Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@10:24:24 GMT

کارنامه دولت تاکنون مثبت بوده است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۱۹۵۵

کارنامه دولت تاکنون مثبت بوده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های امروز نمازجمعه لامرد که در مصلی الغدیر این شهر برگزار شد به روز جهانی مسجد اشاره کرد و گفت: به شکر خداوند متعال در منطقه مساجد فراوانی داریم و از لحاظ سخت افزاری در مسجد قوی هستیم اما در نرم افزاری نیاز به کار و تلاش است.

وی گفت: یکی از خوبی‌های لامرد تکثر مساجد است و خیرین عزیزی که مساجد را ساخته اند مردم نیز باید به خوبی از این اماکن بهره برداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه لامرد ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: کارنامه دولت آیت الله رئیسی مثبت است و کارهای بسیار خوبی انجام شده است.

وی گفت: یکی از زیبایی‌های دولت، مجلس و قوه قضائیه همگرایی میان قوا است که همه باید کمک کنند و این نیاز کشور است و در منطقه نیز چنین است.

او گفت: تورم ۶۰ درصدی که در دولت آیت الله رئیسی شروع شده بود هم اکنون به ۴۰ درصد رسیده است و این نشان از تلاش و کوشش دولت است.

خطیب جمعه لامرد گفت: دولت آیت الله رئیسی در ابعاد خارجی و بستن قراردادها و پیمان‌ها خوب کار کرده است و به ۳۱ استان سفر کرده که به صورت چهره به چهره، مردم به بیان مشکلات خود پرداخته اند و این دولت یک دولت موفق است.

امام جمعه لامرد با اشاره به حکم سلمان رشدی مرتد توسط امام راحل گفت: حرف امام، کلام امام، راه امام و مرام امام زنده است و زنده خواهد ماند و این اولین جزای سلمان رشدی است.

وی در همین زمینه افزود: چه بگویند سناریو یک سناریوی غربی است، چه بگویند یک جوان مسلمان لبنانی درون آمریکا و پرورش یافته نیویورک است که در درون آمریکا سلمان رشدی را زده و این خیلی حرف است و این تیری است که از چله کمان خارج شده، و سپس به هدف اصابت کرده است.

او گفت: متولیان امر با ایجاد اینترنت ملی، سرمایه گذاری در آموزش و فرهنگ سازی استفاده از فضای مجازی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

خطیب جمعه لامرد گفت: باید نظارت جدی بر شبکه‌های اجتماعی داشت و خط قرمزها را باید رعایت کرد.

امام جمعه لامرد به برپایی مواکب لامردی در ایام اربعین اشاره کرد وگفت: برپایی این مواکب مایه افتخار شهرستان است و در ایام اربعین امسال در مرز شلمچه، بین راه و در خود کربلا موکب خواهیم داشت و به زوار حسینی خدمات رسانی خواهیم کرد.

وی در پایان خطبه‌های نمازجمعه امروز لامرد ضمن تشکر از برگزار کنندگان یادواره شهدای آزاده که برای اولین بار در لامرد برپاشده بود تصریح کرد: از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید بی سر حاج حسین اسکندری نیز تشکر می‌کنیم.

کد خبر 5567100

منبع: مهر

کلیدواژه: علی حسین زاده لامرد دولت سیزدهم بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی گرگان کرمانشاه هفته دولت آزادگان جنگ تحمیلی روز خبرنگار اربعین 1401 اردبیل آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا سانحه تصادف جمعه لامرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت یک امام جمعه بر اثر تصادف با آمبولانس

به گزارش مبلغ، به نقل از ایسنا، یکشنبه 16 اردیبهشت 1403، برخورد خودرو پژو ۴۰۵ با آمبولانس، یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشین خودرو پژو، امام جمعه جیرفت بود.
حجت الاسلام دهقان، امام جمعه شهر بلوک از توابع شهرستان جیرفت، همواره مشکلات مردم را منصفانه از تریبون نماز جمعه مطالبه می‌کرد. او بعد از ظهر امروز ۱۶ اردیبهشت ماه در محور جیرفت-بلوک در اثر برخورد با آمبولانس جان باخت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903241

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • درگذشت یک امام جمعه بر اثر تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • استقبال از طرح دوخت رایگان چادر در پرند چشم‌گیر است
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی