Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@06:04:53 GMT

پیام‌های تسلیت به مناسبت درگذشت استاد انصاریان

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۱۶۳۸

پیام‌های تسلیت به مناسبت درگذشت استاد انصاریان

به گزارش ایرنا، سید مجید پور احمدی مدیر مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در پیامی درگذشت استاد محمد تقی انصاریان از پیشکسوتان حوزه نشر و مدیر انتشارات انصاریان را تسلیت گفت. 

در این پیام آمده است:

خبر درگذشت استاد محمد تقی انصاریان چهره پیشکسوت عرصه نشر و خادم قرآن موجب تأسف و تأثر فراوان شد. فقدان این شخصیت برجسته که بیش نیم قرن از عمر گرانبهایش را با چاپ کتب متعدد در راه ترویج معارف اسلام و تشیع صرف کرد ضایعه ای بزرگ محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اینجانب درگذشت این عالم بزرگ را به جامعه چاپ و نشر، خانواده و خاندان گرامی ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان رحمت الهی برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسالت می‌نمایم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد اسدی موحد مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری بین المللی الهدی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز در پیامی درگذشت محمدتقی انصاریان را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: 

حاج محمدتقی انصاریان بیش از نیم قرن در عرصه نشر، ترجمه و گسترش کتاب‌های ارزشمند شیعه فعالیت داشته و بیش از ۱۲۰۰ عنوان کتاب به زبان‌های مختلف چاپ و منتشر کرده و در اختیار مسلمانان سراسر جهان قرار داد. این خادم قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام همچنین توفیق یافت که قرآن مجید را به ۱۷ زبان مختلف ترجمه، چاپ و منتشر کند.

 تألیفات عدیده و فاخر او در تراجم و شرح حال و مستندات زندگانی و حیات علمی علماء و بزرگان شیعه، مجموعه ارزشمندی به یادگار مانده از ایشان است که در سالهای اخیر اقدام به نگارش آن ها نمود. انجام مکاتبات و مراسلات علمی و ارتباط گیری با فعالان و متفکرین شیعه در اقصی نقاط جهان از سوی این شخصیت برجسته فرهنگی به حدی بود که بی هیچ مبالغه، عملکرد سازمانی حقیقی و بزرگ در تبلیغ معارف اسلام را تداعی می کرد و این همه از روی همت و اراده شخصی ایشان انجام گردیده بود.

برچسب‌ها صندوق اعتباری هنر سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی پیام تسلیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق اعتباری هنر سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی پیام تسلیت صندوق اعتباری هنر سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۱۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت

مسعود اسکویی مجری و مفسر قدیمی ورزش رادیو وتلویزیون به دلیل شکستگی ناحیه پا و لگن در بیمارستان لاله عمل جراحی شد و مدتی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر پزشکان بود که امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۸۵ سالگی دار فانی را وداع گفت.

استاد اسکویی که متولد سال ۱۳۱۸ بود، از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمده و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را داشت. او از جمله گزارشگران و مفسران ورزشی بود که در رشته‌های مختلف از جمله والیبال سال‌ها سابقه فعالیت داشت.

ما این ضایعه را به خانواده اسکویی و همچنین اهالی ورزش و صداوسیما تسلیت می‌گوید.

همچنین کمیته ملی المپیک درگذشت این پیشکسوت گزارشگری و گویندگی صدا و سیما و رادیو ورزش را تسلیت گفت.

منبع: ایسنا

tags # اخبار فرهنگی سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت گرامیداشت روز معلم و استاد
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم