Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه شهرستان های استان اردبیل با بیان اینکه تشکیل و احیاء شورای عالی فضای مجازی در دولت سیزدهم یکی از برنامه های جدی و عالی آیت الله رئیسی است، اظهار داشتند: این شورا باید در تمامی نقاط کشور تشکیل یافته و با برنامه ریزی های لازم از بی برنامگی های موجود در فضای مجازی شهرستان ها جلوگیری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما،  ائمه جمعه شهرستان های استان اردبیل با بیان اینکه تشکیل و احیاء شورای عالی فضای مجازی در دولت سیزدهم یکی از برنامه های جدی و عالی آیت الله رئیسی است، اظهار داشتند: این شورا باید در تمامی نقاط کشور تشکیل یافته و با برنامه ریزی های لازم از بی برنامگی های موجود در فضای مجازی شهرستان ها جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت اردبیل: آزادگان، ایثار، حریت، عرفان و حماسه را به نمایش گذاشتند

 آیت الله علی فروغی امام جمعه موقت اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: پروردگار عالم دو دستورالعمل حیاتی برای انسان های مومن بیان می فرمایند که با این دو دستورالعمل زندگی کنند اولین آن تقواست چقدر آیات در قرآن داریم که پروردگار عالم مومن ها و حتی جوامع بشری را امر به تقوا می کند تقوا یعنی زندگی بر محور توحید و انتخاب کردن زندگی که خداوند آن را دوست دارد حضرت یوسف وقتی برادرانش در مصر حضور یافتند سخنرانی مفصلی از زندگی خود کردند و بعد بیان فرمودند که من با دو چیز تعالی پیدا کرده و عزت یافتم یک) تقوا دو) صبر و این یک دستورالعمل است که اختصاصی نیست و مربوط به کل انسان ها و موحدان است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم تعالی پیدا کنیم و انسان بزرگی در تاریخ توحید باشیم باید در مسیر تقوا حرکت نماییم، تقوا اساس زندگی است که خداوند به آن مهر می زند و امضا می کند در عالم مدام می خواهند به ما سبک زندگی بدهند تا بشر کلاً یک نوع فکر کند می‌خواهند شخصیت ما را تغییر بدهند و شخصیتی درست کنند که خودشان می‌خواهند که آن هم بر پایه غضب، شهوت و توهمات است.  

آیت الله فروغی با تاکید بر اینکه اهل تقوا زمان شناس و اهل مراقبت است گفت:  جامعه دینی بدون تقوا معنا پیدا نمی کند خداوند می فرماید هم در کمیت و هم کیفیت تقوا را رعایت کنید باید در تمام جزئیات زندگی تقوا وجود داشته باشد.

وی ضمن اشاره به سالروز آغاز بازگشت آزادگان  به میهن اسلامی خاطر نشان کرد: آزادگان کسانی هستند که ایثار، حریت، عرفان و حماسه را به نمایش گذاشتند هر اندازه توحید در زندگی انسان حضور پیدا کند زندگی انسان معنای خاصی می یابد اگر چنین انسان هایی در جامعه نباشد آن جامعه مرده است و هنر اصلی خود را از دست داده است گاهی جسم انسان اسیر است اما جانش آزاد است .

امام جمعه موقت اردبیل گفت: حب به دنیا انسان را به اسارت ابدی می برد انسان اگر تسلیم فرمان خداوند باشد به طوری که به "پسندم آنچه را جانان پسندد" نائل شود چنین انسان‌هایی آزادی پیدا کردند و هر کس آزادی از نفس داشته باشد می‌تواند رشد کند.  

وی در ادامه با تشریح جنایت های اخیر اسرائیل گفت: دنیای اسلام سال‌های سال است که گرفتار مسئله ای به نام اسرائیل است؛ یهودیان متعصب ریشه تمام فتنه ها در تاریخ بشریت محسوب می‌شود که انحرافات زیادی را ایجاد کرده است و هیچ کس را جز خودشان قبول نمی کنند و خودشان را نژاد برتر می دانند چقدر آتش فتنه در عالم ایجاد کردند در چند روز اخیر ۱۵۰ نفر را در نوار غزه کشتند با کمال بی شرمی می‌گویند 5  کودک را کشتیم قبلاً انکار می کردند اما الان با جرات بیان می کنند چرا این جرات را پیدا کرده اند؟

آیت الله فروغی در خاتمه به تبیین برخی از مواردی که باعث شرارت های اسرائیل شده است پرداخت کرد و افزود : یکی از دلایل جرات در بیان جنایات ، ریشه در عادی سازی روابط اسرائیل با کشورهای اسلامی است دوم بی‌مسئولیتی برخی ملت ها است که به جای مسئولیت پذیر بودن مسئولیت ستیز شده و با مسئولیت های خود سر جنگ پیدا کرده اند سوم ترس دولت‌ها از آمریکا به واسطه واهمه در حوزه مسائل اقتصادی، نظامی و ترس حاکمان به خاطر از دست دادن موقعیت های خودشان بوده و چهارم نفاق و در جامعه اسلامی است در حالیکه قرآن می فرماید مسلمان ها با یکدیگر نزاع نکنید چرا که  سست می شوید و عزتتان از دست می رود.

امام جمعه شهرستان نیر: دنیای مجازی بومی، مهمترین مولفه استقلال فرهنگی کشور در برهه فعلی است 

وی از تقوا به عنوان مهمترین عامل سربلندی و پیروزی نام برد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، کمبودهای ما به خاطر بی تقوایی است.

حجت الاسلام نعمتی در ادامه سخنان خود گفت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستادگی ملت مقام ایران در برابر زیاده خواهی های دشمنان و استکبار جهانی از نتایج تقوای الهی است.

وی عقب ماندگی در ابعاد مختلف و در سطوح مختلف ملی، استانی و منطقه ای را نشات گرفته از بی تقوایی افراد دانست و گفت: فساد در جامعه، شهوت قدرت، شکم و مقام تنها به دلیل از دست دادن روح تقوا است.

حجت الاسلام نعمتی گفت: اگر امروز در جامعه کسانیکه به فکر سوء استفاده هستند به جای رفاه ملت، رفاه خودشان را در نظر بگیرند، با بی تقوایی خود به منافع ملت بی اعتنا می شوند.

وی تصریح کرد: کسانیکه دارای مسئولیت هستند اگر وقت و عمرشان را در غیر اراده انقلاب و مسئولیت های انقلابی که بر عهده شان است مصرف کنند بی تقوایی کرده اند.

امام جمعه شهرستان نیر در بخش دیگری از سخنان خود به حمله اخیر به سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی اشاره کرد و گفت: حمله اخیر به سلمان رشدی زنگ خطری برای عاملان ترور سردار سلیمانی است و انها بدانند که هرچقدر  هم تحت حفاظت گسترده نیروهای امنیتی هم که باشند به همان اندازه انتقام هم به آنها نزدیک تر است.

وی افزود: حمله به سلمان رشدی نشان داد که حرف امام راحل بر زمین نخواهد ماند و این ملعون به سزای خود در این جهان خواهد رسید.

امام جمعه شهرستان نیر در بخش دیگری از سخنان خود به مذاکرات برجام نیز اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان درصدد هستند تا با وارونه نشان دادن واقعیت های برجام در مذاکرات فعلی جریان را به نفع نشان دهند چراکه بیش از هر زمان دیگری به توافق نزدیک تر هستیم .

وی با بیان اینکه این آمریکا و اروپا هستند که نیازمند توافق با ایران هستند، گفت: انعطاف شفاهی آمریکا کافی نیست و این رژیم باید  تضمین کتبی بدهد.

حجت الاسلام نعمتی با بیان اینکه اراده سیاسی غرب در برابر اراده ملت بزرگ ایران تمکین کرده است گفت: توسعه همکاری راهبردی ایران و روسیه در پرتاب ماهواره خیام زنگ خطر برای غرب و متحدانش بوجود آورده است.

وی به اتحاد میان کشورهای مختلف برای تامین امنیت و آرامش اشاره کرد و گفت: ایران برای تامین منافع خود نیازمند داشتن متحدانی در منطقه بویژه همسایگان است هرچند در برهه فعلی نیازمندی روسیه برای اتحاد بیشتر از ایران است.

امام جمعه شهرستان نیر در بخش دیگری از سخنان خود به کودتای 28 مرداد و سرنگونی دولت مصدق اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند مصدق یک اشتباه تاریخی انجام داد و آن چیزی جز تکیه بر امریکا نبود.

وی گفت: دشمنی انگلیسی ها، استعمار و استکبار به عنوان عوامل خارجی با محوریت نفت ایران ، غارت ثروت ایران با استبداد داخلی، حکومت پهلوی و از بین رفتن سرمایه های اجتماعی و حذف عوامل حقیقی تولید قدرت سیاسی دولت و مجلس و از بین رفتن اتحاد و بروز اختلاف، طرد نیروهای ارزشی، ناجوانمردی و حق نشناسی در برابر فعالیت های جمعیت فدائیان اسلام از جمله شخص نواب صفوی از مهمترین عوامل شکست دولت مصدق بود.

حجت الاسلام نعمتی در بخش دیگری از سخنان خود به دنیای مجازی اشاره کرد و گفت: دنیای مجازی بومی ، مولفه ای مهم در استقلال فرهنگی کشور است.

وی خواستار حمایت و اعتماد به طراحان شبکه های اجتماعی داخلی شد و گفت: اعتماد مسئولان در فراهم کردن زیرساخت ها و اعتماد مردم به استفاده از بسترهای بومی سازنده است.

حجت الاسلام نعمتی به اینترنت ملی اشاره کرد و گفت: با ایجاد اینترنت ملی، استفاده دولت از شبکه های اجتماعی داخلی، سرمایه گذاری آموزش و نظارت بیشتر بر فعالیت های شبکه های اجتماعی خارجی از جمله راهکارهای تقویت فرهنگی ملی است.

وی در ادامه سخنان خود به 30 مرداد روز جهانی مساجد اشاره کرد و گفت: متولیان فرهنگی از ظرفیت های مساجد در تحکیم بنیان خانواده استفاده کنند.

وی با بیان اینکه مساجد مردمی هستند و به حزب و جناح وابسته نیستند گفت: با مدیریت درست منابع می توان از تمام ظرفیت های موجود برای جذب حداکثری بهرمند شد.

  امام جمعه بیله سوار:لزوم تشکیل شورای عالی فضای مجازی در اقصی نقاط کشور

حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه بیله سوار در خطبه های این هفته نماز عبادی_سیاسی جمعه این منطقه، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی گفت: تمام اعمال انسان باید بر محور تقوا به عنوان بزرگترین قدرت معنوی استوار گردد در غیر اینصورت انسان به بزرگترین خسران و ضرر و زیان مبتلا خواهد شد.

وی ادامه داد: انسان باید در تمام رفتار و سکنات خود تقوا را در نظر بگیرد تا خیر و برکت بر زندگی وی جاری و ساری شود.

خطیب جمعه بیله سوار با اشاره به کودتای ۲۸ مرداد افزود: کودتای مذکور در راستای تامین منافع نظام سلطه و در راس آن،آمریکا بود و باعث شد تمام منابع و ثروت های عظیم ایران توسط آمریکایی ها به تاراج رود و این ناشی از اعتماد مصدق به آمریکا بود.

وی ادامه داد: آمریکا از اول قابل اعتماد نبود و در هر زمان و فرصتی در صدد تامین منافع خود از جمهوری اسلامی است و الان هم که مذاکرات برجامی در حال مراحل پایانی است، توصیه من به تیم دیپلماسی و مذاکره کننده کشورمان این است،تمام جوانب امر را در نظر بگیرند و از اعتماد کامل به غرب بویژه آمریکا اجتناب نمایند چرا که در طول تاریخ آمریکا نیت و اهداف خود را در مقابله با نظام جمهوری اسلامی نشان داده است.

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به ترور سلمان رشدی افزود: سلمان رشدی دست ساخته غرب و آمریکا بود تا با استفاده از آن اسلام هراسی را در دنیا رواج نمایند که با فتوای حکیمانه ی امام راحل(ره) جنگ روانی شکل گرفته در دنیا در ارتباط با دین مبین اسلام خنثی و نقشه دشمن نقش بر آب شد.

وی تصریح کرد: این ترور در کشور هایی که ادعای امنیت پایدار دارند ثابت کرد که امنیت شان صرفا در حد ادعا است و در حال تزلزل است. آمریکا با این ترور در ایام مذاکرات برجامی صرفا فشار را در مذاکرات مدنظر قرار داده و باید تیم مذاکره کننده هوشیار باشد و این اهرم فشار ساختگی غرب را خنثی نموده و زیر بار توافق مورد ادعا آمریکا نرود چرا که برگ برنده کنونی در دنیا ایران اسلامی است که باید آنها شرایط ما را بپذیرند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار با اشاره به ۲۹مرداد روز جهانی فضای مجازی گفت: تشکیل و احیاء شورای عالی فضای مجازی در دولت سیزدهم یکی از برنامه های جدی و عالی آیت الله رئیسی است و این شورا باید در تمامی نقاط کشور تشکیل یافته و بصورت مستمر با برنامه ریزی های لازم از بی برنامه گی های موجود در فضای مجازی شهرستان ها جلوگیری نماید.

امام جمعه بیله سوار با گرامیداشت ۳۰مرداد روز جهانی مساجد گفت: این روز را به همه اهالی و اصحاب مساجد تبریک گفته از تمامی دست اندرکاران امر تقدیر و تشکر می نمایم.

وی ادامه داد: از مسئولان ارشد استانی بویژه استاندار انقلابی و ولایی استان تقاضا داریم در راستای جذب نوجوانان و جوانان به مساجد، با اختصاص بودجه های فرهنگی در راستای شاداب سازی و جذاب سازی مساجد اقدام جدی نمایند. چرا که هم اینک بیشتر مساجد استان و بویژه شهرستان محروم و مرزی بیله سوار از کم ترین امکانات محروم هستند. و این بزرگترین آسیب در جذب حداکثری مردم به مساجد و اماکن مقدسه است.

خطیب جمعه بیله سوار با تبریک فرارسیدن دوم شهریور و آغاز هفته دولت گفت: ما باید خداوند را همیشه شاکر و سپاسگزار باشیم که دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی را نصیب ما کرد.

وی در ادامه با برشمردن عملکرد عالی دولت افزود: اعضای دولت در این یکسال چنان عملکردی از خود نشان دادند و ثابت کردند که تنها مسئولان جهادی و انقلابی به درد این نظام می خورند نه افرادی که به دنبال تامین منافع شخصی خود هستند.

وی تصریح کرد: علی رغم مشکلات موجود در حوزه اقتصاد،که دولت به دنبال رفع آن میباشد اقدامات و کارنامه دولت علارغم عدم استقرار کامل دولت قابل تحسین میباشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار با تبریک فرارسیدن سوم شهریور روز بیله سوار گفت: در این روز برنامه های مختلفی با حضور مسئولان ارشد استانی برگزار خواهد شد که مهم ترین و ویژه ترین برنامه، جشنواره جامع مرزداران با محوریت شهدای ۱۳۲۰ شهرستان مرزی بیله سوار خواهد بود و روز سوم شهریور به عنوان روز مرزداران در تقویم رسمی کشور ثبت خواهد شد.

امام جمعه بیله سوار در پایان ضمن تقدیر و تشکر از نماینده مجلس و فرماندار منطقه در بحث همراهی نمودن با مدیرکل انقلابی و جهادی آموزش و پرورش استان اردبیل در انتصاب مدیر جدید آموزش و پرورش منطقه گفت: این اقدام را به فال نیک گرفته و انتخاب فردی جهادی،ولایی و ارزشی برای بزرگترین دستگاه فرهنگی منطقه نوید روزهای خوبی خواهد بود. وی از زحمات آقای شیخی مدیر اسبق آموزش و پرورش بیله سوار تشکر نموده برای مهندس محسن پور آرزوی موفقیت نمود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بخش دیگری از سخنان خود شورای عالی فضای مجازی امام جمعه شهرستان نیر امام جمعه بیله سوار حجت الاسلام نعمتی اشاره کرد و گفت آیت الله رئیسی بیله سوار باید در تمام تامین منافع سلمان رشدی شهرستان ها بی تقوایی نقاط کشور انسان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته و ساعاتی پس از پایان دیدار استقلال و تراکتور، علی خطیر از مدیریت باشگاه استقلال برکنار شد. این اتفاق در حالی رخ داد که خطیر در دوران حضورش در باشگاه استقلال همواره درگیر اختلافات بود و مورد انتقاد شدید جواد نکونام قرار داشت. امیررضا واعظ آشتیانی امروز در گفت‌وگویی با خبرنگار ما در خصوص برکناری خطیر و اتفاقاتی که در باشگاه استقلال رخ داده است، صحبت کرد.

* فرصت خوبی برای مطالعه و تحلیل وجود داشت اما...
او در ابتدا در خصوص تغییرات باشگاه استقلال و برکناری علی خطیر اظهار داشت: روزهای اولی که سرخابی‌ها واگذار شدند، من در مصاحبه‌ای گفتم پیشنهادم این است که تا پایان فصل هلدینگ خلیج فارس و بانک شهر شرایط دو باشگاه را مطالعه کنند و تحلیلی پیرامون تغییر یا عدم تغییر مدیریتی و اعضای جدید داشته باشند تا در جهت اصلاح ساختار پیش بروند، اما در استقلال شرایطی پیش آمد که تغییر مدیریتی ایجاد شود.

* مسئولان چه سودی را برای این تغییر متصور بودند؟
مدیرعامل در ادامه عنوان کرد: از نظر قانونی، هیچ منعی وجود نداشته است، چون از نظر قانون تجارت، هیئت مدیره این اختیار را دارد که مدیرعامل را برکنار کند یا استعفای او را بپذیرد یا مدیرعامل را منصوب کند. این این منظر این ایراد قانونی وارد نیست اما باید ببینیم این تغییرات در فاصله پنج هفته تا پایان بازی‌ها چه سودی خواهد داشت و مسئولان امر در هیئت مدیره استقلال چه سودی را برای این تغییر متصور بوده‌اند؟ آیا این تغییر شرایط روحی را برای باشگاه بهتر می‌کرده است؟ قطعا مسئولان این مسائل را در نظر داشته‌اند و به این جمع‌بندی رسیده‌اند.

* تصمیم هیئت مدیره مبتنی بر قانون تجارت بود
واعظ آشتیانی افزود: برخی این موضوع را مطرح می‌کنند که آقای خطیر در جلسه هیئت مدیره حضور نداشته است. اگر فرض را بر این بگذاریم که حضور نداشته، باز هم منع قانونی نیست و اگر اکثریت هیئت مدیره با برکناری رای بدهند، کفایت می‌کند. شاید از آقای خطیر دعوت کرده‌اند و نیامده و یا اصلا دعوت نکرده‌اند؛ در هر صورت تصمیم هیئت مدیره مبتنی بر قانون تجارت بوده و کاملا درست بوده است. به هر حال این اتفاق افتاده و سرپرست جدید هم منصوب شده و امیدواریم شاهد روزهای خوبی برای استقلال باشیم.

* اختلاف سلیقه خطیر و نکونام منجر به صدرنشینی شد
وی در خصوص عملکرد خطیر در دوره مدیریتش در باشگاه استقلال عنوان کرد: آقای خطیر هم مثل بقیه مدیرهای گذشته با یک تفاوت در حوزه ادبیات اجرایی عمل کردند و اتفاق خاصی نبوده است. به هر جهت در دوران ایشان سرمربی تیم و ایشان اختلاف سلیقه‌ای داشتند و خوشبختانه این اختلاف سلیقه منجر به این شد که استقلال بر خلاف تصور نتیجه بگیرد. اما همیشه اینطور نیست که اختلافات منجر به صدرنشینی شود. به هر حال امیدوارم آقای خطیر با توجه به اینکه اولین تجربه مدیریتی‌اش به‌عنوان نفر اول بود، در ذهن داشته باشد که یک تنه نمی‌تواند یک سازمانی را به جلو ببرد، حتی اگر تفکرش درست هم باشد.

* اتفاقی که رخ داد، جزء عجایب مدیریتی بود
او ادامه داد: ما گاها شاهد بودیم که یک شخص دارای تفکر درستی بوده است اما چون تک نفره بوده، نتوانسته به جایی برساند. آقای خطیر هم باید این هنر را می‌داشت که مجموعه‌اش را در مسیری قرار بدهد که از تفکرش به خوبی استفاده کند. یک موضوع دیگر این است که تفکر ایشان با سرمربی نمی‌خواند و این هم یک چالش بود؛ به نظرم جزء عجایب حوزه مدیریتی بود، چون به لحاظ ساختاری، سرمربی زیرمجموعه مدیرعامل است اما همواره این درگیری‌ها نشان می‌داد مدیرعامل قدرت برخورد را ندارد که تصمیمات لازم را با کمک هیئت مدیره‌اش بگیرد. این موضوع هم به فضای موجود در باشگاه برمی‌گردد.

* اختلافات، یک فرار رو به جلو برای طرفین بود
واعظ آشتیانی درباره انتقاداتی که از سوی جواد نکونام به خطیر وارد می‌شد، اظهار داشت: من فرد فنی‌ای نیستم و نمی‌خواهم اظهارنظر فنی کنم اما می‌خواهم بدانم اگر استقلال صدر جدول است، همه این موضوع به خود سرمربی برمی‌گردد؟ خیر. پس نشان می‌دهد استقلال به انداره کافی نیروی انسانی کارآمد در زمین داشته است، منتها سرمربی توانسته از این افراد خوب استفاده کند. حالا اگر بازیکنان دیگری اضافه می‌شدند، چه اتفاق جدیدی می‌توانست رخ بدهد؟ جای دیگری بود که از صدر جدول عبور کنیم و به آن برسیم؟ همانطور که در بخش قبلی گفتم، حتی اگه نظریات آقا خطیر درست بود، با توجه به اینکه نتوانست خوب هدایتش کند، همیشه مورد اتهام واقع می‌شد. من نمی‌خواهم دفاعی از آقای خطیر یا سرمربی داشته باشم اما فکر می‌کنم این بحث‌ها به نوعی می‌توانست فرار رو به جلو برای طرفین باشد تا اگر روزی تیم نتیجه نگرفت، بهانه‌ای داشته باشند.

* هلدینگ خلیج فارس برای تصمیم‌گیری اسیر فضای مجازی نمی‌شود
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره آینده این باشگاه عنوان کرد: باید دید نگاه مجموعه جدیدی که استقلال را بر عهده گرفته است، چه خواهد بود. باید ببینیم همانطور که آقای خطیر را در این مقطع نخواستند، در‌ پایان فصل هم سرمربی فعلی تیم را نمی‌خواهند یا می‌خواهند؟ استراتژی‌شان چیست؟ به دنبال مربی خارجی هستند یا مربی داخلی با فاز دیگری؟ آینده استقلال به تصمیم‌گیری‌های آینده مجموعه برمی‌گردد. اعتقاد من این است که هلدینگ خلیج فارس به دنبال این نیست که خودش را اسیر فضای مجازی کند و در حوزه تصمیم‌گیری برای باشگاه استقلال، توجهی به فضای مجازی و فشارهای روانی که از آن بابت هست، قرار بدهد. من فکر می‌کنم اگر تصمیم و استراتژی تعریف‌شده‌ای داشته باشند، کار خودشان را به واسطه هیئت مدیره جلو خواهند برد.

* آرامش سرخابی‌ها به نفع فوتبال کشور است
او در پایان گفت: توصیه من این است که هر چه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس آرامش بیشتری داشته باشند، هم به نفع هواداران‌شان است، هم به نفع باشگاه است و هم بخشی از فضای فوتبال کشور را به سمت آرامش می‌برد.

دیگر خبرها

  • پدر، مادر، ما متهمیم ...
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است