Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@09:14:30 GMT

توجه به حکمت خداوند رمز موفقیت در امور

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۱۴۱۵

توجه به حکمت خداوند رمز موفقیت در امور

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه سرمایه معنوی انسان در غفلت از بین می‌رود گفت: اگر در مسائل دین و قرآن خود را از غفلت نجات دهیم و خدا را فراموش کنیم باخته ایم، اما اگر در انجام امور حکمت خدا را در نظر بگیریم موفق می شویم.

او با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور، افزود: باید آموزه‌های این افراد بیشتر به گوش مردم برسد تا در زندگی دچار غفلت کمتری شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله عبادی با اشاره به پخش برنامه زندگی پس از زندگی از رسانه ملی اظهار کرد: این برنامه یک حالت جهانی پیدا کرده و بحث پژوهشی در آن مطرح است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به آموزه‌های قرآن نیز ادامه داد: اگرچه این آموزه‌ها در ۱۴۰۰ سال پیش نازل شده، اما بسیاری از دانشمندان امروز با انجام آزمایشات و تحقیقات فراوان به این حقیقت پی می‌برند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۱۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آخوندی با بیان اینکه بیشترین خسارت ناشی از سیل در 48 ساعت گذشته به راههای مناطق شهرستان زیرکوه  و بخش ماژان خوسف وارد شده|، گفت: زیرساختهای آب ، حوزه کشاورزی و عمران شهری نیز دچار آسیب شده و به تعدادی از قنوات هم خسارت وارد شده است.

وی با بیان اینکه در برخی جاده ها همچنان آب شستگی اطراف آن و زیر جاده ها براثر سیلاب وجود داردافزود: به مردم و رانندگان توصیه می شود در صورت عبور در جاده های این مناطق بویژه راههای سمت قاین به حاجی آباد به دلیل نشست جاده در برخی مناطق مسیر مراقب باشند و از تردد در حاشیه جاده ها خودداری کنند تا دچار مشکل نشوند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی همچنین با بیان اینکه طبق برآوردهای اولیه حدود 300 دام هم دراین مدت تلف شده اند ، افزود: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای امروز تا فردا هم به دلیل اشباع خاک و عدم نفوذ در آن ، احتمال وقوع رواناب و سیلاب در برخی مناطق استان وجود دارد .

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچگونه خسارت جانی در این مدت گزارش نشده ، گفت: با توجه به اطلاع رسانی به موقع و همکاری و همراهی مردم ، عشایر و روستائیان از حجم خسارتها تا حدودی کاسته شده اما ضروری است همچنان مردم به هشدارها توجه کافی داشته باشند و از تردد غیر ضرور خودداری کنند تا دچار آسیب نشوند.

آخوندی همچنین از شرایط نسبتا آرام پس از سیلاب در منطقه خبرداد و افزود: ایجاد ایمنی نسبی و ارزیابی خسارت در دستور کار دستگاهها و  ستاد مدیریت بحران استانداری قرار گرفته تا در اسرع وقت میزان خسارتهای ناشی از سیل  به بخشهای زیرساختی استان برآورد شود. 

 

دیگر خبرها

  • زندگی ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور