Web Analytics Made Easy - Statcounter

یورگن کلوپ عقیده دارد اوضاع منچستریونایتد خیلی هم بد نیست و آن‌ها می‌توانند شرایط را تغییر دهند

یورگن کلوپ از لزوم بهتر شدن عملکرد لیورپول، آمادگی نبی کیتا و درس گرفتن داروین نونیز صحبت کرد.

طرفداری | دوشنبه شب ساعت 23:30 به وقت تهران تیم‌های منچستریونایتد و لیورپول در چارچوب هفته سوم لیگ برتر انگلیس در اولدترافورد به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش لیورپول اکو، یورگن کلوپ سرمربی قرمزهای آنفیلد در نشست خبری پیش از این مسابقه پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. 

بازی‌های پیشین لیورپول و منچستریونایتد:

نتیجه‌هایی که دو مرتبه پیش در اولدترافورد گرفته‌ایم قرار نیست دوشنبه به‌کارمان بیاید. نتیجه‌های قبلی فقط کمک می‌کند کمی باانگیزه‌تر باشیم. بازی دوشنبه کاملا متفاوت از بازی‌های گذشته است و شرایط متفاوتی دارد. 

 ماجرای اخراج داروین نونیز و وضعیت بابی فیرمینو:

فیرمینو کاملا طبیعی تمرین کرده و آماده است. البته که با داروین صحبت کرده‌ایم. او از خودش خیلی ناامید است. او تنها بازیکنی نخواهد بود که چنین کارهایی انجام داده است. مسئله احساسات است. البته که پیش‌تر ما چنین شرایطی را تجربه نکرده بودیم و داروین می‌داند اشتباه کرده است. همه انسان هستیم و اشتباه می‌کنیم. مشکلی وجود ندارد. 

 آینده نبی کیتا: 

 باید با توجه به اخبار واکنش نشان دهم اما اگر مرا شناخته باشید، باید بدانیم من 0.0% درباره اخبار اظهارنظر می‌کنم. نبی بیمار بود و حالا به تمرینات برگشته و وضعیت خوبی دارد. هیچ بازیکنی وقتی بازی نمی‌کند کاملا خوش‌حال نیست اما همه‌چیز مرتب است. 

عملکرد لیورپول در بازی‌های قبلی: 

 از عملکردمان مقابل فولام راضی نبودیم. کریستال پالاس واقعا تیم خوبی بود اما بازی تحت تاثیر کارت قرمز داروین قرار گرفت. کم پیش می‌آید بازی 10 به 11 شود و تیم 10 نفره بتواند تیم 11 نفره را خیلی تحت‌فشار بگذارد. ما خوب کار کردیم. به نتیجه‌گیری نیاز داریم و این به ما کمک می‌کند اما برای رسیدن به نتیجه باید عملکردمان هم خوب باشد. قطعا خواستار نتیجه‌گیری هستیم اما سطح عملکرد هم برای ما مهم است. 

انتقادهای گابریل آگبونلاهور از منچستریونایتد: 

 منچستریونایتد پس از بازی با برنتفورد هفته خوبی را سپری نکرد. ما میزان خوب بودن برنتفورد را فراموش کرده‌ایم. نیمه اول بازی را دیدم و سپس آن را از رادیو دنبال کردم که آگبونلاهور در تاک‌اسپورت از منچستریونایتد و تن هاخ انتقاد می‌کرد. می‌خواستم به او زنگ بزنم و بگویم به‌نظرم وقتی ما استون ویلا را 6-0 بردیم، خودت هیولای ذهنیتی نبودی. 

 آماده‌سازی منچستریونایتد:

منچستریونایتد می‌تواند یا همه چیز را عوض کند یا هیچ تغییری نکند. این یعنی آن‌ها الان در شرایط پیچیده‌ای هستند اما هنوز زود است. کارشان سخت است اما اوضاع خیلی هم بد نیست. منچستریونایتد هیچ‌گاه حریف آسانی نیست. ترجیح می‌دادم وقتی آن‌ها 5-0 پیروز شده‌اند با آن‌ها بازی کنیم. ما دو بار مساوی کرده‌ایم یعنی بهتر از آن‌ها بوده‌ایم؟ نمی‌دانم، باید با شرایط کنار بیاییم. تمام جهان بازی را تماشا خواهد کرد و پس باید منتظر باشیم و ببینیم این دو تیم بزرگ چگونه با شرایط کنار می‌آیند. 

بازی کردن جو گومز: 

 فرصتی وجود دارد. او از یک‌شنبه به تمرین برگشته است. نت فیلیپس مقابل پالاس خوب بازی کرد. جو برگشته و در بازی مقابل منچستریونایتد می‌تواند بازی کند. این فرصت بزرگی برای او است. 

وضعیت مصدومان:

 دیوگو ژوتا و کرتیس جونز هر دو در مرز آمادگی هستند اما شانسی برای حضور مقابل منچستریونایتد نخواهند داشت. 

 شرایط منچستریونایتد: 

شنیده‌ام مارسیال می‌تواند بازی کند. او یکی دیگر از بازیکنان سریع و تکنیکی یونایتد است. آن‌ها در خط هافبک باکیفیت هستند؛ حضور اریکسن، فرناندز و فرد یعنی کیفیت واقعی. وقتی من به لیورپول آمدم، از همان روز اول احساس مسئولیت کردم و از آن روز تا الان خیلی چیزها تغییر کرده است. با این‌حال وقتی مجبور به بازسازی و تغییر خیلی چیزها باشید، کار راحتی ندارید. 

اخبار داغ 

گل مهدی قائدی به ملوان (ملوان 1-2 استقلال) عذرخواهی سرمربی استقلال از امدادگران در پایان دیدار با ملوان سرقت از روبرت لواندوفسکی پیش از تمرین بارسلونا واکنش سر الکس فرگوسن به درخواست هواداری برای بازگشتش به نیمکت منچستریونایتد / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاش در آخرین بازی‌ام باران بیاید تا اشک‌هایم را نبینند

به گزارش "ورزش سه"، فقط دو قسمت تا پایان داستان یورگن کلوپ و لیورپول باقی مانده است. سرمربی قرمزها در اواسط فصل خبر جدایی را اعلام کرد که قطعا به مذاق بسیاری از هواداران خوش نیامد اما هر داستانی پایانی دارد و اکنون نوبت خداحافظی قرمزها با مرد آلمانی است.

لیورپول ۱۳ مه مهمان کریستال پالاس است و سپس در آخرین بازی فصل در ورزشگاه آنفیلد میزبان ولورهمپتون خواهد بود. آخرین حضور کلوپ در آنفیلد که قطعاً برای لیورپولی‌ها روزی غم‌انگیز خواهد بود.

امروز پس از پیروزی ۴-۲ برابر تاتنهام در آنفیلد کلوپ سعی کرد احساساتش را کنترل کند و در مورد بازی با ولوز (آخرین بازی‌اش در آنفیلد) به خبرنگاران گفت:«روز عجیبی خواهد بود نمی‌خواهم الان احساساتی باشم و در جریان بازی امروز هم احساساتی نبودم چون می‌دانم که یک بازی دیگر هم در خانه خواهم داشت.

من همیشه گفته‌ام که عاشق این باشگاه هستم. می‌دانم که بازی با ولوز دشوار خواهد بود، هم از جنبه فنی و هم برای من و دیگران از جنبه احساسی. فعلا وضعیت خوب است، خواهیم دید که در آن روز چه می‌شود. شاید خوش‌شانس باشیم و باران ببارد تا بعد از بازی زود به رختکن برویم و شما و هواداران نتوانید اشک‌های من را ببینید. راستش بد نیست این اتفاق بیفتد و امیدوارم رخ دهد(خنده).»

کلوپ این سخنان را با لبخند به زبان آورد و اصرار داشت که می‌تواند احساساتش را کنترل کند اما بعید است در آخرین حضورش در آنفیلد پس از ۹ سال بتواند بر احساساتش غلبه کند.

دیگر خبرها

  • کاش در آخرین بازی‌ام باران بیاید تا اشک‌هایم را نبینند
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • تصمیم نهایی یورگن کلوپ در مورد صلاح
  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • واکنش طعنه‌آمیز شبکه TNT به مصاحبه تند یورگن کلوپ + عکس
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید