Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@11:20:32 GMT

یحیی و جواد، جدال فوتبالِ مالکانه و فوتبالِ کی روشی

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۲۹۱۷

سبک بازی دو تیم پرسپولیس و فولاد در بازی امروز کاملا متفاوت خواهد بود.

سبک سرمربیان دو تیم فولاد و پرسپولیس کاملا متفاوت است.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس و فولاد در هفته دوم رقابت های لیگ برتر در شرایطی به مصاف هم می روند که در هفته نخست مسابقات لیگ موفق به پیروزی نشده و مقابل رقبای خود متوقف شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو هم پرسپولیس برای زیاد نشدن فاصله امتیازی اش با سپاهان و حفظ فاصله اش با استقلال به دنبال برتری در این میدان است و هم فولاد به دنبال کسب اولین پیروزی در لیگ 22 است.

جالب اینجاست که هر کدام از سرمربیان دو تیم سبک متفاوتی را دنبال می کنند. یحیی گل محمدی به دنبال پیروزی با ارائه بازی مالکانه است و تمایل نکونام به حفظ حداقلی توپ و در اختیار داشتن زمین بازی است. او توپ را به حریف می دهد اما در تمام نقاط زمین نفر دارد و بازیکنان باید با توپ و بدون توپ بدوند تا کوچکترین روزنه ای به حریف ندهند و در زمان گرفتن توپ با حداکثر سرعت روی دروازه حریف یورش ببرند. البته این سبک بازی فولادِ نکونام در مقابل تیم های قوی تر است و در تقابل با تیم های ضعیف تر نکونام هم سعی می کند با روش فوتبال مالکانه (مثل یحیی) حریف را وادار به اشتباه کند. 

نگاهی به آمار دو تیم در هفته اول کافی است تا این نکته روشن شود.

پرسپولیس در دیدار هفته گذشته مقابل ذوب آهن آمار ۶۳۸ پاس و ۷۳ درصد مالکیت توپ را به ثبت رساند و فولاد نیز در جدال با صنعت نفت آبادان ( تیم ضعیف تر از نظر مهره)  ۷۳۰ پاس رد و بدل کرد و  مثل پرسپولیس ۷۳ درصد مالکیت توپ داشت. آماری که به وضوح از تمایل سرمربی فولاد برای در اختیار داشتن توپ در مقابل حریفان ضعیف تر دارد.

اما قطعا در بازی امروز شاهد تاکتیک دیگری از سوی نکونام خواهیم بود. او توپ را به پرسپولیس می دهد اما زمین را در تمام نقاط پوشش می دهد و منتظر ضدحملات خواهد بود.

از این رو باید دید در تقابل امروز و در حالی که تیم یحیی مالکیت کاملی بر توپ خواهد داشت چه تدابیری برای باز کردن دروازه فولاد خواهد داشت.

اخبار داغ 

گل مهدی قائدی به ملوان (ملوان 1-2 استقلال) عذرخواهی سرمربی استقلال از امدادگران در پایان دیدار با ملوان سرقت از روبرت لواندوفسکی پیش از تمرین بارسلونا واکنش سر الکس فرگوسن به درخواست هواداری برای بازگشتش به نیمکت منچستریونایتد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۲۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید امیری بعد از بازی با سپاهان گفت: بعد از اتفاقات هفته گذشته همه یکدل شده بودیم که 3 امتیاز را بگیریم ولی با احترام سپاهان فشرده بازی می کرد و این کار را سخت کرده بود.  آنها بازی فشرده و من تو من انجام می دادند و همین مساله بازی را کسل کننده کرد.امروز هواداران سنگ تمام گذاشتند و من قول می دهم تا روز آخر تلاشمان را می کنیم. هنوز 15 امتیاز باقی مانده و یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم.

وی در خصوص اینکه نساجی یک تیم تاثیرگذار در جدال قهرمانی است که هم با استقلال بازی دارد و هم هفته آینده با پرسپولیس گفت: نساجی یک تیم خوب و قابل احترام است ولی بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است. امیدوارم هر تیمی که لایق قهرمانی است به این عنوان برسید.

هافبک پرسپولیس با اشاره به واگذاری دو باشگاه گفت: این اتفاق میمون و مبارکی بود و امیدوارم از مشکلات سالهای اخیر خلاص شویم.

امیری در خصوص بازگشت بیراوند گفت: جا دارد از رفیعی تشکر کنیم و گل هایی که او در بازی قبل خورد اصلا مقصر نبود و ما بازیکنان مقصر نبودیم. بیرانوند هم نیازی به تعریف من ندارد. او با حضورش روحیه می داد و امیدوارم که خدا او را برای پرسپولیس حفظ کند.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • نکونام به دنبال یک رکورد جدید
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر 
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • پاشازاده: نکونام در استقلال با صدها مشکل ریز و درشت مواجه بود
  • پاشازاده: شهریاری اتفاقات خوبی رقم می‌زند
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند