Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بادرود گفت:ملت ایران هرگز فهرست بلندبالای دشمنی، پیمان شکنی، بدعهدی، غارت، جنایت و دخالت قدرت‌های خارجی به خصوص ایالات متحده آمریکا را فراموش نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز _بیست و هشتم مردادماه_ بادرود در خصوص مذاکره رفع تحریم‌ها که این روزها در کانون جنگ روایت‌های نظام سلطه قرار گرفته است، اظهار کرد: غربی‌ها می‌خواهند با اعمال فشار علیه جمهوری اسلامی متن توافق هسته‌ای مورد نظر خود را به ایران تحمیل کنند، اما ایران مقتدر اسلامی با درک این بازی و شناخت ذات فریب‌کار آمریکایی صراحتاً اعلام کرد که هیچ متن یا پیشنهادی را به عنوان متن نهایی به رسمیت نمی‌شناسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بادرود گفت: غربی‌ها بارها بدعهدی خود را در مواردی مثل خروج آمریکا از برجام, وقت کشی سه کشور اروپایی, رفع نشدن تحریم‌ها نشان داده‌اند.

وی افزود: حرف و سخن مقامات کشور ما این است که تا منافع دولت و ملت ایران تأمین نشود هیچ توافقی را امضا نمی‌کنیم

قاسمی در ادامه خطبه ضمن اشاره به پرتاب ماهواره خیام گفت: از افتخارات جمهوری اسلامی ایران که توانست انحصار فضای بعضی کشورها را در این زمینه بشکند و در این عرصه حضور پیدا کند

وی اظهار کرد: ماهواره خیام کاملاً ایرانی و توسط دانشمندان جوان کشورمان ساخته شده است. این ماهواره محدودیت‌هایی را برای دشمنان ما ایجاد کرده و این توانمندی در کنار قدرت پهپادی و موشکی ایران پیامی صریح، سریع و رسا برای دشمنان دارد که باید دست از ستیزه‌جویی با جمهوری اسلامی بردارند.

قاسمی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام قدرت رویارویی و توان مقابله و مقاومت را ندارند؛ مسئولان هم ذره‌ای از مواضع به حق و اصولی خود عقب‌نشینی نمی‌کنند.

امام جمعه بادرود با اشاره به سالروز کودتای آمریکایی ۲۸ مرداد گفت: ملت ایران هرگز فهرست بلندبالای دشمنی، پیمان‌شکنی، بدعهدی، غارت، جنایت و دخالت قدرت‌های خارجی به خصوص ایالات متحده آمریکا را فراموش نخواهد کرد.

وی افزود: کودتای ۲۸ مرداد از مصادیق غیرقابل انکاری است که یادآوری می‌کند هنگامی که نظام سلطه منافع خود را در خطر می بیند، بی ارزش بودن دموکراسی و آزادی آشکار می‌شود و استقلال کشورها به بازی گرفته می‌شود.

قاسمی امام جمعه بادرود با بیان اینکه تاریخ جنایت‌های آمریکا به ملت ایران این درس را آموخته است که مستکبرین هرگز اصلاح شدنی نیستند، گفت: آنچه تضمین استقلال و آزادی مردم ایران است، تنها تبدیل شدن به ایران قوی بوده و قوی شدن ایران نیز در گرو قوی شدن همه مردم ایران است.

کد خبر 597816

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه امام جمعه بادرود کودتای 28 مرداد ماهواره خیام سیاسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق امام جمعه بادرود ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۱۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه وزیر راه از بدعهدی صندوق تامین خسارت بدنی​

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی به تلاش ها برای انجام ندادن تکالیف قانونی در زمینه رفع نقاط حادثه خیز واکنش نشان داد و گفت: صندوق تامین خسارت بدنی باید به تکالیف قانونی خود عمل کرده و از منابع صندوق برای رفع نقاط حادثه خیز استفاده کند.

به گزارش ایلنا ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در شورای هماهنگی حمل ونقل و ایمنی استان تبریز، همزمان با روز ملی ایمنی حمل و نقل گفت: رئیس جمهوری دستور داده اند تا از محل اعتبارات صندوق تامین خسارت های بدنی، ۳۰ هزار میلیارد ریال برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد، اما عده ای تلاش می کنند مانع از انجام این تکلیف بشوند.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از منابع این صندوق را به سپرده بانکی تبدیل کرده و سود دریافت می کنند، نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و خواستار عمل کردن این صندوق به تکالیف قانونی شد.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: رفع نقاط حادثه خیز با کاهش تصادفات فوتی و جرحی به صورت مستقیم، موجب کاهش پرداخت خسارت توسط صندوق می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • گلایه وزیر راه از بدعهدی صندوق تامین خسارت بدنی​
  • دیدار وزرای دفاع ایران و چین/ محکومیت جنایات اسرائیل در غزه
  • عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دو ملت است
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دوملت است
  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود