Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر بیان کرد: به دلیل غیرقابل اعتماد بودن آمریکا باید تضمین اجرای برجام در اختیار ایران باشد تا در صورت اجرا نشدن موارد توافق، ایران بتواند بدون دخالت سازمان ملل از تعهدات خارج شود. 

وی با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد افزود: مصدق با کمک مردم، مجلس و روحانیت نهضت ملی نفت را ایجاد کرد، اما آمریکا و انگلیس با کودتای خود او را از قدرت برکنار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: دلیل این کودتا، اعتماد مصدق به آمریکا بود که نشان می‌دهد هر ملتی به آمریکا اعتماد کرد ضرر کرد.

مطیعی بیان ‌کرد: اهانتی که سلمان رشدی در کتاب خود با عنوان «آیات شیطانی» که سال ۶۷ با حمایت آمریکا نوشت، باعث تولیدات بسیاری در راستای توهین به اسلام و پیامبر اکرم (ص) شد.

وی افزود: جوان لبنانی الاصل که ۱۰ سال پس از حکم امام خمینی (ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی به دنیا آمد، دست به اجرای این حکم زد.  

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به میهن گفت: آزادگان از سوی مقام معظم رهبری به عنوان الماس تعبیر شدند، زیرا مانند الماس تحت سختی و فشار ارزشمندتر شدند.

مطیعی بیان کرد: از آزادگان می‌خواهم با بیان و انتشار خاطرات خود، نسل بعدی را از اتفاقات دفاع مقدس باخبر کنند.

وی افزود: هنوز عده‌ای درخصوص جدایی دین از سیاست حرف می‌زنند در حالی که تاریخ اسلام نشان می‌دهد این دو هرگز از هم جدا نیستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در پایان با گرامی‌داشت سی‌ام مرداد روز جهانی مسجد گفت: مساجد جایگاه ویژه‌ای برای بشر به ویژه در جوامع اسلامی داشتند و تاثیرات آن پیش و پس از انقلاب بر کسی پوشیده نیست. 

مطیعی تاکید کرد: امروز مساجد محله‌محور با ظرفیت و کارکردهای اجتماعی، تربیتی، عبادی و سیاسی ایجاد شده است و دستگاه‌های اجرایی باید این محل را هر چه بیشتر به تراز اسلامی برسانند.

برچسب‌ها برجام سالروز بازگشت آزادگان به کشور سمنان مرتضی مطیعی ایالات متحده آمریکا توافق کودتای ۲۸ مرداد محمد مصدق مذاکرات وین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام سالروز بازگشت آزادگان به کشور سمنان برجام سالروز بازگشت آزادگان به کشور سمنان مرتضی مطیعی ایالات متحده آمریکا توافق کودتای ۲۸ مرداد محمد مصدق مذاکرات وین امام جمعه سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵هزار تخت بیمارستانی در سه سال ابتدای دولت سیزدهم افتتاح شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کریمی در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های درمانی، بهداشتی و آموزشی خراسان شمالی که عصر شنبه در محل بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: در سه سال ابتدای دولت سیزدهم ۲۵ هزار تخت بیمارستانی افتتاح شده است که در هی دولتی سابقه نداشته است.

وی در افزود:

کد خبر 6090453

دیگر خبرها

  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • ۲۵هزار تخت بیمارستانی در سه سال ابتدای دولت سیزدهم افتتاح شده است
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است