Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@02:19:39 GMT

اجلاسیه ملی جهادگران؛ مبدأ اردوهای جهادی

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۱۵۶۲

اجلاسیه ملی جهادگران؛ مبدأ اردوهای جهادی

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: اجلاسیه ملی جهادگران، مبدأ اردوهای جهادی را به تاریخ اصلی برمی‌گرداند. 

جواد قناعت، امروز جمعه ۲۸ مرداد در جمع خبرنگاران و در حاشیه نشست بررسی آخرین اقدامات در زمینه برپایی «اجلاسیه ملی جهادگران»، خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی کشور که چند سالی است اردوهای جهادی را در سطح کشور برگزار می کند، با هماهنگی استان، کار بزرگی را شروع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: با این هماهنگی و با برگزاری این اجلاسیه ، مبدأ اردوهای جهادی به تاریخ اصلی خود و زمان حضور حضرت آقا (مدظله العالی) برمی‌گردد.

استاندار به این اتفاق تاریخی اشاره کرد و گفت: در سیزدهم شهریور ماه ۱۳۴۷ و بعد از زلزله‌ سنگین فردوس، مقام معظم رهبری(حفظه الله) که در مشهد طلبه بودند، یک کار جهادی را شروع کردند؛ در قالب این گروه جهادی، جمعی از طلاب و مردم در این منطقه مستقر شدند و به مردم خدمات ارائه کردند. 

وی تأکید کرد: این حضور ضمن اینکه باعث تسکین دردهای مردم شد، اقدامات عمرانی زیادی هم برای منطقه به همراه داشت. 

استاندار به برنامه‌هایی که برای روز برپایی اجلاسیه پیش بینی شده اشاره کرد و گفت: این همایش با حضور مهمانان ویژه برگزار می‌شود و تعدادی از گروه های جهادی هم طی چند روز حضور در استان، خدمات وسیعی را به مردم ارائه خواهند کرد؛ حضور مهمانان خاص، باعث غنای اجلاسیه شده و منشأ خیر برای استان خواهد بود. 

قناعت تصریح کرد: قرائت بیانیه و رونمایی از کتاب رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) از مهمترین بخش‌های این اجلاسیه است؛ یکی از برنامه‌های پیش بینی شده برای این اجلاسیه، افتتاح و کلنگ زنی ۱۵ پروژه عمرانی در شهرستان فردوس است. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهادگران جواد قناعت فردوس مقام معظم رهبری اجلاسیه ملی جهادگران بسیج سازندگی کشور اردوهای جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد

ایسنا/مازندران سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۵ هزار و ۷۰۰ تن مرکبات و کیوی از مبدأ استان به خارج از کشور صادر شد.

بابک مؤمنی امروز در گفت‌و با خبرنگاران از صادرات مرکبات و کیوی از مبدأ استان مازندران خبر داد و افزود: امسال ۷۶ هزار و ۵۷۷ تن پرتقال در قالب ۳ هزار و ۶۳۴ محموله و ۲۵ هزار و ۱۲۱ تن نارنگی در قالب هزار و ۳۱۹ محموله از مبدأ مازندران صادر شد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۰۱ هزار و ۷۰۰ تن مرکبات در قالب ۴ هزار و ۹۵۳ محموله از استان صادرات داشتیم، گفت: ۲۴ هزار و ۲۰ تن کیوی نیز در قالب یک هزار و ۵۵ محموله صادرات انجام شد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صادرات ۱۰ هزار و ۲۵۶ تن کیوی با ۴۲۵ محموله طی سال گذشته از مازندران به کشور هند خبر داد.

مؤمنی با اشاره به اینکه سال قبل ۴۸ هزار و ۹۱۲ تن با ۲ هزار و ۴۵۱ محموله پرتقال از استان مازتدران صادرات انجام شد، ادامه داد: در این مدت ۱۳ هزار و ۲۸۷ تن نارنگی با ۷۳۵ محموله صادر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • امسال ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • اجرای طرح جهادی پلیس پاسخگو در خرم آباد
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی