Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روز جمعه و با حضور سردار محمود چهارباغی فرمانده جبهه مقاومت بسیج، اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا، مسئولین محلی «اسور» ۳۹ اُمین یادواره شهدا روستای «اسور» در حسینیه شهدای این روستا برگزار و طی آن یاد و خاطره این شهدا گرامی داشته شد.

فرمانده جبهه مقاومت بسیج در این مراسم با گرامیداشت ایام شهادت سید و سالار شهیدان عنوان کرد: باید بدانیم شهدا زنده هستند، باید مواظب دشمن باشیم که در مورد شهدا و بسیاری عوامل دیگر شبهه درست می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارباغی ضمن تاکید بر لزوم پاسداشت مقام شامخ شهدا گفت: باید بصیر و هوشیار باشیم که فریب دشمن را نخوریم و این یادواره‌ها هستند که می‌تواند جلوی این فریب را بگیرد.

امام جمعه فیروزکوه نیز در این مراسم با بیان اینکه شهدا همسنگر می‌خواهند یادآور شد: دشمنان می‌خواهند ملت را ناامید کنند درحالی که ملت ما زرهی به نام ولایت پذیری دارند و مردم گوش به فرمان ولایت هستند.

حجت الاسلام حسن حیدری با بیان اینکه شهدا در مسیر سیدالشهدا پا در عرصه شهادت گذاشتند، تاکید کرد: یادواره شهدا برای این است که ما بتوانیم در مسیر شهدا قرار بگیریم و شهیدان رفتند و جان خود را دادند تا ما و شما تربیت شویم.

وی افزود: با وجود تمام دشمنی‌ها و تحریم‌ها شهدای ما در مکتبی انقلابی و با روضه علی اکبر (ع) و قمر بنی هاشم (ع) بزرگ شدند وغیورانه در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

بر اساس این گزارش، همچنین پیکر یک شهید گمنام بر دستان خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، یادگاران دفاع مقدس، بسیجیان، جوانان و مردم روستای «اسور» تشییع و پس از قرائت قرآن و مداحی به معراج شهدای استان تهران انتقال داده شد.

این شهید گمنام در عملیات رمضان در منطقه شرق بصره به شهادت رسیده بود.

روستای «اسور» ۳۱ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

کد خبر 5567228

منبع: مهر

کلیدواژه: تشییع شهدای گمنام فیروزکوه یادواره شهدا بوشهر اربعین حسینی ویروس کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه کرمانشاه هفته دولت آزادگان جنگ تحمیلی روز خبرنگار اربعین 1401 اردبیل آمار کرونا شیوع کرونا قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، یادواره هشت شهید دانشجومعلم فرهنگیان لرستان امروز دهم اردیبهشت با حضور جمعی از دانشجویان، مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا در پردیس علامه طباطبایی این دانشگاه برگزارشد.

سردار محمد علیپور، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان در این مراسم برگزاری یادواره شهدای دانشجومعلم را گامی مهم برای الگوسازی شهیدان در جوامع دانشگاهی دانست که در تربیت و رشد افکار جوانان و ارزش‌های دینی تأثیر بسزایی دارد.

در ادامه این مراسم از خانواده‌های گرانقدر چند شهید دانشجومعلم پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان تجلیل شد.

لرستان ۳۹ شهید دانشجو تقدیم انقلاب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو