Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، حجت الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه امروز این شهر روز جهانی مسجد را گرامی داشت و به رویش های ارزشی در کشور اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی فرمودند، در جمهوری اسلامی، مساجد و فضاهای دینی رونق بی سابقه ای گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به صف نوبت بندی اقشار مختلف مردمی برای شرکت در اعتکاف، حج و روزه داری، پیاده روی در آیین های مختلف مذهبی و زیارات انجام شده و... که همه جا به ویژه در بین جوانان رونق گرفته، بیان داشت: این ارزش ها در دورانی اتفاق افتاد که سقوط اخلاقی روزافزون غرب، اخلاق و معنویت را در بخش های عمده عالم منزوی کرده است.

طالبی با بیان اینکه این امر معجزه ای از انقلاب و نظام اسلامی است، ادامه داد: باید طبق فرمایش مقام معظم رهبری، به آینده امیدوار بود و همواره به رویش های نظام اسلامی توجه کرد.

خطیب جمعه اقلید تصریح کرد: پیشرفت های متعدد علمی و فناوری، تسلیحاتی و دفاعی و... در ابعاد مختلف مایه امیدواری است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با تقدیر از دلسوزی و مساعی دولت مردان، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه در رفع مشکلات کشور و معیشت مردم و عزت و سربلندی نظام اسلامی و ولایت مداری، عنوان کرد: در زمینه مسئله معیشت مردم و آنچه ابزار و وسیله زندگی آن ها است، باید تلاش مضاعفی صورت گیرد تا موجب حل مشکلات و خوشحالی مردم شود.

طالبی اشتغال نسل جوان را امر مهم دیگری خواند که همانگونه که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و است،  باید به آن توجه ویژه شود.

امام جمعه اقلید با انتقاد از گرانی های حبابی که در حال صعود است و به صورت خودسرانه در جهش دارد، به رشد قیمت سم های کشاورزی و باغی و از طرفی کاهش کیفیت آن ها اشاره و بر لزوم رسیدگی به این امر که موجب ناراحتی و نگرانی کشاورزان شده است، تأکید کرد.

خطیب جمعه اقلید با ذکر برخی از فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه  گام دوم در زمینه اقتصاد مقاومتی، توجه به این اصول ازجمله مردمی کردن اقتصاد، درون زایی اقتصاد کشور، مولد و دانش بنیان شدن اقتصاد و استفاده از ظرفیت جوانان مؤمن و مسلط بر دانسته های اقتصادی را ضروری خواند.

امام جمعه اقلید در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه آمریکا همواره دشمن ایران اسلامی بوده و هست، به برخی از جنایت هایی که در زمینه های مختلف ازجمله کودتای 28 مرداد سال 1332، حمایت از طاغوت، تحمیل هشت سال جنگ به ایران توسط صدام، تحریم های اقتصادی از سال 1358 تاکنون، بهانه های هسته ای، سرنگون کردن هواپیمای مسافربری، تشکیل و حمایت از داعش، توطئه و جنگ علیه حزب الله برای ضربه زدن به ایران، خروج از برجام، تحریم دارویی، ترورها و بمب گذاری ها، مصادره کشتی نفتی و...اشاره کرد.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

کلیدواژه: اقلید امام جمعه اقلید گرانی سم های کشاورزی مقام معظم رهبری جمعه اقلید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۱۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی منطقه یک کشور (فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد) گرامیداشت هفته معلم و استاد با حضور تیم‌های، شیراز، مرودشت، میمند، اقلید، استهبان، ارسنجان، سپیدان و بوشهر به مدت سه روز به میزبانی در مجموعه ورزشی انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به رتبه نخست رسید، واحد استهبان دوم شد، واحد بوشهر عنوان سومی را به دست آورد و واحد مرودشت هم مقام چهارمی این مسابقات را از آن خود کرد.

جام اخلاق این دوره از مسابقات هم به واحدهای ارسنجان و اقلید رسید.

سرپرست فنی این مسابقات را منوچهر اسدی پویا برعهده داشت و رضا ناصری، مسعود و محسن پرواز، محمدعلی شمس‌الدینی و خانم سروری قضاوت این مسابقات را برعهده داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علت تفاوت قیمت زیاد در انواع مختلف قهوه چیست؟
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر
  • لزوم فرهنگ‌سازی جهت افزایش جوانی جمعیت
  • قیمت نفت یک‌درصد کاهش یافت
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • تضمین حیات شهری با افزایش درختان
  • عادت‌هایی که خواب راحت را از شما می‌گیرند