Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:12:46 GMT

طراحان شبکه‌های اجتماعی داخلی حمایت شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۱۸۳۱

طراحان شبکه‌های اجتماعی داخلی حمایت شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام آیت نعمتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به دنیای مجازی اظهار کرد: دنیای مجازی بومی، مؤلفه ای مهم در استقلال فرهنگی کشور است.

وی خواستار حمایت و اعتماد به طراحان شبکه‌های اجتماعی داخلی شد و گفت: اعتماد مسئولان در فراهم کردن زیرساخت‌ها و اعتماد مردم به استفاده از بسترهای بومی سازنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان نیر به اینترنت ملی اشاره کرد و گفت: با ایجاد اینترنت ملی، استفاده دولت از شبکه‌های اجتماعی داخلی، سرمایه گذاری آموزش و نظارت بیشتر بر فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی خارجی از جمله راهکارهای تقویت فرهنگی ملی است.

حجت الاسلام نعمتی در ادامه سخنان خود به ۳۰ مرداد روز جهانی مساجد اشاره کرد و گفت: متولیان فرهنگی از ظرفیت‌های مساجد در تحکیم بنیان خانواده استفاده کنند.

وی با بیان اینکه مساجد مردمی هستند و به حزب و جناح وابسته نیستند، گفت: با مدیریت درست منابع می‌توان از تمام ظرفیت‌های موجود برای جذب حداکثری بهرمند شد.

امام جمعه شهرستان نیر از تقوا به عنوان مهمترین عامل سربلندی و پیروزی نام برد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، کمبودهای ما به خاطر بی تقوایی است.

حجت الاسلام نعمتی در ادامه سخنان خود گفت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستادگی ملت مقام ایران در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان و استکبار جهانی از نتایج تقوای الهی است.

وی عقب ماندگی در ابعاد مختلف و در سطوح مختلف ملی، استانی و منطقه‌ای را نشأت گرفته از بی تقوایی افراد دانست و گفت: فساد در جامعه، شهوت قدرت، شکم و مقام تنها به دلیل از دست دادن روح تقوا است.

امام جمعه شهرستان نیر گفت: اگر امروز در جامعه کسانیکه به فکر سو استفاده هستند به جای رفاه ملت، رفاه خودشان را در نظر بگیرند، با بی تقوایی خود به منافع ملت بی اعتنا می‌شوند.

حجت الاسلام نعمتی تصریح کرد: کسانی که دارای مسئولیت هستند اگر وقت و عمرشان را در غیر اراده انقلاب و مسئولیت‌های انقلابی که بر عهده شأن است مصرف کنند بی تقوایی کرده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حمله اخیر به سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی اشاره کرد و گفت: حمله اخیر به سلمان رشدی زنگ خطری برای عاملان ترور سردار سلیمانی است و آنها بدانند که هرچقدر هم تحت حفاظت گسترده نیروهای امنیتی هم که باشند به همان اندازه انتقام هم به آنها نزدیک تر است.

امام جمعه شهرستان نیر افزود: حمله به سلمان رشدی نشان داد که حرف امام راحل بر زمین نخواهد ماند و این ملعون به سزای خود در این جهان خواهد رسید.

حجت الاسلام نعمتی در بخش دیگری از سخنان خود به مذاکرات برجام نیز اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان درصدد هستند تا با وارونه نشان دادن واقعیت‌های برجام در مذاکرات فعلی جریان را به نفع نشان دهند چراکه بیش از هر زمان دیگری به توافق نزدیک تر هستیم.

وی با بیان اینکه این آمریکا و اروپا هستند که نیازمند توافق با ایران هستند، گفت: انعطاف شفاهی آمریکا کافی نیست و این رژیم باید تضمین کتبی بدهد.

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه اراده سیاسی غرب در برابر اراده ملت بزرگ ایران تمکین کرده است گفت: توسعه همکاری راهبردی ایران و روسیه در پرتاب ماهواره خیام زنگ خطر برای غرب و متحدانش به وجود آورده است.

حجت الاسلام نعمتی به اتحاد میان کشورهای مختلف برای تأمین امنیت و آرامش اشاره کرد و گفت: ایران برای تأمین منافع خود نیازمند داشتن متحدانی در منطقه بویژه همسایگان است هرچند در برهه فعلی نیازمندی روسیه برای اتحاد بیشتر از ایران است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کودتای ۲۸ مرداد و سرنگونی دولت مصدق اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند مصدق یک اشتباه تاریخی انجام داد و آن چیزی جز تکیه بر آمریکا نبود.

امام جمعه شهرستان نیر گفت: دشمنی انگلیسی‌ها، استعمار و استکبار به عنوان عوامل خارجی با محوریت نفت ایران، غارت ثروت ایران با استبداد داخلی، حکومت پهلوی و از بین رفتن سرمایه‌های اجتماعی و حذف عوامل حقیقی تولید قدرت سیاسی دولت و مجلس و از بین رفتن اتحاد و بروز اختلاف، طرد نیروهای ارزشی، ناجوانمردی و حق نشناسی در برابر فعالیت‌های جمعیت فداییان اسلام از جمله شخص نواب صفوی از مهمترین عوامل شکست دولت مصدق بود.

کد خبر 5567062

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم سلیمانی روسیه انقلاب مجلس خطبه های نماز جمعه اقامه نماز جمعه نماز جمعه بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی گرگان کرمانشاه هفته دولت آزادگان جنگ تحمیلی روز خبرنگار اربعین 1401 اردبیل آمار کرونا شیوع کرونا قزوین سانحه تصادف امام جمعه شهرستان نیر حجت الاسلام نعمتی شبکه های اجتماعی اشاره کرد و گفت سخنان خود بی تقوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی در این دیدار گفت: معلمان ولی نعمتان ما هستند و اگر جامعه‌ای معلمان را فراموش کند بی رحم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • کریدور ریلی خواف هرات گرفتار تحریم‌ های داخلی است
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند