Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@16:12:57 GMT

کودتای ۲۸ مرداد، تجربه اعتماد به آمریکا است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۱۶۴۶

کودتای ۲۸ مرداد، تجربه اعتماد به آمریکا است

امام جمعه کاشان کودتای ۲۸ مرداد نمونه‌ای از تجربه اعتماد به آمریکا دانست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز _بیست و هشتم مردادماه_ در مصلی بقیه الله الاعظم این شهر با تأکید بر اینکه کودتای ۲۸ مرداد برای گذشته نیست بلکه پرچمی است که راه را نشان می‌دهد، اظهار کرد: این کودتا به دولت‌مردان می‌گوید که نمی‌شود به آمریکا اعتماد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه افزود: حادثه تاریخی ۲۸ مرداد باید همواره برای جوانان یادآوری شود تا جوانان با سیاست‌های تجاوزگرانه آمریکا و انگلیس بیشتر آشنا شوند.

خطیب جمعه کاشان همچنین به روز جهانی مساجد اشاره کرد و گفت: با توجه به حمله رضاخان به مسجد گوهرشاد و به آتش کشیدن مسجدالاقصی از سوی اسرائیل و کشتار مردم متدین، این روز به‌عنوان روز جهانی مساجد نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه مسجد مهم‌ترین پایگاه دینی، معنوی و اخلاقی جامعه است، افزود: مساجد محل تربیت، هدایت اسلامی و محل بسیج و فراخوان عمومی در مناسبت‌های مختلف است.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه شبکه‌های اجتماعی سبک زندگی جوانان را بیش از سایر گروه‌های سنی تغییر می‌دهد، گفت: شبکه‌های اجتماعی نقش مهمی در تغییر نگرش‌ها، عقاید، باورها و هویت جوانان ایفا می‌کند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه تهدید نرم با بهره‌گیری از فضای مجازی، حربه اصلی دشمنان در وضعیت کنونی علیه نظام و جوانان است و همه باید با احساس تکلیف در راستای خنثی‌کردن آن بکوشند، اظهار کرد: مبلغان دینی و نهادهای فرهنگی و آموزشی باید برای خنثی‌کردن توطئه‌های فرهنگی و رسانه‌ای دشمن با پرهیز از موازی‌کاری تمامی تلاش خود را برای شکست اهداف دشمنان به کار گیرند.

کد خبر 597821

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه نماز جمعه نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان کودتای 28 مرداد کاشان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جمعه کاشان ۲۸ مرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت