Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر کرمان که در مصلای امام علی (ع) برگزار شد، با گرامیداشت روز جهانی مسجد گفت: باید توجه داشته باشیم بهترین جایگاه و مکان برای تربیت انسان مسجد است.

او  همچنین با تسلیت شهادت امام سجاد (ع) بیان کرد: بخش اول زندگی ایشان در عاشورا است که غمبارترین صحنه‌های زندگی ایشان در آنجا رقم می‌خورد و مدیریت کاروان حسینی و رساندن پیام کربلا و عاشورا به مدیریت این امام (ع) و حضرت زینب (س) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد: بخش دوم زندگی امام سجاد (ع) توجه به جامعه سازی این امام (ع) است و امام سجاد (ع) به خوبی درک کرد که اگر شعور معنوی مردم و وجدان اخلاقی جامعه بالا بود، کربلا اتفاق نمی‌افتاد و این رخداد به چنین فاجعه‌ای در این سطح و حجم  صورت نمی گرفت. 

او  تاکید کرد: جریان کربلا نشان داد جامعه اسلامی در شعور معنوی دچار مشکل است و وجدان اخلاقی جامعه معیوب است؛ بنابراین امام سجاد (ع) تمامی توان خودش را گذاشت تا هم شعور معنوی مردم و هم وجدان اخلاقی جامعه را بالا ببرد و صحیفه سجادیه بهترین دلیل برای این فعالیت است تا جامعه را به دوران نبوی برگرداند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی همچنین با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد بیان کرد: اتفاقات و حوادث این کودتا برای نسل ما و نسل‌های آینده می‌تواند درس‌های تاریخی و اجتماعی داشته باشد و به شهادت تاریخ آنچه در ۲۸ مرداد اتفاق افتاد، دستپخت آمریکا و انگلیس و در حافظه ملت ما به ثبت رسیده است.

او افزود: استعمار و استکبار در این رویداد تلاش کردند در جامعه هرج و مرج و نا آرامی به وجود آوردند که نمونه‌های آن را  هم اکنون  در عراق می‌بینیم.

امام جمعه کرمان با اشاره به سفر رییس جمهور به استان کرمان گفت: خیر و برکت این سفر در مصوبات آن بروز دارد و امیدواریم مصوبات هر چه زودتر با پیگیری مدیران اجرایی و در راس آنان استاندار اجرایی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه کودتای 28 مرداد امام سجاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۲۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای وزیر خارجه انگلیس : ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!

وزیر خارجه انگلیس با طرح ادعاهایی علیه ایران، گفت اسرائیل باید از راه‌حل ۲ دولتی حمایت کند.

به گزارش ایسنا، دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه و در اظهاراتی گفت «پیشنهاد سخاوتمندانه‌ای» برای آتش‌بس ۴۰ روزه در غزه در مقابل آزادی اسرا اسرائیلی وجود دارد.

طبق گزارش الجزیره، وی مدعی شد: ایران با حمایت از حماس در غزه و حوثی‌های یمن (انصارالله) و حزب‌الله لبنان موجب بی‌ثباتی در منطقه می‌شود.

این ادعا در حالی است که انگلیس به همراه آمریکا بارها به خاک یمن حمله کرده‌اند و از حامیان رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی در غزه بوده‌اند.

ایران هم بارها اعلام کرده نیروهای مقاومت در منطقه بر اساس منافع کشورهای خود، به مبارزه علیه اشغالگری آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.

کامرون که در ریاض صحبت می‌کرد، ادامه گفت: اسرائیل باید از راه‌حل ۲ دولتی حمایت کند زیرا این امر در طولانی مدت به سودش خواهد بود. راه‌حل ۲ دولتی در طولانی مدت امنیت اسرائیل را تضمین خواهد کرد.

اخیرا نیز «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا توافق آتش‌بسی که به حماس پیشنهاد شده را «بسیار سخاوتمندانه» توصیف کرد و گفت حماس باید هرچه سریع‌تر درباره آن تصمیم‌گیری کند.

او مدعی شد که حماس در میان غیرنظامیان مخفی می‌شود و پایان‌نیافتن جنگ غزه به این دلیل است که حماس سلاح‌های خود را کنار نگذاشته، اسرا را آزاد نکرده و خود را تسلیم نکرده است!

بلینکن همچنین مدعی شد که اجرای راهکار ۲ دولتی در مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی و همچنین عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو و کشورهای منطقه «بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس» خواهد بود.

او همچنین با طرح این ادعا که حماس تنها مانع حصول توافق آتش‌بس در جنگ غزه است، گفت سران جنبش مقاومت فلسطین باید هرچه سریع‌تر درباره پیشنهادی که به آن‌ها شده تصمیم‌گیری کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • بانگ کوچ، طنین زندگی در طبیعت پرسخاوت لرستان
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس : ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • رشد اقتصادی کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر است
  • حمایت دانشجویان و استادان دانشگاه میبد از ملت مظلوم غزه
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • نقش زنان در معنابخشی به زندگی خانوادگی و اجتماعی
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم