Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:20:24 GMT

ناگلزمان: حتی سادیو مانه هم زمان نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۲۱۴۱

ناگلزمان: حتی سادیو مانه هم زمان نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فصل را فوق العاده آغاز کرد و با کسب دو پیروزی و شش امتیاز از دو هفته ابتدایی، باز هم خود را به عنوان نامزد شماره یک فتح بوندسلیگا معرفی کرده است. شاگردان یولیان ناگلزمان روز یکشنبه در هفته سوم به مصاف بوخوم خواهند رفت و این سرمربی 35 ساله مدعی شد احتمال بروز دو یا سه تغییر در ترکیب ثابت این تیم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یولیان ناگلزمان گفت: "بوخوم فصل قبل بسیار شجاعانه مقابل ما بازی کرد. ما باید هم برای ارسال های بلند و هم کوتاه آماده باشیم. من مشتاقانه منتظر شروع مسابقه هستم و امیدوارم نتیجه‌ متفاوت نسبت به فصل گذشته رقم بخورد.حتی سادیو مانه که عملکرد درخشانی داشته و بازیکن در سطح جهانی است، می گوید که باید به همه روند جدید عادت کند و فراموش نکنید او در گذشته در لیگ برتر بازی کرده است. رایان گراونبرخ نیز به زمان نیاز دارد، این کاملا طبیعی است و ما به بازیکنان زمان لازم را خواهم داد. به خصوص قبل از هفته های حساس، مهم این است که همه بازیکنان ریتم خوبی داشته باشند. 

اما ما هنوز در هفته سوم مسابقات هستیم و نمی توانیم در این مقطع روش های زیاد و جدیدی را امتحان کنیم. می دانم که با وجود این خریدهای جدید، به سرعت همه می گویند که چه بازیکنان گران قیمتی روی نیمکت بایرن مونیخ حضور دارند، اما در حالت عادی بایرن همیشه باید بازیکنان خوبی روی نیمکت داشته باشد.

شرایط بازیکنان بایرن مونیخ؟ جمال موسیالا بازی یکشنبه را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد. هیچ اتفاق دراماتیکی رخ نداده، اما باید مراقب باشیم. ماتیس دی لیخت نیز دچار آسیب دیدگی شده و امروز MRI انجام داده است. اگر او به موقع آتل بسته و درد نداشته باشد، روز یکشنبه به این بازیکن میدان خواهم داد. همچنین مچ دست سرژ گنابری آسیب دیده است و داویوت اوپامکانو نیز مشکلی جزئی دارد، ، بنابراین ما هنوز نمی دانیم که آیا او می تواند بازی کند یا خیر. انجام دو الی سه تغییر در ترکیب بایرن مونیخ برنامه ریزی شده است."

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بوندسلیگا یولیان ناگلزمان بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۲۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2

بازدید 14 تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب دور رفت رقابت‌های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ‎2023/24 به مصاف هم رفتند و به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند تا بازی برگشت تعیین کننده فینالیست باشد. وینیسیوس جونیور در دقایق 24 و 83 (پنالتی) دو گل رئال را زد و لروی سانه در دقیقه 53 و هری کین در دقیقه 57 (پنالتی) دو گل بایرن را به نام خود ثبت کردند. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • گلزنی سادیو مانه از روی نقطه پنالتی در حضور کریستیانو رونالدو (النصر 2-0 الخلیج)
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است
  • ادعای جالب کروس: احساسی به بایرن ندارم!
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد