Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@19:33:45 GMT

مرحله چهارم مسابقات تپانچه مردان

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۱۲۲۲

مرحله چهارم مسابقات تپانچه مردان

به گزارش "ورزش سه" به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مرحله چهارم مسابقات آزاد تفنگ و تپانچه مردان در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن ۸۰ خط مجموعه تیراندازی آزادی برگزار شد.

در فینال تپانچه مردان در رده سنی بزرگسالان که بین دو ملی‌پوش کشورمان برگزار شد، در رقابتی نزدیک با نتیجه ۱۶ بر ۱۰ امیر جوهری‌خو را شکست داد و بر سکوی نخست این مسابقات ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج مسابقات آزاد تپانچه مردان در رده سنی بزرگسالان به شرح زیر است:

۱.جواد فروغی از تهران 
۲.امیر جوهری‌خو از تهران 
۳.محمد رسول عفتی از  کرمانشاه 
۴.علی آذر پیر از همدان

در فینال تپاتچه نوجوانان و‌جوانان  شایان تمدن از اصفهان ۱۷ بر ۵ برابر از بوشهر به برتری رسید و بر سکوی نخست این دور از مسابقات ایستاد.

نتایج مسابقات آزاد تپانچه پسران در رده سنی نوجوانان و جوانان به شرح زیر است:

۱.شایان‌ تمدن از اصفهان
۲.محمدرضا احمدی از بوشهر
۳. امیرحسین تنگستانی از بوشهر
۴. پارسا قربانی از تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تپانچه تپانچه مردان رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۱۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی

به گزارش "ورزش سه"، بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا آذرماه امسال و بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان جهان ۳۰ خرداد لغایت ۱۰ تیرماه به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار خواهد شد و تیم ملی دختران ایران خود را برای حضور قدرتمند در این رویداد آماده می کند. 
تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی جهان با رومانی هلند و برزیل همگروه است و فدراسیون هدایت این تیم را برعهده نشمین شافعیان قرار داده است. 
شافعیان که سابقه هدایت تیم های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را در کارنامه دارد در آخرین حضورش در تیم ملی موفق شد در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن با صعود به جمع چهار تیم پایانی، برای اولین بار سهمیه دختران هندبالیست در آوردگاه جهانی را کسب کند و اولین رشته‌ توپی بانوان ایران نام گیرد که به مسابقات قهرمانی جهان راه یافته است. اما در همان سال یعنی ۱۴۰۰ به یکباره شافعیان از تیم ملی بنا بر دلایل مختلف و گوناگون کنار رفت.

پس از اینکه نخستین اردوی تیم ملی جوانان در سال جدید به میزبانی تهران به پایان رسید حالا فدراسیون در نظر دارد تا اردوی مشترکی در سمنان برای تیم ملی بزرگسالان و جوانان برپا کند تا دختران بزرگسال نیز خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده کنند.

این اردو مشترک با شرکت ۴۱ بازیکن اعم از ۲۰ بازیکن بزرگسال و ۲۱ بازیکن جوان از تاریخ  ۱۱ الی ۱۷ اردیبهشت ماه زیر نظر شافعیان برگزار شود. با توجه به اعلام لیست ۲۰ نفره فدراسیون برای اردوی بزرگسالان، نشمین شافعیان همزمان به عنوان مربی در کنار مریم فخری در تیم بزرگسالان مشغول فعالیت است.

البته نکته قابل توجه در رده جوانان و حضور شافعیان این است که او قرار است بدون دستیار و مربی ایرانی راهی مسابقات قهرمانی جوانان جهان شود. البته مهدی رهبری نیز به عنوان مشاور فنی یا مدیرفنی در اردوی اول کنار او قرار گرفت و حالا در لیست فدراسیون در اردو مشترک سمنان غایب است. مدیرتیم‌های ملی هندبال زنان یعنی مریم رضاییان سرپرست تیم ملی در این اردو است.

شافعیان پس از بازگشت به "ورزش سه" گفت: "از اعتماد رئیس فدراسیون تشکر میکنم. خوشحالم که باز هم افتخار حضور در تیم ملی را دارم. طی این مدت از هندبال به دور نبودم و همیشه پیگیر مسابقات و اردوها بودم."

دیگر خبرها

  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد