیوع کرونا قزوین همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اسماعیلی صبح امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در دومین روز از سفر خود به آذربایجان با حضور در سفارت ایران در باکو با سیدعباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بحث و بررسی تحولات اخیر رابطه ایران و آذربایجان و اقدامات فرهنگی صورت گرفته و همچنین فضای فرهنگی پیش روی دو کشور از مهم‌ترین محورهای این دیدار بود.

وزیر فرهنگ بامداد روز گذشته (دوازدهم اردیبهشت) به منظور حضور و سخنرانی در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی بین‌فرهنگی عازم باکو شد.

اسماعیلی در این مجمع با اشاره به اهداف جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماسی فرهنگی، بر نقش سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی برای ایجاد صلح پایدار جهانی و رفع منازعات کشورها تاکید کرد.

وی همچنین در حاشیه برگزاری این مجمع با همتای آذربایجانی خود نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار بر تعاملات فرهنگی طرفین به‌ویژه در حوزه سینمایی تاکید کرد.

کد خبر 6095193 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • حقیقت زیر پای تمدن افسار گسیخته غربی در حال لگدمال است
  • اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد
  • وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان حضور یافت
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • دیدار وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان
  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور