Web Analytics Made Easy - Statcounter

داستان عجیب پاکو آلکاسر، ویارئال و الشارجه بالاخره با انتقال دائمی بازیکن به تیم اماراتی به پایان رسید.

پاکو آلکاسر، مهاجم 28 ساله اسپانیایی ویارئال این بار به صورت دائمی و در انتقالی آزاد راهی الشارجه امارات شد.

طرفداری | ساعتی پیش باشگاه ویارئال اعلام کرد الشارجه امارات به صورت یک طرفه قرارداد قرضی پاکو آلکاسر را پس از گذشت دو روز فسخ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال پس از یک ساعت اتفاقاتی متفاوت در مورد آینده پاکو آلکاسر رخ داد که علت فسخ قرارداد قرضی این بازیکن با الشارجه را مشخص می کند. باشگاه ویارئال به صورت رسمی اعلام کرد با توافقی دو جانبه قرارداد پاکو آلکاسر را فسخ کرده است و سپس این مهاجم اسپانیایی با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود اعلام کرد در انتقالی آزاد و با عقد قراردادی سه ساله تا تابستان 2025 به الشارجه امارات پیوسته است. در نتیجه قرارداد قرضی پالکو آلکاسر با باشگاه اماراتی فسخ شد تا بر اساس توافقی سه جانبه، این مهاجم 28 ساله پس از فسخ قرارداد با ویارئال به صورت دائمی راهی الشارجه شود.

اخبار داغ 

گل مهدی قائدی به ملوان (ملوان 1-2 استقلال) عذرخواهی سرمربی استقلال از امدادگران در پایان دیدار با ملوان سرقت از روبرت لواندوفسکی پیش از تمرین بارسلونا واکنش سر الکس فرگوسن به درخواست هواداری برای بازگشتش به نیمکت منچستریونایتد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: الشارجه امارات پاکو آلکاسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۲۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه .فرزاد پناهنده افزود: اجرای طرح باک پُر باید بر اساس مصوبه دولت در تمام مرزها عملیاتی شود که این طرح نیز بر اساس این مصوبه و در راستای مصوبات شورای تامین استان کرمانشاه و کارگروه ویژه مرز فرمانداری قصرشیرین در مرز پرویزخان نیز اجرا گردد.

وی اظهار کرد: تجهیزات متناسب با اجرای این طرح از بهمن ماه امسال توسط شرکت پخش فرآورده های نفتی در مرز مستقر شده که در این رابطه سه جایگاه عرضه و چهار تلمبه آماده خدمات رسانی به کامیون های ترانزیت ایرانی است.

رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب گفت: اجرای این طرح برای تمامی کامیون های ترانزیت ایرانی است و به منظور جلوگیری از ترافیک، امکان عرضه فرآورده ها در تمام جایگاه های استان کرمانشاه نیز فراهم است و کامیون ها می توانند به این جایگاه ها مراجعه و در مرز طبق نرخ مصوب مابه التفاوت پرداخت کنند.

پناهنده ادامه داد: اجرای طرح فول باک (باک پُر) در مرز پرویزخان به منظور مقابله با قاچاق سوخت عملیاتی می شود.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد و مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می‌شود

. عمده کالاهای صادراتی از مرز رسمی پرویزخان قصرشیرین با مناطق کردنشین عراق به ویژه شهرهای کلار، سلیمانیه، موصل، خانقین و کرکوک در بخش مرکزی این کشور انجام می‌شود.

استان کرمانشاه در مجموع ۱۶۲ جایگاه عرضه سوخت مایع و گاز طبیعی دارد که ۱۲۵ جایگاه در استان فقط سوخت مایع توزیع می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • رسمی؛ قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد