Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@17:39:40 GMT

توضیح دانشگاه شیراز درباره نماد بحث‌برانگیز ورودی + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۱۳۵۵

توضیح دانشگاه شیراز درباره نماد بحث‌برانگیز ورودی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

روابط‌عمومی دانشگاه شیراز جمعه در مطلب ارسالی به ایرنا نوشت: طی چند دهه گذشته، در مدیریت‌های مختلف، برای طراحی سردر ورودی دانشگاه شیراز، چندین نوبت فراخوان عمومی اعلام و طرح‌های بسیاری نیز دریافت شده است.
در این مطلب آمده است: پس از بررسی طرح‌ها ازسوی اعضای کمیته داوری، چنین نتیجه‌گیری شد که ایجاد هرگونه سازه حجیم در ورودی دانشگاه به‌عنوان سردر، موجب از بین رفتن چشم‌انداز زیبای دانشگاه از داخل خیابان ارم و بالعکس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روابط عمومی دانشگاه شیراز افزوده است: از همین‌رو تصمیم نهایی آن شد که به‌جای ساخت سردر، درِ ورودی و محیط پیرامون آن ساماندهی شود.
دانشگاه شیراز با قدردانی از حساسیت دانشگاهیان و شهروندان این کلانشهر تاکید کرده است: طرح ساماندهی ورودی پردیس ارم این دانشگاه، هنوز کامل نشده و بخش مربوط به نصب المان و آرم دانشگاه نیز با بهره‌مندی از نظرات صاحب‌نظران مرتبط با موضوع، در حال تکمیل و اصلاح است.

فیلم: واکنش‌ یکی از کاربران به نماد ورودی دانشگاه شیراز

ورودی اصلی پردیس دانشگاه شیراز در میدان ارم قرار دارد. باغ ارم ثبت‌شده در میراث جهانی یونسکو نیز در بلوار ارم روبروی پردیس دانشگاه شیراز واقع است. 

برچسب‌ها باغ ارم دانشگاه شیراز شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باغ ارم دانشگاه شیراز شیراز باغ ارم دانشگاه شیراز شیراز فارس دانشگاه شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد

در پی وقوع حادثه مسمومیت تعدادی در مهمانی خانوادگی و فوت یک پزشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز از تشکیل پرونده قضایی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حادثه مذکور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، افشین محمدی دره‌شوری با بیان اینکه در جریان این پرونده تاکنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه مسمومیت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به سر می‌برند، اظهار کرد: دیگر عوامل، مسببان و معاونان احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در این حادثه در مجموع شش نفر دچار مسمومیت شده‌اند و از این تعداد یک نفر فوت شده و سایر افراد پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند.

معاون دادستان شیراز با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و حاشیه‌های غیر موثق انتشار پیدا کرده در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه‌زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه‌های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.

کد خبر 749060

دیگر خبرها

  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • این دختر به نماد اعتراضی در امریکا تبدیل شده است | تصویر
  • ثبت تصویری جالب از تجمع امروز مقابل سردر دانشگاه تهران
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت