Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر روسیه در آمریکا گفت که آمریکا آنقدر درگیر تحریم‌ها شده است که شکست خود را نمی‌بیند.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از خبرگزاری تاس، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا عنوان داشت: «واشنگتن آنقدر درگیر مسئله محدودیت‌ها و تحریم‌ها شده که نمی‌تواند ببیند که استراتژی خودش با شکست مواجه شده است. واضح است که تلاش‌های آمریکا برای سرکوب اقتصاد روسیه شکست خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: تنها چیزی که ایالات متحده به دست آورده، بی‌ثبات کردن اقتصاد جهانی است که از پیش هم به دلیل پیامدهای مربوط به همه‌گیری با آن مواجه بود. این محدودیت‌ها و تحریم‌ها بازتاب و واکنش منفی به همراه داشته است. همچنین، تجارت و همکاری‌های اقتصادی عادی "قربانی سیاست‌های تحریمی واشنگتن" شده است.

آنتونوف در ادامه تاکید کرد: «یکی دیگر از نتایج محدودیت‌های بی‌معنی واشنگتن این است که بهای سنگینی را برای شهروندان عادی و تجارت‌ها ایجاد کرده است. موسسات مالی و شرکت‌های بین‌المللی که توسط ناظران آمریکایی تهدید شده‌اند، نسبت به انجام عملیات‌های معمولی محتاط هستند. حتی کار به جایی رسیده است که وقتی دولتی تلاش می‌کند تا به شرکت‌ها توضیح دهد که استثنائاتی در تحریم‌ها از جمله بخش مواد غذایی وجود دارند، این راهکار هم جواب نمی‌دهد.»

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در تاریخ ۲۴ فوریه حمله به اوکراین را با هدف "نازی زدایی" و جلوگیری از پیوستن این کشور به ناتو آغاز کرد؛ حمله‌ای که روسیه خود آن را "عملیات ویژه نظامی" نامیده است و باعث شده که غرب واکنش‌های مختلفی نسبت به این مسئله نشان دهد و "شدیدترین تحریم‌ها" را علیه روسیه اعمال کند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: آناتولی آنتونوف ، حمله روسیه به اوکراین ، تحریم‌های آمریکا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: آناتولی آنتونوف حمله روسیه به اوکراین تحریم های آمریکا تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی طالبان از تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه

وزیر خارجه حکومت طالبان در دیدار با سفیر ترکیه در کابل از تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه قدردانی کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «امیرخان متقی» وزیر خارجه حکومت طالبان در دیدار با «جنک اونال» سفیر ترکیه در کابل از موضع این کشور در خصوص تحریم تجاری رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط وزارت خارجه طالبان، دو طرف در این دیدار همچنین در مورد روابط دوجانبه، تحولات مثبت اخیر در افغانستان، سفر هیئت‌های سیاسی و اقتصادی چندین کشور به افغانستان گفتگو کردند.

متقی همچنین در این دیدار بر آغاز تجارت با ترکیه از طریق مسیر لاجورد و افتتاح نمایشگاه‌های مشترک در ترکیه و افغانستان تأکید کرد.

سفیر ترکیه نیز در این دیدار با تأکید بر افزایش تلاش‌های مشترک برای گسترش بیشتر روابط ترکیه و افغانستان گفت در چند روز آینده خطوط هوایی ترکیه پروازهای خود را به کابل از سر می‌گیرند.

رسانه حکومت طالبان: ایران از اسرائیل انتقام گرفتطالبان: حمله اسرائیل نقض موازین دیپلماتیک استطالبان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی دفاع مشروع بود

«هبت‌الله آخندزاده» رئیس طالبان پیش از این در پیامی گفته بود: «قضیه فلسطین، قضیه تمام امت اسلامی می‌باشد، ما بار دیگر تجاوز و اشغالگری اسرائیل بر غزه را شدیداً محکوم می‌کنیم».

وی تصریح کرده بود: جای تأسف است که مدعیان حقوق بشر جهان، نظاره‌گر ظلم بر فلسطین هستند و تاکنون  هیچ جناح بین‌المللی گام عملی در راستای توقف این ظلم‌ها برنداشته و مسئولیت خویش را در قبال این اندوه بزرگ ادا نکرده است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • پاشنه آشیل روسیه برابر تحریم‌های غرب
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • تحریم‌های غرب چه تاثیری بر صادرات روسیه داشت؟
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه / مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه/ مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • قدردانی طالبان از تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد