Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@22:56:03 GMT

امام جمعه خمین: مساجد راهبر فرهنگی جامعه هستند

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۱۳۲۵

امام جمعه خمین: مساجد راهبر فرهنگی جامعه هستند

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه های نماز جمعه این هفته خمین، افزود: به دلیل ناتوانی در معرفی درست مساجد ، این اماکن معنوی در بخش‌هایی ناکارآمد شدند.

امام جمعه خمین مساجد را سنگری برای شیعه در دفاع از دین و ایمان مردم دانست و ادامه داد: مساجد نیازمند مدیریت درست و غنی سازی محتواهای قابل ارائه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام میرصادقی گفت: قدرت نظام اسلامی در جنگ نرم سبب حیرت دشمنان شده و قدرت نظامی ایران برخلاف عقب ماندگی های ۱۵۰ ساله جهان را متعجب کرده است.

وی افزود: سربازان برومند نظام اسلامی نتوانستند پهبادهای جاسوسی آمریکا را به خدمت بگیرند و توطئه‌های یکی از ابرقدرت‌های جهان را خنثی کنند.

امام جمعه خمین با اشاره به سوء قصد به سلمان رشدی ، تصریح کرد: امام خمینی(ره) سالها قبل متوجه توهین های این فرد به اسلام شد و با این حادثه ملت‌های مسلمان متوجه نقشه‌های شوم دشمنان شدند.

حجت الاسلام میرصادقی افزود: جمهوری اسلامی به طور صریح اعلام کرده که از خون شهدا به ویژه شهید سلیمانی انتقام سخت و کوبنده خواهد گرفت.

وی بیان کرد: ترامپ از ترس انتقام ایران جرات سفر به خارج از کشور آمریکا را ندارد.

امام جمعه خمین با تسلیت شهادت امام سجاد(ع) گفت: این امام بزرگوار در دوران سخت پس از واقعه عاشورا با درایت توانست معارف اسلامی را در جامعه ترویج کند.

خمین در جنوب استان مرکزی است و این شهرستان ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها مسجد استان مرکزی خمین امام خمینی جمهوری اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسجد استان مرکزی خمین مسجد استان مرکزی خمین امام خمینی جمهوری اسلامی امام جمعه خمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در مراسم معرفی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای با گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: جامعه روحانیت نیز در کسوت معلمان جامعه هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: از محورها و ماموریت‌هایی که تبلیغات اسلامی در این خصوص تلاش می‌کند مساله رصد، کارها و اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا و آمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی افزود: منشأ این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به آینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند باید جهاد تبیین کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با تقدیر از حجت الاسلام یداللهی، حجت الاسلام حسین حسن نژاد به سمت رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد.

کد خبر 6094765

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) هیأت کجا برویم؟
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • معلمی از نگاه معارف اسلامی یک شغل نیست، بلکه یک مجاهدت است
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی 
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم