Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله مدرسی گفت: مردم می‌دانند اگر طرف مقابل حاضر باشد خطوط و شروط ترسیم شده ایران را امضا کند، این توافق امضا و اعلام می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، ائمه جمعه در شهرهای مختلف استان یزد مباحث مختلف اجتماعی، سیاسی و اعتقادی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

امام جمعه موقت یزد: انعقاد توافق منوط به پذیرش شروط ایران توسط طرف غربی است

آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی امام جمعه موقت یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+4 گفت: مذاکرات هسته‌ای مسئله بسیار مهمی است و تشکر می‌کنیم که دولت این مذاکرات را جدای از قضایای کشور به گونه‌ای که حداقل تاثیر را در مسائل اقتصادی و اجتماعی دارد به جد دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته تلاش دشمنان ما این است که نوسانات موجود در مذاکرات را به متن جامعه بکشانند تا بتوانند از آن استفاده کنند.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه مسئولان ما به خوبی در حال حرکت در مسیر مذاکرات هستند، اظهار داشت: اکثریت مردم می‌دانند اگر طرف مقابل حاضر باشد خطوط و شروط ترسیم شده ایران را امضا کند، این توافق امضا و اعلام می‌شود.

مدرسی ادامه داد: اگر بنا باشد این خطوط قرمز رعایت نشود، امضا کردن هیچ فایده‌ای ندارد و همه فشارها و تهدیدها باقی می‌ماند و حتی افزایش می‌یابد.

وی عنوان کرد: از مسئولان می‌خواهیم با صلابت و قدرت خطوط قرمز ترسیم شده از سوی رهبر معظم انقلاب و مجلس شورای اسلامی را دنبال کنند و به هیچ عنوان از آن کوتاه نیایند.

امام جمعه موقت یزد بیان کرد: موضوع دیگری که این روزها مطرح است و غرب به آن دامن می‌زند موضوع سلمان رشدی است، غرب حیله‌گری که اصلا مطرح کردن تحقیق در مورد هولوکاست را جرم می‌داند و متفکرین خود را به جرم اینکه وارد این حیطه شده‌اند را در زندان می‌اندازد؛ الان در ارتباط با موضوع سلمان رشدی فتنه و آشوب عظیمی راه انداخته‌اند.

مدرسی یزدی تأکید کرد: اگر غرب اهل حفظ آزادی و حرمت قلم بودند این همه متفکرانشان را به صرفا به جرم اینکه اقدام به تحقیق در مورد موضوع هولوکاست کرده‌اند را به زندان نمی‌انداخت.

امام جمعه موقت بهاباد: پیری جمعیت بحران جدی برای آینده ایران است

حجت الاسلام محمدعلی اخوان بهابادی امام جمعه موقت بهاباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: جمعیت یک مسئله کلیدی برای نظام اسلامی و کشور ایران است که باید آن را گسترش داد و به گفتمان تبدیل کرد.

وی افزود: زنگ خطر پیری جمعیت از سال ۹۲ زده شده ولی متاسفانه در این سال‌ها حرکت خاصی انجام نشده است.

امام جمعه موقت بهاباد ادامه داد: در صورت تداوم این روند ایران در چند سال آینده با کمبود نیروی جوان و در نتیجه‌ نیروی کار مواجه خواهد شد.

اخوان اضافه کرد: در این صورت کشور با چالش مواجه خواهد شد که  لازم است با تشویق‌هایی هم که در نظر گرفته شده اقدام به فرزندآوری کنند.

وی تأکید کرد: وقتی جمعیت به سمت پیری حرکت کند طبیعی است نیروی کار کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی کاهش می‌یابد و طبق گفته مسئولان در چند دهه آینده باید نیروی کار از دیگر کشورها وارد کشور شود.

امام جمعه بخش مرکزی یزد: دستگاه‌های مختلف تا پایان رفع مشکلات سیل‌زده‌ها، کنار آن‌ها باشند

آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: در موضوع سیل زدگان نباید گذشت زمان از این حادثه باعث برخی غفلت ها شود تا پایان حل مشکلات مردم باید دستگاه و نهادهای مرتبط همراه پیگیر موضوعات مردم ناشی از جریان سیل اخیر باشند و تلاش های مسئولان و گروه های جهادی نیز در این زمینه که تاکنون صورت گرفته است قابل تقدیر است.

وی با اشاره به برخی خدمات دولت در عرصه بهداشت و درمان یادآور شد: قریب به 366 قلم دارو تحت پوشش بیمه نبوده‌اند که الان تحت پوشش قرار گرفته اند و 119 قلم از داروهای خارج نسخه نیز به زودی طبق گفته مسئولان امر تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد بیان کرد: قریب نزدیک 6 میلیون نفر از افراد فاقد بیمه در طی سه ماه گذشته به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند و 5 هزار میلیارد تومان جهت تامین بخشی از هزینه های دارو و درمان برای کسانی که بیماری های صعب العلاج دارند در نظر گرفته شده است.

مدرسی تصریح کرد: این اقدامات قابل تقدیر است اما نظارت بر موضوعات مرتبط با دارو و درمان هم چنان باید ادامه داشته باشد و برخی مشکلات نشان می دهد که یا نظارت ها تام نیست و یا مقطعی و ضعیف است و باید خدمات وبرنامه هایی که در نظر گرفته می شود را در مسیر اجرا نیز مورد نظارت قوی قرار دهند تا خدمات در مسیر درست خود قرار گرفته و برای جامعه اثرگذار و مفید باشد.

امام جمعه ابرکوه: بزودی بیش از ۱۰ کارخانه کاشی سرامیک در شهرستان ابرکوه راه‌اندازی می‌شود

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به هدف قرار گرفتن سلمان رُشدی توسط یک شهروند آمریکایی گفت: این اقدام زنگ خطری است به عاملان ترور سردار سلیمانی که بدانند توسط نیروهای غیبی در کمین انتقام هستند.

وی افزود: شهرستان ابرکوه هزار و ۳۱ کارگاه دارد که مشمول قانون کار هستند در این کارگاه ها هشت هزارو ۶۳۹ کارگر مشغول به کارند.

امام جمعه ابرکوه اظهار داشت: در آینده نزدیک با راه‌اندازی بیش از ۱۰ کارخانه کاشی سرامیک و فاز سوم تولید کارخانه فولاد سرمد، جمعیت کارگری شهرستان دو برابر خواهد شد.

حسینی عنوان کرد: در بخش بیمه شدگان تامین اجتماعی ۳۷ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش هستند و این سازمان به حدود دو سوم جمعیت شهرستان خدمت ارائه می دهد.

وی تأکید کرد: در حوزه بهزیستی باجدیت می‌خواهیم که مشکل مددجویان بهزیستی شهرستان حل شود و به بخش مسکن و ازدواج مددجویان محروم ما توجه ویژه شود.

وی تصریح کرد : در حوزه فنی و حرفه ای نیازسنجی در بخش آموزش برادران و خواهران انجام گیرد و به بخش آموزشی خواهران توجه ویژه صورت پذیرد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: امام جمعه موقت تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۲۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • مهلت ۱۰ روزه تل‌آویو به حماس برای پذیرش شروط خود
  • درخواست اسرای صهیونیست از نتانیاهو درباره پذیرش توافق آتش بس
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم